Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanin ihanien pidempien hiusten ja parran muistolle!! RIP! Kasvaahan ne onneksi takaisin, jos on tarvetta olla taas sexy beast... Tai eihän Boitsukka ikinä mikään Beast ikinä ole, se sana on varattu Kärtsälle. Mutta Sexy Puppy!!

Oon samaa mieltä kun emoketjussa minkä joku laittoi, et ne kasvaa takaisin, jos B niin haluaa. Ei oo kauhean kiva tämmöinen voi voi no ei se mitään kohta parempi tilanne taas kyllä se siitä muuttuu.
 
vierailija
Joo muhun ei kanssa oikein nappaa se, miten ihmiset alkaa samantien valittaa, jos joku asia _ulkoisessa_ olemuksessa muuttuu. Ja oletetaan sen palaavan entiselleen, mut mitä jos artisti nyt ei vaan halua ja tykkäis tästä enemmän?
 
vierailija
Joo muhun ei kanssa oikein nappaa se, miten ihmiset alkaa samantien valittaa, jos joku asia _ulkoisessa_ olemuksessa muuttuu. Ja oletetaan sen palaavan entiselleen, mut mitä jos artisti nyt ei vaan halua ja tykkäis tästä enemmän?
Saa olla sellainen kuin haluaa. Mä tykkäsin aiemmasta enemmän, mut kuten sanoin, on mullekin varmaan parempi näin.
 
vierailija
Täysin turhaa ja typerää kommentoida muutaman lyhyen pätkän perusteella, mut teen niin kuitenkin: ei vaikuta olevan erityisen hyvä tai innokas meno pojilla lavalla tänään.
Koen samoin plus itse en jotenkin pääse tai imeydy nyt yhtään mukaan tuohon.
Tiedostin kyllä koko ajan, että mun fanitus ei johtunut täysin vain bändistä itsestään…
 
vierailija
Joo muhun ei kanssa oikein nappaa se, miten ihmiset alkaa samantien valittaa, jos joku asia _ulkoisessa_ olemuksessa muuttuu. Ja oletetaan sen palaavan entiselleen, mut mitä jos artisti nyt ei vaan halua ja tykkäis tästä enemmän?
No sit se pitää sen tyylin, ei vaikuta mun fanittamiseen, vaikka ilmaisenkin mielipiteen siitä, että mun mielestä esim. pitkät hiukset sopisi paremmin.
 

Yhteistyössä