vierailija
Kyllä ja sitten sen yhden espanjalaisen tekemä haastattelu myösKärsy saunarekalla ja Mikke tukehtuu taustalla.
Kyllä ja sitten sen yhden espanjalaisen tekemä haastattelu myösKärsy saunarekalla ja Mikke tukehtuu taustalla.
Mäkään en näe että mikään olisi muuttunut, yhtä hottis kuin ennenkin.Bojan on ohsn yhtä ihana ja sexy kuin aiemminkin . Sille sopii ihan mikä tahansa look.
K ajelee B en tiedäMitä luulette ajaako B ja K alakerran nurtsia?
Ei livettänyt. Laittoi muutaman lyhyen pätkän.Eli tais lopputulos livestä olla se, että tuo charmmusicserbia livetti, ja muut otti niiltä,? Huomista ajatellen vaan.
Mua jotenkin myötähävetti kun Kris ikään kuin nauraa eturiviläisille kuin lapsille tuossa o t -klipissä. Onneksi sen jälkeen aikalailla samantien ottaa leveän haara-asennon soittaessaan, sellaista Kris lisää, kiitos!Se voi olla noillakin vaikea orientoitua soittamaan pienemmässä paikassa Balkanilla kun on iso areenakeikka ollut ja kauempana ulkomailla käyty juuri.
Tää kaksinaismoralismi taas kukkii!Tuota noin..tätä periaatetta ei kaikkiin sovelleta.
Mä ajattelen, että hänellä voi olla paljonkin vetovoimaa, onhan hän hyvännäköinen, eloisa, sosiaalinen jne. Mutta ehkä ei vaan halua tuoda sellaista puolta itsestään esiin. Tähän voi vaikuttaa sekin, että on tullut niin nuorena julkisuuteen ja isoon pyöritykseen. Tai sitten ei muuten ole hänen tyyliään julkisesti.Robsa rukka. "Ei vetovoimaa miehiin eikä naisiin". Mut tosi hyvin se tulkitsee aina muiden laulut! Omat on vähän haaleitam
Jep jepIt grow. It grow.
Hyvä eksynyt Ankeuttaja, tämä on Käärijä/Bojan shippauspalsta.Tää kaksinaismoralismi taas kukkii!
Kärsy saunarekalla ja Mikke tukehtuu taustalla.
Yäk
Jeesus että voi olla kuuma tuo J+K akti tuosta kulmasta
Ei iske minuun, mutta hyvä jos johonkin, fanservice
Jeesus että voi olla kuuma tuo J+K akti tuosta kulmasta
Kullä tai ei, molempi parempi.Mitä luulette ajaako B ja K alakerran nurtsia?
Mäkään en näe että mikään olisi muuttunut, yhtä hottis kuin ennenkin.
[/QUOTE
Mikään ei ole muuttunut
Tiedätkö kuka muu on mustahiuksinen, ruskettunut ja lumoavan kaunis?Kyllä B arvostaa lumoavaa kauneutta. Jotenkin on tyyli muuttunut, tummemmat hiukset ja rusketus nykyään.Samu Haberin 26-vuotias kihlattu varastaa huomion euroviisuissa – Darude paljastaa, miksi lumoavan kaunis Etel Röhr valittiin show’n päätähdeksi
Darude ja Sebastian Rejman kisaavat tänään tiistaina euroviisujen finaalipaikasta.www.is.fi
Taidat olla trolli, lopeta pakotusKyllä B arvostaa lumoavaa kauneutta. Jotenkin on tyyli muuttunut, tummemmat hiukset ja rusketus nykyään.Samu Haberin 26-vuotias kihlattu varastaa huomion euroviisuissa – Darude paljastaa, miksi lumoavan kaunis Etel Röhr valittiin show’n päätähdeksi
Darude ja Sebastian Rejman kisaavat tänään tiistaina euroviisujen finaalipaikasta.www.is.fi
En tiedä. Voisin kyllä uhrautua teidän puolesta ja mennä tarkastamaan asian....Mitä luulette ajaako B ja K alakerran nurtsia?
Ei pliis reagoida.Taidat olla trolli, lopeta pakotus
K on tottunut tekemään niin, joten sheivaa myös Bojanin. Okei, nyt unille!Kullä tai ei, molempi parempi.
Aika sama mulle kun en kuitenkaan pääse kosketusetäisyydelle. Kunhan itsestä tuntuu hyvältä.Kullä tai ei, molempi parempi.
Ei minullekaan hiusten pituus maailman vakavin asia ole, aiempi tyyli vaan oli todella sopiva hänelle.No sit se pitää sen tyylin, ei vaikuta mun fanittamiseen, vaikka ilmaisenkin mielipiteen siitä, että mun mielestä esim. pitkät hiukset sopisi paremmin.