vierailija
Kiitos paljon! Se on minulle tärkeää, onneksi monelle muullekin kirjoittajalle (useassa Kinktobe-ficissäkin on ollut rakkautta, herkkyyttä ja kiinnostavia pohdintoja ihmissuhteiden dynamiikasta yms). Tässä uusimmassa olen tainnut haukata vähän turhankin suuren palan eri ulottuvuuksien määrän kanssa. Joudun varmaan jakaman sen suunnitellun kolmosluvunkin tämän takia kahteen lukuun.Mikä ihana kuvaus shippauksesta myös! <3 Samoilla linjoilla fanfic-aiheen kanssa (lukijana). Se on itselle ollut täysin tuntematon aihe, joka on ollut kaukainen, mutta on ollut tosi jännää tunnistaa, miten niiden kautta on voinut tutkailla teemoja, jotka ovat olleet aiemmin vieraita tai jääneet sivuun.
Ja tuo kuvaus shippauksesta, se kyllä mulle tiivistää tästä ihmeellisestä matkasta jotain! Vaikka tavallaan ymmärrän monelta kannalta, miksi tää on kolahtanut ja iskenyt niin kovaa muhun, niin tuo myös tiivistää sitä hauskaa ristiriitaa, mitä edelleen pohdin: miten tää on niin mielenkiintoista, puolen vuoden jälkeen?!!
Ja kiitos sun ficeistä!! Sinne olen kommentoinutkin nimimerkillä. Monet on jääneet niistä mieleen suosikkificceinä. Sun tekstit on olleet musta tosi ihana sekoitus montaa asiaa: lämpöä, ajatuksia, tunteita, pohdintoja, hauskoja hetkiä ja huumoria ja vaikka ja mitä muuta. Tällä tarkoitan, että oon arvostanut, että niissä ei painotu vain ns yksi tai pari ulottuvuutta esim. tarinan tai tekstin kannalta, vaan ne on jotenkin moniulotteisia, mikä on tehnyt niistä mulle vetoavaa ja mieltä lämmittävää ja koskettavaa luettavaa.
- Joymuffin