Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitten tunnut olevan liian syvällä tässä ja on ehkä hyväkin ottaa etäisyyttä. Shippauksen ei pidä sotkea tosielämää tuolla tavalla. Se on fantasiaa, koska eihän meistä kukaan oikeasti tunne näitä henkilöitä eikä voi heidän valintoihinsa vaikuttaa tai niitä perustella. Siksi tämä kaikki on kuvitelmaa, ja sitä voi hyvillä mielin jatkaa niin kauan kuin huvittaa ja se tuottaa kivoja fiiliksiä.
-eri
Älä jankuta tätä että on fantasiaa. Ei ole kaikille meistä, ei minullekaan.
En tosin ahdistu noista viittauksista videoilla, koska a) en huomaa niitä ja b) näin Nt:lla, että heillä on välit kunnossa ja pystyn myös Nt:n perusteella odottamaan niihin jatkoa c) gf oli olemassa koko kesän ja silti homma oli minun silmissäni edennyt, joten nou hätä d) oletukseni, että jotain oikeaa tulee tapahtumaan on tosi pieni. Ennemmin pidätän itselläni oikeuden yllättyä iloisesti, jos K&B suhde vielä oikeasti etenee.
Se söisi naista, jos K alkaa tyrkyttää ko henkilöä oikeasti someen puoliskonaan.
Pidän K&B:n välejä maybe something morena, en pelkkänä ystävyytenä.
 
vierailija
Nyt oli oikein kivoja kuviakin Deanilta. Enkä nyt tiedä kun katsoin kuvia uudestaan ei ne niin huonoja olleet. Näyttää vaan erilaisesta näkökulmasta. Aika kuuma kyllä alaviistostakin K
 
vierailija
Ei sille voi mitään, että surettaa sen maagisen yhteyden katoaminen. Ja en pysty shippaamaan, koska tunnen että B ei sitä enää halua. Hän ei tuo millään lailla sitä esiin niinkuin K.
Mä en ois noin pessimisti (tosin en halua kannustaa sinulle turhaa toivoa, jota sinulla ei ole), mutta mun silmissä B oli tosi passiivinen (ulospäin ja julkisesti) Tavastia 1.0:n jälkeen. Luotin silti heihin. Mielestäni heidän välinsä olivat nyt läheisemmät nt:lla. Joten jos B nyt taas on hiljaa, se ei merkitse minulle mitään. Jos itse olisin Bojan, toimisin ihan samoin, vaikka olisin super ihastunut.
Jos olisikin jotenkin niin, että B ei tässä saa haluamaansa, niin en sellaisesta (onnettomasta kaipuusta) nähnyt merkkiäkään Nt:lla.
 
vierailija
Näyttääkö kolmekymppisten kämpät tuolta kuin Käärijän stooreissa? Olen vähän järkyttynyt enkä postaisi tuollaisesta sekasotkusta puolelle miljoonalle ihmiselle. Ymmärrän ettei Jereä ehkä haittaa mutta ihmettelen naista joka ei käy päivätöissä ja hänestä on ok postata maailmalle ettei hän selvästi tee mitään kotitöitä??
 
vierailija
Näyttääkö kolmekymppisten kämpät tuolta kuin Käärijän stooreissa? Olen vähän järkyttynyt enkä postaisi tuollaisesta sekasotkusta puolelle miljoonalle ihmiselle. Ymmärrän ettei Jereä ehkä haittaa mutta ihmettelen naista joka ei käy päivätöissä ja hänestä on ok postata maailmalle ettei hän selvästi tee mitään kotitöitä??
Jospa ei sheimata ihmisiä heidän kodeistaan vielä kun emme tiedä, mikä tilanne on, esim. oltu vaikka kipeänä tai jotain. Oma kotini on usein epäsiisti pitkäaikaissairauden takia, vaikka olen todella siisti ihminen.
 
vierailija
Näyttääkö kolmekymppisten kämpät tuolta kuin Käärijän stooreissa? Olen vähän järkyttynyt enkä postaisi tuollaisesta sekasotkusta puolelle miljoonalle ihmiselle. Ymmärrän ettei Jereä ehkä haittaa mutta ihmettelen naista joka ei käy päivätöissä ja hänestä on ok postata maailmalle ettei hän selvästi tee mitään kotitöitä??
Katsoin sitä samaa, minun silmään tosi sotkuista. Toisaalta taas, paljon reissun päällä, mutta silti. Ehkä kumpikaan heistä ei ole kodinhengettäriä.
 

Yhteistyössä