Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä veikkaan, että ne on niitä, jotka hiljaa vain lukivat ketjua, eivätkä koskaan kommentoineet mitään. Heillä meni yli kun eivät nähneetkään Bojania Eurotourilla ja kokevat, että pettymys siitä on mammojen syytä.
Itsekkin tulkitsin välillä juttuja siihen suuntaan että B olisi tulossa mutta oikeasti olin sitä mieltä että jos ilmestyy Lontooseen niin sitten en hämmästy jos on linnanjuhlissakin.
 
vierailija
Mikä ihmeen suojareaktio täällä ja vauvalla on tuo shippiin pettyneet trollit. Mä uskon että enemmänkin älyttömillä kierroksilla käyneeseen shippiin kyllästyneet ihmiset.
Olen minäkin siellä kyllästynyt. Viimeksi case TÖ ja löin palstan kiinni ja tein muuta. En minä mihinkään spämmäämiseen alkanut vaan keskustelkoot muut sillä aikaa. Liityn sitten myöhemmin takaisin.
 
vierailija
Ei ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa.
Olihan. Tuon kaiken olisitte voineet tehdä omassa ketjussa, perustaa oman ketjunne. Tuo ketju ei ole tarkoitettu tuollaiseen häiriintyneeseen sekoiluun, mitä siellä tänään nähtiin.
 
vierailija
Mä veikkaan, että ne on niitä, jotka hiljaa vain lukivat ketjua, eivätkä koskaan kommentoineet mitään. Heillä meni yli kun eivät nähneetkään Bojania Eurotourilla ja kokevat, että pettymys siitä on mammojen syytä.
No eihän tää nyt pidä paikkaansa. Mun mielestä se on humoristisesti käsiteltynä ns. shippauskriittisyyttä jotka voisi vaan hyppiä yli jos ei kiinnosta.
 
vierailija
No eihän tää nyt pidä paikkaansa. Mun mielestä se on humoristisesti käsiteltynä ns. shippauskriittisyyttä jotka voisi vaan hyppiä yli jos ei kiinnosta.
Voi toki hyppiä yli ja niin pitikin tehdä kun sivut ovat täynnä samoja viestejä ja linkkejä vuoronperään. En kyllä mitään huumoria tai shippauskriittisyyttä nähnyt esim. jonne-viesteissä tai L musiikkivideolinkeissä.
 
vierailija
En tunne pokemoneja, mutta eikö jossain kuvassa Häärijällä oli pokemon-sukat, ja hän itse tai fanit oli kommentoineet, että niissä on Bojanin pokemon. Että jos löytyisi tuo sukkakuva, niin voisi tarkistaa sen pokemonin?
 
vierailija
Ei ole häiriköintiä ja sekoamista vaan huumoria ja hauskanpitoa. Se, että sinulla ei ole huumoritajua, ei tee hauskuudesta mitenkään häiriintynyttä. Siellä on pidetty pitkästä aikaa hauskaa. Ja pidetään jatkossakin - tallissa ja eri ketjuissa.
It was a disturbing. You could have done all that in your own chain, set up your own chain. That chain is not meant for the kind of disturbed mess that was seen there today
 

Yhteistyössä