vierailija
Samaa olin juuri postaamassa. Listaanko jää iltamme https://www.setlist.fm/setlist/joker-out/2023/skcns-fabrika-novi-sad-serbia-6ba02a96.html
Jaha, taas pääsee joku juurikasvusta ja hiusten kiillosta ymmärtämätön puusilmä ilkkumaan pälvikaljusta.Dean laittanut kuvia instaan
Varsinkin harmittaa, että Padamia ei soitettu Suomessa, ja Metuljinkin olisin kuullut tosi mielellään. Kun nyt edes tulisi hyvää videota jälkikäteenSoittavat madam_cykan julkaiseman settilistan mukaan 22 biisiä eli käytännössä koko tuotannon. Mikseivät täällä soittaneet?
Suomessa oli liian onnellinen laulaakseen Padamin. (MRS = 3:han se)Madam Cykan stoorissa kuva settilistasta, jos pitää paikkaansa niin luvassa sekä Padam että Metulji, äää olisin halunnut ainakin toisen näistä kuulla Suomessa
Samaa katsoin Deanin kuvista...Jaha, taas pääsee joku juurikasvusta ja hiusten kiillosta ymmärtämätön puusilmä ilkkumaan pälvikaljusta.
Tää on oikeasti vähän outo? Voisko olla, että siltä meni se K:n päivitys ohi? Mutta ei Etelin. Tai siis sit niiden väleissä on jotain… Mutta ois luullut sen kyllä paistavan herra läpinäkyvästä aika tavalla… Ja muistan K:n joskus sanoneen, että selvittää riidat tai erimielisyydet ystävien kanssa AINA, minkä todellakin uskon.No mut eipä tykännyt boitsu Kn Euroopankiertueen kuvista. Miksi vain Etelin kuvasta tykkäsi, vaikka kärtsällä oli sama kuva? Aika erikoista somekäyttäytymistä.
Tämä tuli minullekin mieleenSuomessa oli liian onnellinen laulaakseen Padamin. (MRS = 3:han se)
Luulen että tää on sovittu juttu. Ei ne ole paljoa toistensa postauksista tykkäillyt, ja kumpikin sitten muitten ihmisten jutuista paljonkin.Tää on oikeasti vähän outo? Voisko olla, että siltä meni se K:n päivitys ohi? Mutta ei Etelin. Tai siis sit niiden väleissä on jotain… Mutta ois luullut sen kyllä paistavan herra läpinäkyvästä aika tavalla… Ja muistan K:n joskus sanoneen, että selvittää riidat tai erimielisyydet ystävien kanssa AINA, minkä todellakin uskon.
Eli veikkaan huomion olleen silloin muualla. Tai jotain.
JO:Mitkä on teidän tämän hetkiset lempparibiisit sekä Jokereilta että Kärtsältä?
Vse kar vem ja Huhhahhei.Mitkä on teidän tämän hetkiset lempparibiisit sekä Jokereilta että Kärtsältä?
Ruotsissa oli sanonut suoraan, että en laula, olen niin hyvällä tuulella! Ja shippilaseilla "huomenna Suomeen!:Tämä tuli minullekin mieleen
Eikö B sanonut jossain jotenkin niin, et ei tykkää esittää sitä silloin kun mieliala on hyvä tms.
JO:Mitkä on teidän tämän hetkiset lempparibiisit sekä Jokereilta että Kärtsältä?
Niin kiire oli ettei keikan jälkeen edes ryhmäkuvaa otettu En ainakaan muista sellaista.Boitsulla oli muuta tekemistä kuin lauleskella lavalla.
No mitä noita Deanin kuvia oon tässä katsellut, niin niiden tarkoitus ei selvästikään ole olla mahdollisimman kohdetta imartelevia, vaan taltioida tunnelmaa pikemminkin. Aika epäimartelevia otoksia saanut Bojanistakin.Samaa katsoin Deanin kuvista...
Tosin pitää kyllä mainita että itse en valokuvaajana olisi tuota suoraan takaapäin otettua julkaissut, tai ainakaan tekemättä sille jotain ensin. Ei kovin imarteleva (ja mä siis rakastan Kärtsää ja tiedän että tuo on nimenomaan juurikasvun aiheuttama illuusio, mutta...).
K: HHH, Siitä Viis, Koppi Tules (+bonus PeltiseppäMitkä on teidän tämän hetkiset lempparibiisit sekä Jokereilta että Kärtsältä?
JO Vse kar vem, Plastika, TokioMitkä on teidän tämän hetkiset lempparibiisit sekä Jokereilta että Kärtsältä?
Jokereilta mun lemppari on ollut jo pitkään Vse kar vem <3 Kärppyliltä on vähän vaikeampi valita yhtä selkeää ykköslempparia, mutta Punainen Marli saa minut aina hymyilemäänMitkä on teidän tämän hetkiset lempparibiisit sekä Jokereilta että Kärtsältä?