Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selkeästikään ketjut eivät taas vaihteeksi poistu asiaton kommentti-ilmoitusten takia. Aion itse ainakin uudessa ketjussa lämäistä jokaisen ponikommentin asiattomaksi keskustelematta henkilön kanssa tavuakaan.
 
vierailija
Ihan psykoottista menoa nyt toi ponin käytös. Ja pahinta tässä on, ettei noin sairas ihminen sitä edes tajua. Kuvittelee olevansa jollain jalolla ristiretkellä eikä ymmärrä ollenkaan omaa tilannettaan. Toivottavasti joku hänen tosielämässään huomaa, miten outoa hänen käytöksensä on ja että hän tarvitsee psykiatrista apua.
 
vierailija
Miten joku voi seota noin pahasti että spämmää samaa juttua 16 tuntia putkeen?? Tiedän, ei pitäisi antaa mitään huomiota ja anteeksi suorapuheisuus mutta mun kärsivällisyys on loppu. Toivon että kyseinen henkilö tajuaa hakea apua.
 
vierailija
Ei kai tuohon mitään apua voi halea. Selvästi aiemminkin kerjussa kirjoittanut henkilö, jatkaa samaa päivystämistä, mitä meistä moni on tehnyt jo kuukausitolkulla, nyt vain tuollaisella epäsosiaalisella tavalla.
 
vierailija
Jaahas, näyttää siltä että tämäkin päivä menee evakossa täällä… Miten ne jaksaa vieläkin? Ja oletettavasti jatkuu taas klo. 23 asti non-stop.
Tällä ihmisellä on vakavia mielenterveyden ongelmia selvästi. Mutta valitettavasti ei tajua sitä itse, koska kokee olevansa jollain oikeutetulla kostoretkellä. Ei tähän muuta selitystä enää ole kuin psykoosi.
 
vierailija
Joo, ehkä tää porukan jakautuminen on ihan hyväkin juttu lopulta, kun vaikuttaa siltä ettei tän aihealueen ympäriltä osata omaehtoisesti poistua. 😄 Pakko silti jäädä määräilemään muita ja puheenaiheita, ja pahoittaan omaa mieltään. 😩
 
vierailija
Ei kai tuohon mitään apua voi halea. Selvästi aiemminkin kerjussa kirjoittanut henkilö, jatkaa samaa päivystämistä, mitä meistä moni on tehnyt jo kuukausitolkulla, nyt vain tuollaisella epäsosiaalisella tavalla.
Totta, mutta kyllähän tuo teema ja samasta aiheesta maaninen postailu ja spämmääminen kertoo jostain muusta kuin normaalista päivittäisestä ketjuun kirjoittelusta.
 
vierailija
Poneja on
Tällä ihmisellä on vakavia mielenterveyden ongelmia selvästi. Mutta valitettavasti ei tajua sitä itse, koska kokee olevansa jollain oikeutetulla kostoretkellä. Ei tähän muuta selitystä enää ole kuin psykoosi.
Ei kannata lähteä tuolle linjalle, annatte noille poneilla vaan lisää lyömäaseita. Seurasin eilen vauvaa ja niitä poneja oli tyylistä päätellen ainakin 3. Yksi heistä on hyvä ja nopea kirjoittaja. Kaksi ei niinkään. Selvästi joku aloitti trollailun ja pari muuta lähti leikkiin mukaan.
 

Yhteistyössä