Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä ihana kuvaus shippauksesta myös! <3 Samoilla linjoilla fanfic-aiheen kanssa (lukijana). Se on itselle ollut täysin tuntematon aihe, joka on ollut kaukainen, mutta on ollut tosi jännää tunnistaa, miten niiden kautta on voinut tutkailla teemoja, jotka ovat olleet aiemmin vieraita tai jääneet sivuun.

Ja tuo kuvaus shippauksesta, se kyllä mulle tiivistää tästä ihmeellisestä matkasta jotain! Vaikka tavallaan ymmärrän monelta kannalta, miksi tää on kolahtanut ja iskenyt niin kovaa muhun, niin tuo myös tiivistää sitä hauskaa ristiriitaa, mitä edelleen pohdin: miten tää on niin mielenkiintoista, puolen vuoden jälkeen?!!

Ja kiitos sun ficeistä!! Sinne olen kommentoinutkin nimimerkillä. Monet on jääneet niistä mieleen suosikkificceinä. Sun tekstit on olleet musta tosi ihana sekoitus montaa asiaa: lämpöä, ajatuksia, tunteita, pohdintoja, hauskoja hetkiä ja huumoria ja vaikka ja mitä muuta. Tällä tarkoitan, että oon arvostanut, että niissä ei painotu vain ns yksi tai pari ulottuvuutta esim. tarinan tai tekstin kannalta, vaan ne on jotenkin moniulotteisia, mikä on tehnyt niistä mulle vetoavaa ja mieltä lämmittävää ja koskettavaa luettavaa.
Kiitos paljon! Se on minulle tärkeää, onneksi monelle muullekin kirjoittajalle (useassa Kinktobe-ficissäkin on ollut rakkautta, herkkyyttä ja kiinnostavia pohdintoja ihmissuhteiden dynamiikasta yms). Tässä uusimmassa olen tainnut haukata vähän turhankin suuren palan eri ulottuvuuksien määrän kanssa. :) Joudun varmaan jakaman sen suunnitellun kolmosluvunkin tämän takia kahteen lukuun.

- Joymuffin
 
vierailija
K:n ilme kun kaikki eturivissä tekisi sellaiset ja vetäis ne kuminauhalla yhtä aikaa päähän.
Nauran täällä ääneen:D ois siinä hämmennystä!!!

Mietin myös, jos oikeesti sais vietyä jonkin kokoisen pahviBn keikalle (tai esim semi realistisen kokoisen ylävartalon kun sehän ainoastaan näkyy), ja pääsis sen kanssa suht eturiviin tai eteen reunalle, niin pysähtyisköhän K ainakin mielessään hetkeksi katsomaan, mitä tai kuka siellä yleisössä oikeen on!
 
vierailija
Nauran täällä ääneen ois siinä hämmennystä!!!

Mietin myös, jos oikeesti sais vietyä jonkin kokoisen pahviBn keikalle (tai esim semi realistisen kokoisen ylävartalon kun sehän ainoastaan näkyy), ja pääsis sen kanssa suht eturiviin tai eteen reunalle, niin pysähtyisköhän K ainakin mielessään hetkeksi katsomaan, mitä tai kuka siellä yleisössä oikeen on!
Pasmat menisi sekaisin ja biisin sanat unohtuisi. Ja K varmaan repisi kaiken huumorin irti tilanteesta 😁

(Aasi mikä aasi 😅)
 
vierailija
Oi hyvänen aika, tästä kylttipahvi-keskustelusta alkoi tulla mieleen, mitä muuta Bn ihanan tuoksun lisäksi voisi aiheesta kirjoittaa.

esim "Bojan is my pleasure" :D

tai yleisemmin mutta aiheeseen viitaten "What do you want to eat? Me"
 
vierailija
Nää pahvi-Bojan ja Bojan kyltti-ideat on niin huippuja!
mä oisin reilu viikko sitten ollut sitä mieltä,että tosi tyhmä idea ja että ei nyt järkeä missään keikoilla hieroa shippiä Kärtsylle naamaan, mut kun kuunteli noi sen euroopan keikkojen välispiikit, niin… no ehkäpä pahvibojan ois aika pientä🙈😅.

mä kyllä aikuisten oikeesti haluaisin tietää, onko noi sen jutut ihan vaan Käärijä-läppää, vai onko niissä ees jotain hiventä totuutta mukana. Mitäpäs jos K tietää että B on lomalla jonkun kanssa, josta voi tullakin something more,ja piti vähän muistutella🤔🙈. Koska kyllä se ainakin tiesi ettei se missään Thaimaassa ole. Muuten olisi puhunut siitä jotain.
 
vierailija
mä oisin reilu viikko sitten ollut sitä mieltä,että tosi tyhmä idea ja että ei nyt järkeä missään keikoilla hieroa shippiä Kärtsylle naamaan, mut kun kuunteli noi sen euroopan keikkojen välispiikit, niin… no ehkäpä pahvibojan ois aika pientä.

mä kyllä aikuisten oikeesti haluaisin tietää, onko noi sen jutut ihan vaan Käärijä-läppää, vai onko niissä ees jotain hiventä totuutta mukana. Mitäpäs jos K tietää että B on lomalla jonkun kanssa, josta voi tullakin something more,ja piti vähän muistutella. Koska kyllä se ainakin tiesi ettei se missään Thaimaassa ole. Muuten olisi puhunut siitä jotain.
Mielenkiintoinen teoria kyllä! Jossain oli listattu, mitä kaikkia mainintoja Bstä tuli:

useamman kerran likapyykki, kaunis boy/good guy ja samalla I love Bojan ainakin pari kertaa, serenadi Blle, tissien kosketus, B is mine, Bojanin huudatus yleisöllä) ja oliko vielä jotain muutakin:D

Tähän nähden yksi Bojanin pahvinen pää/ylävartalo/kokonainen pahviB alkaa tuntua aika pieneltä ja kuvaan sopivalta. Saispahan K siitä halutessan materiaalia keikkaläppään, ja voi helposti halutessaan jättää sen mainitsematta, eli hän voi itse valita tarttua aiheeseen tai olla tarttumatta.
 
vierailija
Mulla on tallessa tällaiset:

Bestmanit Jesse ja Martin

Saa rynkyttää kuin vantaalaista sohvaa

Advanced level Sherlock -metodit

Helvetin pikku slovakki

Bojanin haisevat vaatteet -stoori A sem ti povedal kdaj kako lepo dišiš mi, mutta Kärtsän kielellä

ollaan ulkkiksille velkaa kusisia kivejä

hienomotorinen vaelteleva titsikäsi
Kiitos 💙💙
Ja Joymuffin kiitos ficeistä. Tykkään vähän angstistakin, mutta sulla niissä on aina onnellinen loppu ja siitä pidän.
LG
 
vierailija
Mielenkiintoinen teoria kyllä! Jossain oli listattu, mitä kaikkia mainintoja Bstä tuli:

useamman kerran likapyykki, kaunis boy/good guy ja samalla I love Bojan ainakin pari kertaa, serenadi Blle, tissien kosketus, B is mine, Bojanin huudatus yleisöllä) ja oliko vielä jotain muutakin

Tähän nähden yksi Bojanin pahvinen pää/ylävartalo/kokonainen pahviB alkaa tuntua aika pieneltä ja kuvaan sopivalta. Saispahan K siitä halutessan materiaalia keikkaläppään, ja voi helposti halutessaan jättää sen mainitsematta, eli hän voi itse valita tarttua aiheeseen tai olla tarttumatta.
Tämä. Ei hänen ole mikään pakko noteerata mitään epämukavalta tuntuvaa yleisön seasta.
 
vierailija
Niin no niin, silloin se oli englanniksi varmaan kieliopillisesti oikein. Tai no jos se oli JOSubsin kyltti(???) mutta oisko ne noin pihalla shipistä?
Ja kuten mainittua, enkku varmasti hallussa.
Eivät todellakaan ole pihalla shipistä, ainakin kurooscoffee (Anja) shippaa ihan täysiä K/B:tä. Muita jäseniä en tiedä, mutta tuskin muutkaan pihalla tästä hommasta on. Tai englannin kielestä. :D
 
vierailija
Huomattavasti vähemmän mautonta kuin Kärtsän omat meiningit.
PahviBojan tai hänen pää on musta aivan samaa luokkaa esim. "näytä sydän jos Bojan on kuuma" -kyltin kanssa. Tai jopa niinpäin, että tuo kyltti vois olla enemmän jotain, kuin pahviB, kun siinä ehdotetaan/kehotetaan Kta tekemään jotain ja ilmaisemaan samalla mielipide aiheesta.

Kuvaan, samoin kuin esim. nimeenhän K voi halutessaan ottaa kantaa millä tahansa tavalla ja heittää läppää halutessaan ja valitsemallaan tavalla, tai olla tekemättä niin.
 

Yhteistyössä