vierailija
No ei oo. Silloin ei ois mitään syytä seota ja häiriköidä noin.NO TÄMÄ!!! Ja sanottu moneen kertaan.
No ei oo. Silloin ei ois mitään syytä seota ja häiriköidä noin.NO TÄMÄ!!! Ja sanottu moneen kertaan.
Itsekkin tulkitsin välillä juttuja siihen suuntaan että B olisi tulossa mutta oikeasti olin sitä mieltä että jos ilmestyy Lontooseen niin sitten en hämmästy jos on linnanjuhlissakin.Mä veikkaan, että ne on niitä, jotka hiljaa vain lukivat ketjua, eivätkä koskaan kommentoineet mitään. Heillä meni yli kun eivät nähneetkään Bojania Eurotourilla ja kokevat, että pettymys siitä on mammojen syytä.
Ehkä Kärtsä vie sinne pahvi-Bojanin?Itsekkin tulkitsin välillä juttuja siihen suuntaan että B olisi tulossa mutta oikeasti olin sitä mieltä että jos ilmestyy Lontooseen niin sitten en hämmästy jos on linnanjuhlissakin.
Mulla taas oli jokaisessa kaupungissa delulu mayhemit käynnissä ja millään tavalla en oo pettynyt. Päinvastoin, oli ihana kiertue.Itsekkin tulkitsin välillä juttuja siihen suuntaan että B olisi tulossa mutta oikeasti olin sitä mieltä että jos ilmestyy Lontooseen niin sitten en hämmästy jos on linnanjuhlissakin.
Olen minäkin siellä kyllästynyt. Viimeksi case TÖ ja löin palstan kiinni ja tein muuta. En minä mihinkään spämmäämiseen alkanut vaan keskustelkoot muut sillä aikaa. Liityn sitten myöhemmin takaisin.Mikä ihmeen suojareaktio täällä ja vauvalla on tuo shippiin pettyneet trollit. Mä uskon että enemmänkin älyttömillä kierroksilla käyneeseen shippiin kyllästyneet ihmiset.
Ei ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa.No ei oo. Silloin ei ois mitään syytä seota ja häiriköidä noin.
Etkö tiennyt, että Jokereilla on keikka 6.12.?Itsekkin tulkitsin välillä juttuja siihen suuntaan että B olisi tulossa mutta oikeasti olin sitä mieltä että jos ilmestyy Lontooseen niin sitten en hämmästy jos on linnanjuhlissakin.
Sama!Mulla taas oli jokaisessa kaupungissa delulu mayhemit käynnissä ja millään tavalla en oo pettynyt. Päinvastoin, oli ihana kiertue.
Olihan. Tuon kaiken olisitte voineet tehdä omassa ketjussa, perustaa oman ketjunne. Tuo ketju ei ole tarkoitettu tuollaiseen häiriintyneeseen sekoiluun, mitä siellä tänään nähtiin.Ei ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa.
Haha that's a good question. Huda / hud hud literally means angry. But in slang, it means awesome, great....Hi LadySLO, I’d like to ask that what slovenuan words does Bojan use when he’s commenting that cool hat in Stožice’s backstage?
I hear Huda kapa, but huda is probably wrong?
No eihän tää nyt pidä paikkaansa. Mun mielestä se on humoristisesti käsiteltynä ns. shippauskriittisyyttä jotka voisi vaan hyppiä yli jos ei kiinnosta.Mä veikkaan, että ne on niitä, jotka hiljaa vain lukivat ketjua, eivätkä koskaan kommentoineet mitään. Heillä meni yli kun eivät nähneetkään Bojania Eurotourilla ja kokevat, että pettymys siitä on mammojen syytä.
Tätä suomalaista versiota en oo koskaan kuullut tossa coolissa tarkoituksessa.Finnish also has a slang word which means angry/irritated in normal language but colloquially cool, "äree", but it's pretty obscure.
muista että sulla ei oo elämää yhtään sen enempää kun oot täällä myöhään leikkimässä jotain ritaria tai ritariprinsessaa mr./ms/ jotain siltä väliltä korkeamoraali. Taisit olla lapsena se joka potki toisten hiekkakakut kumoonMuistakaa, että shippaus on häiriintynyttä ajanvietettä <3
Sama, aina oppii uuttaTätä suomalaista versiota en oo koskaan kuullut tossa coolissa tarkoituksessa.
Voi toki hyppiä yli ja niin pitikin tehdä kun sivut ovat täynnä samoja viestejä ja linkkejä vuoronperään. En kyllä mitään huumoria tai shippauskriittisyyttä nähnyt esim. jonne-viesteissä tai L musiikkivideolinkeissä.No eihän tää nyt pidä paikkaansa. Mun mielestä se on humoristisesti käsiteltynä ns. shippauskriittisyyttä jotka voisi vaan hyppiä yli jos ei kiinnosta.
It was a disturbing. You could have done all that in your own chain, set up your own chain. That chain is not meant for the kind of disturbed mess that was seen there todayEi ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa.
Onpas sulla "äree-paita" voisin kuvitella että jotain tähän suuntaan olen saattanut kuullakin.Tätä suomalaista versiota en oo koskaan kuullut tossa coolissa tarkoituksessa.
Sama täälläkinSama, aina oppii uutta
Tää taidettiin jo käydä läpi, ja Härtsä tosiaan itse sanonut näin.En tunne pokemoneja, mutta eikö jossain kuvassa Häärijällä oli pokemon-sukat, ja hän itse tai fanit oli kommentoineet, että niissä on Bojanin pokemon. Että jos löytyisi tuo sukkakuva, niin voisi tarkistaa sen pokemonin?