vierailija
Tänne kaikki järkevä keskustelu emoketjusta kiitos Oma kärsivällisyys ei enää kestä mennä sinne.
Mä seuraan, oon kyllä seurannut jo jonkin aikaa.En tiedä, keskustellaanko täällä enää asiaa, mutta kysyn. Madam cyka muuttanut aivan äsken tiinsä yksityiseksi. Onko joku teistä pyytänyt lupaa seurata, ja jos on, onko hyväksynyt? Itse pyysin, on anonyymi nimi ja yksit tili mulla. Ei ole vastannut. Jos ei hyväksy, menetetään hyvä arkisto!
Mulle tulee ettei ketjua löydy enää?Tänne kaikki järkevä keskustelu emoketjusta kiitos Oma kärsivällisyys ei enää kestä mennä sinne.
I don't really know, I only see a few Slo fans on Twitter here and there, so I'm not sure. But if you ask me, perhaps it was more unusual to them that they announced they are going on vacay together, since they already spent do much time together this year. So when he did smth else, perhaps it kind of made more sense to them.Seuraako kukaan sikäläisiä keskusteluja (varmaan)? Onko niissä herännyt kysymyksiä ja spekulaatioita Bojanin poissaolon syistä?
Ei. Ainakin minä pääsen siihen.P o istettiinko emoketju?
So nice to see you there!I don't really know, I only see a few Slo fans on Twitter here and there, so I'm not sure. But if you ask me, perhaps it was more unusual to them that they announced they are going on vacay together, since they already spent do much time together this year. So when he did smth else, perhaps it kind of made more sense to them.
Oletko varma ettet mene jostain syystä siihen edelliseen ketjuun? Siellä se keikkuu suosituimmissakin eikä mikään ihme kun koko ajna spämmätään.Mä seuraan, oon kyllä seurannut jo jonkin aikaa.
Voi olla, nyt pääsin siihen taas! Liian monta välilehteä auki!Oletko varma ettet mene jostain syystä siihen edelliseen ketjuun? Siellä se keikkuu suosituimmissakin eikä mikään ihme kun koko ajna spämmätään.
Mä en tiedä, toin tiedon toisesta ketjustaNiin mistä fanartista Kärppy on tykännyt?
Siellä tulee kyllä välillä taas sitä bad gatewaytakin. Ei toimi vieläkään kunnolla se sivusto.Voi olla, nyt pääsin siihen taas! Liian monta välilehteä auki!
Posti kulkee siisMä en tiedä, toin tiedon toisesta ketjusta
Ai instasta katoamis?Onnistuuko kukaan saamaan selville, mikä on se Poke-hahmo, jota K silittelee heti selaamansa kansion alkusivuilla? Kännyn näytöltä ei aukea.
Ja muistaako kukaan, mikä oli Bojanin hahmo siinä kesän katoamisjutussa?
Mun mielestä oli selkeä Charmanderin/Charizardin joku olomuoto. Juu, kiinnitin huomioni.Onnistuuko kukaan saamaan selville, mikä on se Poke-hahmo, jota K silittelee heti selaamansa kansion alkusivuilla? Kännyn näytöltä ei aukea.
Charizard, Charmanderin kehittynein muoto kortissa. Mutta Bojanin hahmoa en muista.Onnistuuko kukaan saamaan selville, mikä on se Poke-hahmo, jota K silittelee heti selaamansa kansion alkusivuilla? Kännyn näytöltä ei aukea.
Alusta astihan fanit on sen tuohon mieltäneet.Charizard, Charmanderin kehittynein muoto kortissa. Mutta Bojanin hahmoa en muista.
Näin vähän itsekin muistelin. K silittelee siellä Bn pokehahmoa ja ikävöi.Alusta astihan fanit on sen tuohon mieltäneet.
Charizard, eli tämä kortti: https://www.amazon.com/Charizard-102-Basic-Pokemon-Shadowless/dp/B00OI2HYNWOnnistuuko kukaan saamaan selville, mikä on se Poke-hahmo, jota K silittelee heti selaamansa kansion alkusivuilla? Kännyn näytöltä ei aukea.
Okei, multa on tämä jotenkin onnistunut menemään ohitse. K = Bulbasaur ja H = Pikachu on peruskauraa, mutta että B = Charmander? Mistä toi on syntynyt?Alusta astihan fanit on sen tuohon mieltäneet.