Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
JO:
Vem da gres, A sem ti povedal, Ona, Katrina, Dopamin (liveversio), en ole kyllä jotenkin kuunnellut kauheasti Joksuja viime aikoina

Kärtsä:
Huhhahhei, Cha cha cha, Yhtä vailla, Urheilujätkä, Alaks oleen

- Joymuffin
 
vierailija
Mun mielestä noita instatykkäyksiä on kyllä ihan turhaa miettiä sen kummemmin, eihän he kesälläkään ennen B:n instan deaktivointia tykkäileet toistensa postauksista ja silti NT:llä nähtiin että ei se mitään vaikuta, heidän ystävyytensä ei ole instassa
Just näin! Ja kumpikin seuraa niin paljon tilejä että voi ihan hyvin joskus mennä ohikin.
 
vierailija
No mitä noita Deanin kuvia oon tässä katsellut, niin niiden tarkoitus ei selvästikään ole olla mahdollisimman kohdetta imartelevia, vaan taltioida tunnelmaa pikemminkin. Aika epäimartelevia otoksia saanut Bojanistakin.
Joo tietysti on kuvaajan tyyliä ja itsekin yleensä tykkään vähän rosoisemmasta linjasta, mutta tää oli mun mielestä kyllä aika kauhea.
 
vierailija
Luulen että tää on sovittu juttu. Ei ne ole paljoa toistensa postauksista tykkäillyt, ja kumpikin sitten muitten ihmisten jutuista paljonkin.
Samaa mieltä. Eiköhän tämä sovittu silloin, kun B sitten loppujen lopuksi joutui vetäytymään kokonaan somesta. Se oli sitä aikaa, kun ilmeisesti yrittivät jotenkin saada ruotuun B:lle tulevaa viesti tulvaa, jonka aiheena siis oli K.
 
vierailija
Samaa katsoin Deanin kuvista...
Tosin pitää kyllä mainita että itse en valokuvaajana olisi tuota suoraan takaapäin otettua julkaissut, tai ainakaan tekemättä sille jotain ensin. Ei kovin imarteleva (ja mä siis rakastan Kärtsää ja tiedän että tuo on nimenomaan juurikasvun aiheuttama illuusio, mutta...).
Deanin kuvat kärtsästä on ihan surkeita. Ihan kuin se tahallaan julkaisisi mahdollisimman epäimartelevia kuvia..
 

Yhteistyössä