vierailija
Saattoi olla että ilmiantoja tuli useita. Itsekkin ilmiannoin vaikka normaalisti en ilmianna vaikka olisi minkälaista törkyä tahansa.Oho, viesti poistui jo! Kerrankin ilmianto toimi nopeasti.
Saattoi olla että ilmiantoja tuli useita. Itsekkin ilmiannoin vaikka normaalisti en ilmianna vaikka olisi minkälaista törkyä tahansa.Oho, viesti poistui jo! Kerrankin ilmianto toimi nopeasti.
No mä katoin kans että nyt lähti kyllä ja äkkiä. Ehkä sinne tuli heti 50 ilmoitusta siitä viestistä. Tai sitte meillä on sisäpiiriläinen täällä mukana.Oho, viesti poistui jo! Kerrankin ilmianto toimi nopeasti.
Oon jo ilmiantanut ja myös kääriä ketjussa niitä jaettiinKäydään ilmiantamassa se viesti.
Häälista never forgetPitäis vaan vetäistä jotkut perinteiset iltahepulit siellä palstalla. Mahdollisimman paljon sakkia mukaan niin kyllä sinne hukkuu trollit. Ennenkin on toiminut.
Tämä mullakin oli mielessäHäälista never forget
Ihanaa kuulla ajatuksia<3 ja samoin aiemmille ystävyyssuhteiden haasteista kirjoittaneille, kiitos, kun jaatte!Tästä aihepiiristä sai aiemmin joku toinen tuolla trolleilta paskaa niskaan, mutta omalla kohdallani on vahvistunut jo aiemmin työstämäni fiilis siitä, että mun elämään mahtuisi tän nykyisen parisuhteen rinnalle vielä jotain muuta. Ja nimenomaan rinnalle, mahdollisesti/toivottavasti myös nykyisen partnerini kanssa jaettavaksi. Miksi hemmetissä olen ollut ennen sitä mieltä, että kerrallaan voi rakastaa (romanttisessa mielessä) vain yhtä ihmistä. Keneltä se on pois jos jonkun kanssa synkkaa hyvin ja tunnet että se on sun ihminen ja tulet sen seurasta onnelliseksi. Ja miksi näitä ihmisiä ei voi olla samalla kertaa enemmän kuin yksi.
En kyllä tiedä tuleeko tämä johtamaan mihinkään konkreettiseen enää tämän elämän aikana, ja miten tämä toimisi käytännön tasolla. Mutta siis olen kyllä nyt hyvin avoin ajattelemaan asioita ihan eri tavalla kuin aikaisemmin.
Jotain vaikeasti sanallistettavia oivalluksia liittyen siihen, miten luulin aloittavani täyden "hömppäharrastuksen" joka on ihan "erillään" muuten hyvin henkisyyspainotteisesta elämästäni, mutta eihän siinä käynytkään yhtään niin, vaan kyllä tämä on ihan todella henkisissä sfääreissä minulle monellakin tapaa, myös homman kautta löytyneet uudet kaverit.Nyt kun tässä on tällaista välitilaa sekä kiertueen lopun että laivan hakemisen ja kurssin kanssa, niin ajattelin heittää kysymyksen matkan tuomasta ymmärryksestä tähän mennessä:
Mitä koette, että olette oppineet tai ymmärtäneet itsestänne tämän B&K matkan myötä?
Tästähän ollaan monesti juteltu eri teemoihin liittyen, mutta olisi mielenkiintoista kuulla ajatuksia tästä tällä hetkellä! Tää on mulle yks mielenkiintoisimmista ulottuvuuksista koko matkalla, ja näiden keskustelujen kautta peilaaminen on kyllä ollut jotain sellaista, mitä en olisi osannut ikinä aiemmin kuvitella tai keksiä.
No siellä taitaa nyt riehua syyslomatrollien lisäksi meidän vakitrollit, eli gf-jankkaajat ja anti-shippaajat, jotka riemuitsee paatin hukkumisesta. Aika massiivinen vastahyökkäys pitäisi tämän hepulin olla, jotta se peittää noiden jankkauksen alleen. Riittääkö edes häälista? :'DPitäis vaan vetäistä jotkut perinteiset iltahepulit siellä palstalla. Mahdollisimman paljon sakkia mukaan niin kyllä sinne hukkuu trollit. Ennenkin on toiminut.
Kyllä minustakin K ymmärsi, että se toinen on viemässä Bojania häneltä. Miksi K muuten olisi vastannut, että kosken häntä näillä / kosken hänen tissejään?Ei ole ymmärtänyt väärin, kyltissä koitetaan naittaa B:tä K:lle eli haluavat ns. taistellla B:n K:lle, tämä oli shippareiden kyltti
Olen mä sieltä jotakin saanut ylös, mutta hitaasti käyn sivuja läpi. Toivottavasti ei ole poistunut paljon viestejä. On tässä loppuviikko vapaataOnko LG ehtinyt tallentaa yhtään listahelmiä emoketjusta, esim. ionisoituneiden taikahiukkasten generoiminen äijälähentelyllä ja hienomotorinen vaelteleva titsikäsi.
Uutisketjun sivulle 6 oli joku bootleg-listaaja muuten koonnut jotain ehdotuksia!Olen mä sieltä jotakin saanut ylös, mutta hitaasti käyn sivuja läpi. Toivottavasti ei ole poistunut paljon viestejä. On tässä loppuviikko vapaata
LG
Joo, mustakin K ymmärsi väärin sen mitä kyltissä luki/tarkoitettiin. Luuli et fani haluaa Bojanin kun se halus Kärtsän.Kyllä minustakin K ymmärsi, että se toinen on viemässä Bojania häneltä. Miksi K muuten olisi vastannut, että kosken häntä näillä / kosken hänen tissejään?
Kiva juttu! Pyysinkin lähtiessä, että jos joku voisi niitä ottaa ylös. KiitosUutisketjun sivulle 6 oli joku bootleg-listaaja muuten koonnut jotain ehdotuksia!
Ihan söpö väärinymmärrysJoo, mustakin K ymmärsi väärin sen mitä kyltissä luki/tarkoitettiin. Luuli et fani haluaa Bojanin kun se halus Kärtsän.
Eipäs vaan haluaa Bojanin ja K:n yhteen, se shippaajien kylttiSori, myöhässä: "I will fight Bojan for you" kääntyy "taistelen Bojania vastaan sinusta" eli sloveenifani haluaa Kärtsän mut tietää Bojčin olevan jonossa ekana.
Meinasin jo etten postaa tätä, kun ei kai noi edes sen oven päällä tanssi, mutta nyt kun aihepiiri kuitenkin mainittiin, niin siis tuli vain instassa mua vastaan tää: https://www.instagram.com/reel/Cvjm22stNRc/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Uutta kehiin sitten vaan. Ei meitä näin helposti upoteta. Ovelle mahdutaan koko konkkaronkka kellumaan.
Näistä fanfic-reflektoinneista jo puhuttiinkin, mutta itselleni ficcien lukeminen ja kirjoittaminen on ollut reflektoinnin aarreaitta aivan erityisesti. Ja itsellä suurin osa reflektoinneista on liittynyt enemmän ystävyyteen, vaikka shippaankin romanttisessa mielessä. Osin tämä liittynee siihen, että minulla ei ole ollut mitään kunnollisia suhteita elämässäni, tai kymmeniä vuosia sitten, niin ystävyden vivahteita ja kiemuroita on helpompi pohdiskella.Nyt kun tässä on tällaista välitilaa sekä kiertueen lopun että laivan hakemisen ja kurssin kanssa, niin ajattelin heittää kysymyksen matkan tuomasta ymmärryksestä tähän mennessä:
Mitä koette, että olette oppineet tai ymmärtäneet itsestänne tämän B&K matkan myötä?
Tästähän ollaan monesti juteltu eri teemoihin liittyen, mutta olisi mielenkiintoista kuulla ajatuksia tästä tällä hetkellä! Tää on mulle yks mielenkiintoisimmista ulottuvuuksista koko matkalla, ja näiden keskustelujen kautta peilaaminen on kyllä ollut jotain sellaista, mitä en olisi osannut ikinä aiemmin kuvitella tai keksiä.
Tähän liittyen shippausheittona, että mitenhän K kuvitelmatasolla ensireaktiona suhtautuisi, jos Bllä olisi joku (tärkeä ihminen jollain tasolla romanttisessa tms muodossa)? Varmasti myös onnellinen etc ystävänsä puolesta, lähinnä tarkoitan muita tunteita esim. mustasukkaisuus, ystävän tai mitä ovatkaan omistushalu. Khan ei tietojen tai oletusten mukaan ole sellaisen tilanteen herättämiä tunteita joutunut Bn suhteen käsittelemään, mutta who knows.Kyllä minustakin K ymmärsi, että se toinen on viemässä Bojania häneltä. Miksi K muuten olisi vastannut, että kosken häntä näillä / kosken hänen tissejään?
Äidinkieliselle englanninpuhujalle tämä todellakin tarkoittaisi Bojanin kanssa taistelemista Kärtsän saamiseksi. Oletan että laatijan englannintaito on ollut niin hyvä, että tämä on myös se merkitys, mutta voi se muutakin tarkoittaa - silloin se ei tosin ole oikeaoppista englantia.Eipäs vaan haluaa Bojanin ja K:n yhteen, se shippaajien kyltti
No sitten eivät osaa englantia hyvin, mihin taas en usko ollenkaan, koska ovat JOsubsista.Eipäs vaan haluaa Bojanin ja K:n yhteen, se shippaajien kyltti