vierailija
On jotenkin turhan siloinen Bojan taas. Luulin, että se muskettisoturityyli olisi uusi suunta, joka tuli jäädäkseen.Ihan kuin olisi Euroviisu-Bojan lavalla taas.
On jotenkin turhan siloinen Bojan taas. Luulin, että se muskettisoturityyli olisi uusi suunta, joka tuli jäädäkseen.Ihan kuin olisi Euroviisu-Bojan lavalla taas.
Mee nukkumaan<3No ei kyllä tullut tällaista oloa IKINÄ ennen Nordic Touria
Oon samaa mieltä kun emoketjussa minkä joku laittoi, et ne kasvaa takaisin, jos B niin haluaa. Ei oo kauhean kiva tämmöinen voi voi no ei se mitään kohta parempi tilanne taas kyllä se siitä muuttuu.Bojanin ihanien pidempien hiusten ja parran muistolle!! RIP! Kasvaahan ne onneksi takaisin, jos on tarvetta olla taas sexy beast... Tai eihän Boitsukka ikinä mikään Beast ikinä ole, se sana on varattu Kärtsälle. Mutta Sexy Puppy!!
𝐉𝐨𝐤𝐞𝐫 𝐎𝐮𝐭 🇵🇱🇸🇮 on Instagram: "𝓙𝓸𝓴𝓮𝓻 𝓞𝓾𝓽 𝓣𝓲𝓴𝓣𝓸𝓴 . . . . . . . . . #bojancvjeticanin #juremacek #jokerout #jokeroutfanpage"
377 likes, 5 comments - joker_out_dm on October 18, 2023: "𝓙𝓸𝓴𝓮𝓻 𝓞𝓾𝓽 𝓣𝓲𝓴𝓣𝓸𝓴 . . . . . . . . . #bojancvjeticanin #juremacek #jokerout #jokeroutfanpage".www.instagram.com
It grow. It grow.On jotenkin turhan siloinen Bojan taas. Luulin, että se muskettisoturityyli olisi uusi suunta, joka tuli jäädäkseen.
Siis mut tottahan se on että kasvaa. Ja jos B tykkää pitää lyhyempää niin se on voi voi.Oon samaa mieltä kun emoketjussa minkä joku laittoi, et ne kasvaa takaisin, jos B niin haluaa. Ei oo kauhean kiva tämmöinen voi voi no ei se mitään kohta parempi tilanne taas kyllä se siitä muuttuu.
Taitaa katsella enempi miesten perään? Eikä toi Etel nyt niin kaunis oo, että en usko, vaalea tyttö oli silloin 18vMiksköhän Bojtsu ei sydämmittele Katrin Instaa. Varattuja naisia toki molemmat....Etel on varmasti B:n ihannenainen. B parka saa nyt tyytyä johonkin melkein parhaaseen. (
Tuota noin..tätä periaatetta ei kaikkiin sovelleta.Etelillä jo puoliso, eihän tälläistä tarvitse edes miettiä?
Tästä tulee kyllä jotain muuta mieleenIt grow. It grow.
Saa olla sellainen kuin haluaa. Mä tykkäsin aiemmasta enemmän, mut kuten sanoin, on mullekin varmaan parempi näin.Joo muhun ei kanssa oikein nappaa se, miten ihmiset alkaa samantien valittaa, jos joku asia _ulkoisessa_ olemuksessa muuttuu. Ja oletetaan sen palaavan entiselleen, mut mitä jos artisti nyt ei vaan halua ja tykkäis tästä enemmän?
Koen samoin plus itse en jotenkin pääse tai imeydy nyt yhtään mukaan tuohon.Täysin turhaa ja typerää kommentoida muutaman lyhyen pätkän perusteella, mut teen niin kuitenkin: ei vaikuta olevan erityisen hyvä tai innokas meno pojilla lavalla tänään.
Samoin minä, mutta ei tää mun päätösvallassa oo ja kaikkeen tottuuSaa olla sellainen kuin haluaa. Mä tykkäsin aiemmasta enemmän, mut kuten sanoin, on mullekin varmaan parempi näin.
Kärsy saunarekalla ja Mikke tukehtuu taustalla.Tästä tulee kyllä jotain muuta mieleen
Mä taas koen, että toi on vain väliaikaista. Turha edes reagoida.Samoin minä, mutta ei tää mun päätösvallassa oo ja kaikkeen tottuu
Bojan on sanonut et ihannenainen on blondi tai mustahiuksinen ja ruskettunut. Veikkaan et Etel on hänestä oikein viehättävän näköinen. Sitä ei ole kertonut, kenen perään eniten katselee.Taitaa katsella enempi miesten perään? Eikä toi Etel nyt niin kaunis oo, että en usko, vaalea tyttö oli silloin 18v
Bojan on ohsn yhtä ihana ja sexy kuin aiemminkin . Sille sopii ihan mikä tahansa look.Saa olla sellainen kuin haluaa. Mä tykkäsin aiemmasta enemmän, mut kuten sanoin, on mullekin varmaan parempi näin.
Hyvä pointti. Näytti kyllä tosi pieneltä tämän illan keikkapaikka.Se voi olla noillakin vaikea orientoitua soittamaan pienemmässä paikassa Balkanilla kun on iso areenakeikka ollut ja kauempana ulkomailla käyty juuri.
No sit se pitää sen tyylin, ei vaikuta mun fanittamiseen, vaikka ilmaisenkin mielipiteen siitä, että mun mielestä esim. pitkät hiukset sopisi paremmin.Joo muhun ei kanssa oikein nappaa se, miten ihmiset alkaa samantien valittaa, jos joku asia _ulkoisessa_ olemuksessa muuttuu. Ja oletetaan sen palaavan entiselleen, mut mitä jos artisti nyt ei vaan halua ja tykkäis tästä enemmän?