vierailija
On.Onko tämän tilin profiilikuvana Kn asunnossa olevan taulun nauta?
On.Onko tämän tilin profiilikuvana Kn asunnossa olevan taulun nauta?
Luulisin jopa, että suurin osa.Oli siellä viimeksikin euroviisufaneja ja aika kovasti osoitettiin mieltä. Ja hyvinkin moni saattaa tykätä viisuista itsestään mutta silti kokea tapahtuneen vääräksi
Heippa nautakamu tumpussa rebloggasin sun tits -mietinnät vähän aikaa sitten, saat seurata jos löydät (profiilista näkyy selvästi mistä olen kotoisin )
Mä en siis valitettavasti ole tää nautatumputtaja, oon ihan muu. Mut seuraan kans jos löydän.Heippa nautakamu tumpussa rebloggasin sun tits -mietinnät vähän aikaa sitten, saat seurata jos löydät (profiilista näkyy selvästi mistä olen kotoisin )
Älä jankuta tätä että on fantasiaa. Ei ole kaikille meistä, ei minullekaan.Sitten tunnut olevan liian syvällä tässä ja on ehkä hyväkin ottaa etäisyyttä. Shippauksen ei pidä sotkea tosielämää tuolla tavalla. Se on fantasiaa, koska eihän meistä kukaan oikeasti tunne näitä henkilöitä eikä voi heidän valintoihinsa vaikuttaa tai niitä perustella. Siksi tämä kaikki on kuvitelmaa, ja sitä voi hyvillä mielin jatkaa niin kauan kuin huvittaa ja se tuottaa kivoja fiiliksiä.
-eri
Omg, hyvä huomio..! Senkö takia Bojan purskahtaa nauramaan? Onko toikin joku niiden juttu? Tai sitten toinen mahdollinen tulkinta; kosketus on unintentional, mutta Kärtsälle ois huomauteltu, että lääpit B:n ”tissejä”. Kärtsä ois sitten antanut siihen kommenttiin takaisin Lontoossa…
Kallistun ekaan teoriaan
Vau <3Hups pitää nyt vielä lisätä että ei - hän ei ole Bojan jonka kanssa olen mielikuvitussuhteessa .
Pakko oli tulla tänne vähän purkamaan koska olen vknlopun sukuloimassa ja haluaisin vaan hyppiä täällä seinille, ja ennen kaikkea autoon ja seitsemännen taivaan luokse. Huomenna!!!
Joo on vissiin vanhemmillaan. Ja ennen kuin joku valittaa stalkkaamisesta niin tuossa huoneessa on kuvattu haastatteluOnks toi vika story heidän porukoilla? Kärden ja Miken siis. Tuttu paikka.
Tuskinpa B edes mietti siinä jotain paitaa? Korkeintaan oli rajannut sen pois.Älä puhu toisten puolesta, en minä ainakaan tuollaista toivo, K saa ilmaista itseään niinkuin haluaa ja B julkaisi äskettäin kuvan missä se K:lta saatu paita, ei näytä sikäli välttelevän
Eikös se oo Behmin syntymäpäivä!Tietääkö joku mikä biisi soi tuossa Kärtsän ekassa synttäristoryssa?
Jos haluaisi alleviivata jotain eroa Kärdestä ihan varmasti valitsisi toisen kuvan tai takaisin pois. Varsinkin kun yrittää asiaa seurattavan. Ei sitä paitaa tuosta ollut rajattu pois kuva oli otettu siten, että rajautunut ihan luonnostaan noinTuskinpa B edes mietti siinä jotain paitaa? Korkeintaan oli rajannut sen pois.
Jaa ei kun tarkoititkin tosiaan sitä aiempaa.Eikös se oo Behmin syntymäpäivä!
Mä en ois noin pessimisti (tosin en halua kannustaa sinulle turhaa toivoa, jota sinulla ei ole), mutta mun silmissä B oli tosi passiivinen (ulospäin ja julkisesti) Tavastia 1.0:n jälkeen. Luotin silti heihin. Mielestäni heidän välinsä olivat nyt läheisemmät nt:lla. Joten jos B nyt taas on hiljaa, se ei merkitse minulle mitään. Jos itse olisin Bojan, toimisin ihan samoin, vaikka olisin super ihastunut.Ei sille voi mitään, että surettaa sen maagisen yhteyden katoaminen. Ja en pysty shippaamaan, koska tunnen että B ei sitä enää halua. Hän ei tuo millään lailla sitä esiin niinkuin K.
Disturbed - Bad Man (Kordhell remix)Tietääkö joku mikä biisi soi tuossa Kärtsän ekassa synttäristoryssa?
Jospa ei sheimata ihmisiä heidän kodeistaan vielä kun emme tiedä, mikä tilanne on, esim. oltu vaikka kipeänä tai jotain. Oma kotini on usein epäsiisti pitkäaikaissairauden takia, vaikka olen todella siisti ihminen.Näyttääkö kolmekymppisten kämpät tuolta kuin Käärijän stooreissa? Olen vähän järkyttynyt enkä postaisi tuollaisesta sekasotkusta puolelle miljoonalle ihmiselle. Ymmärrän ettei Jereä ehkä haittaa mutta ihmettelen naista joka ei käy päivätöissä ja hänestä on ok postata maailmalle ettei hän selvästi tee mitään kotitöitä??
Katsoin sitä samaa, minun silmään tosi sotkuista. Toisaalta taas, paljon reissun päällä, mutta silti. Ehkä kumpikaan heistä ei ole kodinhengettäriä.Näyttääkö kolmekymppisten kämpät tuolta kuin Käärijän stooreissa? Olen vähän järkyttynyt enkä postaisi tuollaisesta sekasotkusta puolelle miljoonalle ihmiselle. Ymmärrän ettei Jereä ehkä haittaa mutta ihmettelen naista joka ei käy päivätöissä ja hänestä on ok postata maailmalle ettei hän selvästi tee mitään kotitöitä??
Vaikkei miettisi, niin ei B:llä mitään välttelevää käytöstä ole, my ship is sailingTuskinpa B edes mietti siinä jotain paitaa? Korkeintaan oli rajannut sen pois.
Mikä Julkkis Jesse on?Emme tietenkään, mutta tarkoitin siis julkkiksista Onhan K sanonut esim. Jessen olevan paras kaveri ja onhan Klla monia kavereita ketkä ei ole yhtään julkisuudessa.
Kiitti!Disturbed - Bad Man (Kordhell remix)