vierailija
K:stahan löytyy kaikki B:n ihannekumppanin ominaisuudet, onhan tästä puhuttuTiedätkö kuka muu on mustahiuksinen, ruskettunut ja lumoavan kaunis?
K:stahan löytyy kaikki B:n ihannekumppanin ominaisuudet, onhan tästä puhuttuTiedätkö kuka muu on mustahiuksinen, ruskettunut ja lumoavan kaunis?
Tästä tulee kyllä aika kuumia mielikuvia...K on tottunut tekemään niin, joten sheivaa myös Bojanin. Okei, nyt unille!
Niin just, vähän kivetti matkalla, mut kuitenkin hippusia meillekin!Ei livettänyt. Laittoi muutaman lyhyen pätkän.
Olen hyvin tietoinen tästä, yritän vaan provota trollia koska olen idiootti.K:stahan löytyy kaikki B:n ihannekumppanin ominaisuudet, onhan tästä puhuttu
Ja mehän ei tiedetä, kummasta tyylistä J tykkää enemmänMä kyllä tykkäsin B:n viisulookista, saa olla siloposki mun puolesta!
Minusta pahvi-Bojan olisi kuumempi. Syttyisi varmaan tuleen. Näin me nähdään ihan eri tavalla sama tilanne.
Mun mielestä B vaan oli seksikkäämpi siinä aiemmassa lookissa. Jotenkin aikuisemman näköinen.
Eiks tää ollut jo selvä homma?Ai Carpe diem -kyykytyskin on nyt vakiokamaa.
Komeelta mieheltä.Juu kyllähän Bojan näyttää nyt 15-v lukiolaispoitsulta
Etkä oo ja tajusin, oli vaan pakko lisätäOlen hyvin tietoinen tästä, yritän vaan provota trollia koska olen idiootti.
No ei mulle. Loogista toki, että jatkoivat sitä.Eiks tää ollut jo selvä homma?
Ja mehän ei tiedetä, kummasta tyylistä J tykkää enemmän
Kris on hiton kuuma. Eikä ole nauranut, vaan nauttinut olostaan. Valovoimaisin koko bändissä, ehdottomasti.Herranen aika miten hottis tuo Krisko on myös . Ihme tulkinta tuo aiempi, että olisi nauranut eturiville, näytti vaan iloiselta ja t o d e l l a kuumalta
No shade to Kris, mut valovoimaisin on Bojan, ainakin voidessaan hyvin.Kris on hiton kuuma. Eikä ole nauranut, vaan nauttinut olostaan. Valovoimaisin koko bändissä, ehdottomasti.
Mistä katsot? Jos on jaettu eteenpäin joltain toiselta, äänet puuttuu usein, kun ne unohtaa laittaa päälle.Mikä homma, et kaikki keikkaklipit ilman ääntä?!