vierailija
Noi Kärtsyn jutut nyt on mitä on. B ei ole tainnut koskaan keikoilla Käärijää mainita, paitsi tietty Suomessa. Jos se alkais jotain tommosia höpöttää niin sit kyllä ihmetyttäis..
Kullä! Kullä!Minä oon menossa Järvenpään keikalle. Otanko kyltin Laitan Bojanin seinille ja otan omakseni.
T. LG
Listis!!! Olet jo legenda, mutta tämä nostaisi sut kyllä ihan toisiin sfääreihin. Kullä!Minä oon menossa Järvenpään keikalle. Otanko kyltin Laitan Bojanin seinille ja otan omakseni.
T. LG
Ottakaa muutkin katsojat huomioon. Kaikki eivät jaksa kuulla väsynyttä vitsiä B:stäEdelleenkin epäilisin Käärijän olevan täysin eri mieltä.
Kiinostaa myös, päätyisikö pahviB johonkin muuhun käyttöön tai inspiraatioon, julkiseen tai yksityiseenLiekö pahviB päätyisi sinne Kärtsyn fanitavarahuoneeseen, jossa se kyltti tekstillä näytä <3 jos Bojan on kuuma oli myös
Herää muuten myös kysymys, miksi tai miten juuri se kyltti on päätynyt Kn kotiin. Tuskin kaikkia esim. keikkapaikalle jätettyjä kylttejä ottaa mukaan, niin hauskaa, että tämä päätyi talteen.
Tai päätyisikö pahvib Käärijän tarinaan muodossa tai toisessa myöhemmin mahdollisuudet on monet!
Joo, joulu on, jos pahviB tulee.
Se ei kuule ole yleisön vastuulla ollenkaan. Eiköhän se K ihan itse päätä mistä puhuu. Ja kun siellä pään sisällä pyörii vaan BojanBojanBojanBojan niin sun on nyt vaan kestettävä. Tai sit et mene keikalle.Ottakaa muutkin katsojat huomioon. Kaikki eivät jaksa kuulla väsynyttä vitsiä B:stä
Ihmiset jaksavat kahden minuutin Bojan-räntin vaikkei se olisi lempijuttu, samalla lailla kuin ihmiset jaksavat myös esim. Auto jää -biisin, joka on monen inhokki, tai mikä sitten itse kunkin inhokkibiisi tai välispiikkiaihe tai muukaan on.Ottakaa muutkin katsojat huomioon. Kaikki eivät jaksa kuulla väsynyttä vitsiä B:stä
Tättärää! Auto Jää onIhmiset jaksavat kahden minuutin Bojan-räntin vaikkei se olisi lempijuttu, samalla lailla kuin ihmiset jaksavat myös esim. Auto jää -biisin, joka on monen inhokki, tai mikä sitten itse kunkin inhokkibiisi tai välispiikkiaihe tai muukaan on.
Toki toivomme mieluummin uusia Bojan-läppiä. (MRS=3)
Nyt ollut hetken jo rauhallisempaa. Toivottavasti kyllästyivät lopullisesti.Ihanaa täällä voi näköjään keskustella rauhassa… trollit käy kuumana av:llä.
Entäs se ehdotettu normikeikkakokoinen pahvi, jossa boitsun pää tai ylävartalo? Kyllähän sen varmasti saa, jos saa tekstikyltinkin? Se ois vaan leikattuna yläkropan tai pään muotoon, ettei näkyis pahvia reunoilla?Saisiko pahvi-Boitsun käytännössä viedä keikkapaikkaan sisälle? Tämä on itselleni suurin kysymys.
Jos se olisi puoliboitsu (pelkkä ylävartalo, ehdottomasti kostopitsi josta titsit kuultaa läpi) niin itse veisin vaikka hupparin alla (siis pahviB selkää vasten, naama pään takana, huppu siihen päälle). Eikös se superfani vienyt varakäärijän jonnekin keikalle?Saisiko pahvi-Boitsun käytännössä viedä keikkapaikkaan sisälle? Tämä on itselleni suurin kysymys.
Ei saa viedä isoja kylttejä keikalle, peittää näkyvyyttä. Ottakaa muut katsojat huomioonEntäs se ehdotettu normikeikkakokoinen pahvi, jossa boitsun pää tai ylävartalo? Kyllähän sen varmasti saa, jos saa tekstikyltinkin? Se ois vaan leikattuna yläkropan tai pään muotoon, ettei näkyis pahvia reunoilla?
PahviBojanin ilmestyminen on joulu edelleen.
Niinpä. Koppi pahviBojanista, peliä! Tai jos olisi vain yläkroppa tai pää kyltissä, niin voishan siihen piirtää puhekuplan sanomaan jotain vapaasti käytössä oleva idea.Voi kun joku ottaisi pahviBojanista kopin. Se kolehti järjestyy kyllä jos on siitä kiinni.
Uusia Bojan läppiä toivoville ehdottaisin puoliBojanin tai vaikka 1/4 Bojanin mukaanottoa keikkaseuraksi!Ihmiset jaksavat kahden minuutin Bojan-räntin vaikkei se olisi lempijuttu, samalla lailla kuin ihmiset jaksavat myös esim. Auto jää -biisin, joka on monen inhokki, tai mikä sitten itse kunkin inhokkibiisi tai välispiikkiaihe tai muukaan on.
Toki toivomme mieluummin uusia Bojan-läppiä. (MRS=3)
Minun puolesta voisi unohtaa B:n K:n keikoilla. Ettekö voi mennä JO:n keikalle?Uusia Bojan läppiä toivoville ehdottaisin puoliBojanin tai vaikka 1/4 Bojanin mukaanottoa keikkaseuraksi!