vierailija
Hyvä. Ei sen tarvitse mikään automaatio olla. Ovat päässeet lomallan vähän irti faneista niin ei tee heti mieli takaisin.Ei myöskään meet&greetiä keikan jälkeen Novi Sadissa.
Hyvä. Ei sen tarvitse mikään automaatio olla. Ovat päässeet lomallan vähän irti faneista niin ei tee heti mieli takaisin.Ei myöskään meet&greetiä keikan jälkeen Novi Sadissa.
Baby got backOvatpas he perseviä poikia nää Kris ja Bojan. Bojanilla on nylpitty tukka
Korjaus, yli 16 tuntia koska on välillä jatkanut myös täällä.Miten joku voi seota noin pahasti että spämmää samaa juttua 16 tuntia putkeen?? Tiedän, ei pitäisi antaa mitään huomiota ja anteeksi suorapuheisuus mutta mun kärsivällisyys on loppu. Toivon että kyseinen henkilö tajuaa hakea apua.
Tällä ihmisellä on vakavia mielenterveyden ongelmia selvästi. Mutta valitettavasti ei tajua sitä itse, koska kokee olevansa jollain oikeutetulla kostoretkellä. Ei tähän muuta selitystä enää ole kuin psykoosi.Jaahas, näyttää siltä että tämäkin päivä menee evakossa täällä… Miten ne jaksaa vieläkin? Ja oletettavasti jatkuu taas klo. 23 asti non-stop.
Totta, mutta kyllähän tuo teema ja samasta aiheesta maaninen postailu ja spämmääminen kertoo jostain muusta kuin normaalista päivittäisestä ketjuun kirjoittelusta.Ei kai tuohon mitään apua voi halea. Selvästi aiemminkin kerjussa kirjoittanut henkilö, jatkaa samaa päivystämistä, mitä meistä moni on tehnyt jo kuukausitolkulla, nyt vain tuollaisella epäsosiaalisella tavalla.
Höpö höpö, henkilö on vain tältä osin k u s i p ä ä.Tällä ihmisellä on vakavia mielenterveyden ongelmia selvästi. Mutta valitettavasti ei tajua sitä itse, koska kokee olevansa jollain oikeutetulla kostoretkellä. Ei tähän muuta selitystä enää ole kuin psykoosi.
Mä olen muutaman kerran toivottanut siinä ketjussa hyvää huomenta (en ole ainoa). Toivottavasti et ole minuun hermostunut? Vai tarkoitatko sitä tyyppiä, joka raivostui niistä hyvää huomenta kommenteista?Poni on selkeästi se ketjun huomenta-huutaja, jota inhosin jo aiemmin.
Ei kannata lähteä tuolle linjalle, annatte noille poneilla vaan lisää lyömäaseita. Seurasin eilen vauvaa ja niitä poneja oli tyylistä päätellen ainakin 3. Yksi heistä on hyvä ja nopea kirjoittaja. Kaksi ei niinkään. Selvästi joku aloitti trollailun ja pari muuta lähti leikkiin mukaan.Tällä ihmisellä on vakavia mielenterveyden ongelmia selvästi. Mutta valitettavasti ei tajua sitä itse, koska kokee olevansa jollain oikeutetulla kostoretkellä. Ei tähän muuta selitystä enää ole kuin psykoosi.
Niin mäkin oon, lähinnä siksi kun se tuntui ärsyttävän jotakuta niin suuresti.Mä olen muutaman kerran toivottanut siinä ketjussa hyvää huomenta (en ole ainoa). Toivottavasti et ole minuun hermostunut? Vai tarkoitatko sitä tyyppiä, joka raivostui niistä hyvää huomenta kommenteista?
Tai molempia. Kuspo ja mielenterveysongelmia, jotka purkautuvat tällaisena spämmäyksena. Oikeastaan ihan sama, mistä tää käytös johtuu. Tarkoituksena hänellä on kuitenkin kiusata muita.Höpö höpö, henkilö on vain tältä osin k u s i p ä ä.
Täällä kolmas huomenta-huutelija, tosin tein sen vain pari kertas ja ihan vilpittömästi En tajunnut että se ärsyttää ihmisiä.Niin mäkin oon, lähinnä siksi kun se tuntui ärsyttävän jotakuta niin suuresti.
Ja tänne spämmiminen on vaikeampaa kun pitää miettiä vastauksia vaikeampiin tarkistuskysymyksiin, siihen menee enemmän aikaaMut ei niitä poneja muutamaa enempää ole, kerran niillä on täysi työ emoketjun trollaamisessa. Tännekään ei ehditä muutamaa viestiä enempää suoltaa.