Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen mä sieltä jotakin saanut ylös, mutta hitaasti käyn sivuja läpi. Toivottavasti ei ole poistunut paljon viestejä. On tässä loppuviikko vapaata
LG
Mulla on tallessa tällaiset:

Bestmanit Jesse ja Martin 💕

Saa rynkyttää kuin vantaalaista sohvaa

Advanced level Sherlock -metodit

Helvetin pikku slovakki

Bojanin haisevat vaatteet -stoori A sem ti povedal kdaj kako lepo dišiš mi, mutta Kärtsän kielellä

ollaan ulkkiksille velkaa kusisia kivejä

hienomotorinen vaelteleva titsikäsi
 
vierailija
No ei ihme että Kärtsä ymmärsi kyltin väärin, kun täälläkin on nyt jo ties kuinka monta käännöstä siitä ja nyanssieroista kiistelyä. :'D Mutta söpö väärinymmärrys oli tosiaan!
Joo, itse en olisi laittanut noin vaikeatulkintaista englantia kylttiin Kärtsän keikalle. :D Toki jos tarkoitus oli lähinnä yleishämmentää häntä ja saada puhumaan Bojanista, niin 10/10 onnistuminen.
 
vierailija
Näistä fanfic-reflektoinneista jo puhuttiinkin, mutta itselleni ficcien lukeminen ja kirjoittaminen on ollut reflektoinnin aarreaitta aivan erityisesti. Ja itsellä suurin osa reflektoinneista on liittynyt enemmän ystävyyteen, vaikka shippaankin romanttisessa mielessä. Osin tämä liittynee siihen, että minulla ei ole ollut mitään kunnollisia suhteita elämässäni, tai kymmeniä vuosia sitten, niin ystävyden vivahteita ja kiemuroita on helpompi pohdiskella.

Ja onhan se koko shipin avainjuttukin jo itsessään tosi jännä, että miten merkittävä voi muiden ihmisten potentiaalinen romanssi olla itselle ja niin, että sen pähkäilyyn voi käyttää tuntikausia päivässä.

- Joymuffin
Mikä ihana kuvaus shippauksesta myös! <3 Samoilla linjoilla fanfic-aiheen kanssa (lukijana). Se on itselle ollut täysin tuntematon aihe, joka on ollut kaukainen, mutta on ollut tosi jännää tunnistaa, miten niiden kautta on voinut tutkailla teemoja, jotka ovat olleet aiemmin vieraita tai jääneet sivuun.

Ja tuo kuvaus shippauksesta, se kyllä mulle tiivistää tästä ihmeellisestä matkasta jotain! Vaikka tavallaan ymmärrän monelta kannalta, miksi tää on kolahtanut ja iskenyt niin kovaa muhun, niin tuo myös tiivistää sitä hauskaa ristiriitaa, mitä edelleen pohdin: miten tää on niin mielenkiintoista, puolen vuoden jälkeen?!!

Ja kiitos sun ficeistä!! Sinne olen kommentoinutkin nimimerkillä. Monet on jääneet niistä mieleen suosikkificceinä. Sun tekstit on olleet musta tosi ihana sekoitus montaa asiaa: lämpöä, ajatuksia, tunteita, pohdintoja, hauskoja hetkiä ja huumoria ja vaikka ja mitä muuta. Tällä tarkoitan, että oon arvostanut, että niissä ei painotu vain ns yksi tai pari ulottuvuutta esim. tarinan tai tekstin kannalta, vaan ne on jotenkin moniulotteisia, mikä on tehnyt niistä mulle vetoavaa ja mieltä lämmittävää ja koskettavaa luettavaa.
 
vierailija
Tähän liittyen shippausheittona, että mitenhän K kuvitelmatasolla ensireaktiona suhtautuisi, jos Bllä olisi joku (tärkeä ihminen jollain tasolla romanttisessa tms muodossa)? Varmasti myös onnellinen etc ystävänsä puolesta, lähinnä tarkoitan muita tunteita esim. mustasukkaisuus, ystävän tai mitä ovatkaan omistushalu. Khan ei tietojen tai oletusten mukaan ole sellaisen tilanteen herättämiä tunteita joutunut Bn suhteen käsittelemään, mutta who knows.

Vaikutti vaan nuo reaktiot näytti kyllä tulevan aika autenttisesti ja syvältä, naureskelu ja pään pudistelu. Melkein tuli mieleen jonkun ficin vähän mustis more than brother mikä on aika hauskaa ja jännää seurattavaa, vaikka onkin lavashowta. Mutta edelleen, jostain se läppämateriaalikin kumpuaa.
Hauska pointti! Ensin ajattelin 100% vakavasti, että tosiaan! Mutta jäin sitten miettimään, että minkä verran se on lavalla niin show-moodissa, että noi varastamisyrityksetkin reagoi roolistaan B:n loverina käsin - mutta showna. Olis kiva tietää.
 
vierailija
Äidinkieliselle englanninpuhujalle tämä todellakin tarkoittaisi Bojanin kanssa taistelemista Kärtsän saamiseksi. Oletan että laatijan englannintaito on ollut niin hyvä, että tämä on myös se merkitys, mutta voi se muutakin tarkoittaa - silloin se ei tosin ole oikeaoppista englantia.
Kyltti oli Dublinissa? Veikkaan, että fani ei ole kovin syvällä fandomissa ja ei ollut perillä jutusta K&B. Luulee, että K kaipaa enemmän fanien ihailua kuin jonkun Bojanin 😂
Niin kuin ehkä normaalisti voisikin ajatella 🤣 Mutta ei tässä tapauksessa!
 
vierailija
Sehän tässä on pääasia. Kyltti jossa lukee pelkästään "BOJAN" riittäisi.
Näin kerran Britanniassa hauskan huumorikortin, jossa koiran omistaja toruu pahojaan tehnyttä koiraansa: ”Okay, I’ve had it, Ginger! You stay out of the garbage Ginger, or else!”
Koira kuuli vain: ”blah blah blah blah, Ginger, blah blah, Ginger” ja katsoi tyytyväisenä omistajaansa 😅
Sopii yhtä hyvin tähän: ”höpö höpö höpö BOJAN, höpö höpö höpö.” Ja Kärtsä on 😍😍😍
 
vierailija
Eilen keskustelimme eräälle lähiaikojen keikalle menevien ihmisten kanssa, että sinne pitäisi ottaa mukaan "Bojan tuoksuu ihanalle" -kyltti.
Joo, joo ja joo täältä!!! Jos ikinä se toteutetaan, niin vinkkausta tänne, jos mahdollisesta maininnasta välispiikeissä olisi videota! Samantyyppinen idea itse asiassa kävi mielessä mulla tänään, mutta en ole keikkailijoita. Tunnelmassa ja ideassa mukana!
 

Yhteistyössä