vierailija
Tahtoo myös tietääMistä fanartista K tykänny!!
Tahtoo myös tietääMistä fanartista K tykänny!!
Okay, guessed smth like that We have a song by Sielun Veljet (originally by artist named Tuomari Nurmio), which name is Huda huda. It would be nice to know if that name’s origin is the same. It’s otherwise written in finnish.Haha that's a good question. Huda / hud hud literally means angry. But in slang, it means awesome, great....
Eli oliko sama pokemon, mitä K osoitti stoorissa?Tää taidettiin jo käydä läpi, ja Härtsä tosiaan itse sanonut näin.
Trollaaminen samoja viestejä postaamalla ja toisten haukkuminen on tosiaan jollekin ihmisille hauskanpitoa ja huumoria.Ei ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa.
Mä käytän sanaa ”äkänen” jostain tosi hienosta/huomiota herättävästä asiasta. Esim just jos on vaikka tosi värikäs paita, saatan sanoa että ompa äkänen paita. Suoraan sananahan se tarkoittaa vihaista.Onpas sulla "äree-paita" voisin kuvitella että jotain tähän suuntaan olen saattanut kuullakin.
Kyllä.Eli oliko sama pokemon, mitä K osoitti stoorissa?
No ei todellakaan ollut, eikä myöskään kuulu kyseiseen ketjuunNo eihän tää nyt pidä paikkaansa. Mun mielestä se on humoristisesti käsiteltynä ns. shippauskriittisyyttä jotka voisi vaan hyppiä yli jos ei kiinnosta.
Juu no tämä kyllä totta, en tajunnut ollenkaan sitä pskapostausta, koski myös sitä Kärtsän enkkukoostetta kyllä.Voi toki hyppiä yli ja niin pitikin tehdä kun sivut ovat täynnä samoja viestejä ja linkkejä vuoronperään. En kyllä mitään huumoria tai shippauskriittisyyttä nähnyt esim. jonne-viesteissä tai L musiikkivideolinkeissä.
Älä nyt perkele.Joko se ponityyppi väsyi?
No kuuluu siinä missä Janin kengät tai Titanicin ovi joiden kanssa mennään naimisiin.No ei todellakaan ollut, eikä myöskään kuulu kyseiseen ketjuun
Käy emoketjussa niin tiedät miksi..Mitä täällä on tapahtunut, miksi tästä on tullut ihan vauva-palsta
Eipä kuulosta siltä että haluaisin, meen mieluummin lukemaan fikkejä.Käy emoketjussa niin tiedät miksi..
Ei ole, Härtsän sukissa oleva pokemon on Charmander. Se on Bulbasaurin tulinen vastine.Eli oliko sama pokemon, mitä K osoitti stoorissa?
Ja nää on tosiaan toistensa evoluutiomuotoja.Ei ole, Härtsän sukissa oleva pokemon on Charmander. Se on Bulbasaurin tulinen vastine.
Kortti jota K esittelee on Charizard.
Charmanderista kehittyy Charizard.Ei ole, Härtsän sukissa oleva pokemon on Charmander. Se on Bulbasaurin tulinen vastine.
Kortti jota K esittelee on Charizard.
Eli vastaus kysymykseen "onko sama pokemon": ei ole.Charmanderista kehittyy Charizard.
Charmander evolves into Charmeleon at level 16, who then evolves into Charizard at level 36, which was originally its last form.
Kyllä, helposti löytyy tuo tieto vaikka en muuten tiedä paljonkaan pokemoneista.Charmanderista kehittyy Charizard.
Charmander evolves into Charmeleon at level 16, who then evolves into Charizard at level 36, which was originally its last form.