Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä, keskustellaanko täällä enää asiaa, mutta kysyn. Madam cyka muuttanut aivan äsken tiinsä yksityiseksi. Onko joku teistä pyytänyt lupaa seurata, ja jos on, onko hyväksynyt? Itse pyysin, on anonyymi nimi ja yksit tili mulla. Ei ole vastannut. Jos ei hyväksy, menetetään hyvä arkisto!
Mä seuraan, oon kyllä seurannut jo jonkin aikaa.
 
Seuraako kukaan sikäläisiä keskusteluja (varmaan)? Onko niissä herännyt kysymyksiä ja spekulaatioita Bojanin poissaolon syistä?
I don't really know, I only see a few Slo fans on Twitter here and there, so I'm not sure. But if you ask me, perhaps it was more unusual to them that they announced they are going on vacay together, since they already spent do much time together this year. So when he did smth else, perhaps it kind of made more sense to them.
 
vierailija
I don't really know, I only see a few Slo fans on Twitter here and there, so I'm not sure. But if you ask me, perhaps it was more unusual to them that they announced they are going on vacay together, since they already spent do much time together this year. So when he did smth else, perhaps it kind of made more sense to them.
So nice to see you there!
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Onnistuuko kukaan saamaan selville, mikä on se Poke-hahmo, jota K silittelee heti selaamansa kansion alkusivuilla? Kännyn näytöltä ei aukea.

Ja muistaako kukaan, mikä oli Bojanin hahmo siinä kesän katoamisjutussa?
 
vierailija
Onnistuuko kukaan saamaan selville, mikä on se Poke-hahmo, jota K silittelee heti selaamansa kansion alkusivuilla? Kännyn näytöltä ei aukea.

Ja muistaako kukaan, mikä oli Bojanin hahmo siinä kesän katoamisjutussa?
Charizard, eli tämä kortti: https://www.amazon.com/Charizard-102-Basic-Pokemon-Shadowless/dp/B00OI2HYNW

Se oli se kaikkein halutuin kortti siihen aikaan, saattoivat maksaa aika paljonkin. Ja hitsi jos joku kakara vei kouluun, kyllä sen joku toinen lapsi (eli varmaan Kärtsä) pölli. K:lla on niitä näköjään viisi, ja vielä holografisina, niin aika intensiivinen kerääjä oli.
 
vierailija
Alusta astihan fanit on sen tuohon mieltäneet.
Okei, multa on tämä jotenkin onnistunut menemään ohitse. K = Bulbasaur ja H = Pikachu on peruskauraa, mutta että B = Charmander? Mistä toi on syntynyt?

Koska siis jos viitattiin että siinä B:n instastapoistumisstoorissa olisi jotain Pokemonin muotoa nähnyt, niin mä en kyllä tunnista. Bojansstories-tilillä on se ihan ekana tallessa, jos joku haluaa kanssa tuota stooria tarkastella.
 

Yhteistyössä