Totta kai!B tykkäs Deanin Kärtsä-kuvista <3
Eikös ne ollu teidän mielestä huonoja ja epäedustavia kuvia?Totta kai!
Voi jumankautaB tykkäs Deanin Kärtsä-kuvista <3
No onhan ne! Miten se edes saa niin paskoja kuvia niin kuvauksellisesta miehestä? Se, että B niistä tykkäsi, johtuu siitä kun se haluaa tukea sitä deaniä.Eikös ne ollu teidän mielestä huonoja ja epäedustavia kuvia?
Puhut ensinnäkin vääristä kuvista, nyt on puhe uusimmista. Itse olen tosin se, joka alusta asti niitä hypetti.Eikös ne ollu teidän mielestä huonoja ja epäedustavia kuvia?
Tottakai B tykkää suoraan keikan jälkeen katella yhdeksän kuvaa Jerpasta. Hyviä kuvia olikin.No onhan ne! Miten se edes saa niin paskoja kuvia niin kuvauksellisesta miehestä? Se, että B niistä tykkäsi, johtuu siitä kun se haluaa tukea sitä deaniä.
Jossa hän ej ole ollut edes paikalla.Madame cykalla on kyllä taas parhaat videot tän illan konsertista.
Kaikki mitkä se on löytäny.Madame cykalla on kyllä taas parhaat videot tän illan konsertista.
Ehkä sun mielestä. Minä kyllä tykkäsin noista otoksista.Eikös ne ollu teidän mielestä huonoja ja epäedustavia kuvia?
Tuhannet ihmiset kuolaa sitä. Jealous much?Joo ei Bojan ainakaab Kn takia niistä tykännyt. Järkky pikkupätykkä, kohta yhtä leveä ku pitkä.
Viisubojaniin se kärtsä ihastui. Toisaalta K olisi varmaan ihastunut mihin tahansa versioon B sta.Juu kyllähän Bojan näyttää nyt 15-v lukiolaispoitsulta
Ne ei ole ne uusimmat kuvat mitkä on alaviistosta kuvattu. Ja ottaisin tuon pikkupätykän koska vaan.Ne uudet 9 kuvaa just on karseita. Kuvaa vatsan alapuolelta niin, että näyttää kuin K olisi 9. kuulla raskaana.
Ihan sama vaikka miljoonat kuolais. Mä en. Ja kenelle nyt pitäis olla kateellinen.Tuhannet ihmiset kuolaa sitä. Jealous much?
Sille pätykälle taidat olla. Kun Bojankin tykkää siitä, khihi.Ihan sama vaikka miljoonat kuolais. Mä en. Ja kenelle nyt pitäis olla kateellinen.
Sama. Pikkupätykkä tänne ja sassiin!Ne ei ole ne uusimmat kuvat mitkä on alaviistosta kuvattu. Ja ottaisin tuon pikkupätykän koska vaan.
Minäkään en ihan ymmärrä sitä kuolausta, mutta onhan se ihan odotettavissa, että ihan kaikki ei tykkää. K henkilönä on kyllä kiinnostava.Ihan sama vaikka miljoonat kuolais. Mä en. Ja kenelle nyt pitäis olla kateellinen.
On myös tuossa Twitter ketjussa, liekö taas jakanut ilman krediittejä. Mut joo aika kuuma on huh.Huh tuo Madamen stoori missä B läpsii Nacea
Khihi. Eikö sun pitäs olla jo nukkumassa? Tuskin oot kahtatoistavuottakaan.Sille pätykälle taidat olla. Kun Bojankin tykkää siitä, khihi.