Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen täällä kirjoittelun ohella käynyt myös vauvalla kommentoimassa, koska en halua, että trollit siirtyy sieltä kokonaan tänne. Ajattelin vaan, että jos vauvan ketju hiljenee kokonaan, niin he tajuavat, että porukka on muualla. Nyt en enää jaksa kirjoitella siellä, tosin ketju on jo rauhoittunut hiukan.
 
vierailija
Jaha, taas pääsee joku juurikasvusta ja hiusten kiillosta ymmärtämätön puusilmä ilkkumaan pälvikaljusta.
Samaa katsoin Deanin kuvista...
Tosin pitää kyllä mainita että itse en valokuvaajana olisi tuota suoraan takaapäin otettua julkaissut, tai ainakaan tekemättä sille jotain ensin. Ei kovin imarteleva (ja mä siis rakastan Kärtsää ja tiedän että tuo on nimenomaan juurikasvun aiheuttama illuusio, mutta...).
 
vierailija
No mut eipä tykännyt boitsu Kn Euroopankiertueen kuvista. Miksi vain Etelin kuvasta tykkäsi, vaikka kärtsällä oli sama kuva? Aika erikoista somekäyttäytymistä.
Tää on oikeasti vähän outo? Voisko olla, että siltä meni se K:n päivitys ohi? Mutta ei Etelin. Tai siis sit niiden väleissä on jotain… Mutta ois luullut sen kyllä paistavan herra läpinäkyvästä aika tavalla… Ja muistan K:n joskus sanoneen, että selvittää riidat tai erimielisyydet ystävien kanssa AINA, minkä todellakin uskon.
Eli veikkaan huomion olleen silloin muualla. Tai jotain.
 
vierailija
Tää on oikeasti vähän outo? Voisko olla, että siltä meni se K:n päivitys ohi? Mutta ei Etelin. Tai siis sit niiden väleissä on jotain… Mutta ois luullut sen kyllä paistavan herra läpinäkyvästä aika tavalla… Ja muistan K:n joskus sanoneen, että selvittää riidat tai erimielisyydet ystävien kanssa AINA, minkä todellakin uskon.
Eli veikkaan huomion olleen silloin muualla. Tai jotain.
Luulen että tää on sovittu juttu. Ei ne ole paljoa toistensa postauksista tykkäillyt, ja kumpikin sitten muitten ihmisten jutuista paljonkin.
 
vierailija
Mun mielestä noita instatykkäyksiä on kyllä ihan turhaa miettiä sen kummemmin, eihän he kesälläkään ennen B:n instan deaktivointia tykkäileet toistensa postauksista ja silti NT:llä nähtiin että ei se mitään vaikuta, heidän ystävyytensä ei ole instassa
 
vierailija
Samaa katsoin Deanin kuvista...
Tosin pitää kyllä mainita että itse en valokuvaajana olisi tuota suoraan takaapäin otettua julkaissut, tai ainakaan tekemättä sille jotain ensin. Ei kovin imarteleva (ja mä siis rakastan Kärtsää ja tiedän että tuo on nimenomaan juurikasvun aiheuttama illuusio, mutta...).
No mitä noita Deanin kuvia oon tässä katsellut, niin niiden tarkoitus ei selvästikään ole olla mahdollisimman kohdetta imartelevia, vaan taltioida tunnelmaa pikemminkin. Aika epäimartelevia otoksia saanut Bojanistakin. 😄
 

Yhteistyössä