Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jere "I touch Bojan titties" Pöyhönen:


Ja ihan vaan kun tuli mainittua, niin tässä vielä:

 
vierailija
Jere "I touch Bojan titties" Pöyhönen:


Ja ihan vaan kun tuli mainittua, niin tässä vielä:


❤
 
vierailija
Jere "I touch Bojan titties" Pöyhönen:


Ja ihan vaan kun tuli mainittua, niin tässä vielä:

Huom. ei kenenkä tahansa Bojanin vaan the Bojanin. :)
 
vierailija
Joskus aiemmin muuten sivuttu O-alkuinen suomalaismuusikko, sukunimessä mainitaan vanhan vastakohta, on sanonut : Maailma on monimuotoinen. Myös rakkaus on monimuotoista. Ei ole vain yhtä totuutta rakkaudesta.

Tää tuli vastaan muuten, ja tämä BK-suhde tuli mieleen.

Suutelusta, mietin vaan, jos sattuisi O ja K samaan aikaan lavalle, ja O on ilmeisesti varsin usein pussaillut lavalla, niin oli kemiaa heillä tai ei, niin siinä vois olla katsottavaa:p
 
vierailija
Onko täällä Bojan-tietäjiä. Muistanko oikein, että B olisi intohimoinen Beatles fani vai oliko se Kris, joka tykkää Beatlesistä? Varmaan löydän tiedon jostain, mutta jos joku sattuisi suoraan muistamaan.
 
vierailija
Mitä toi tarkottaa suomeksi toi "I will fight Bojan for you?".
"Tappelen Bojanista kanssasi", eli haaste Kärtsälle Bojanin kädestä :D Tai voihan sen tulkita myös "taistelen Bojania vastaan puolestasi", eli Kärtsän kunnian tähden mennä haastamaan riitaa B:n kanssa. Itse pidän enemmän ekasta tulkinnasta (ja luulen että sitä kyltillä tarkoitettiin, tuota lausahdusta on muuallakin näkynyt tuossa merkityksessä).
 
vierailija
"Tappelen Bojanista kanssasi", eli haaste Kärtsälle Bojanin kädestä Tai voihan sen tulkita myös "taistelen Bojania vastaan puolestasi", eli Kärtsän kunnian tähden mennä haastamaan riitaa B:n kanssa. Itse pidän enemmän ekasta tulkinnasta (ja luulen että sitä kyltillä tarkoitettiin, tuota lausahdusta on muuallakin näkynyt tuossa merkityksessä).
Ei kun mitä sählään, onhan se tuo toinen tulkinta, "Tappelen Bojanin kanssa puolestasi". Ei pidä ennen aamukahvia ruveta tällaisia tulkitsemaan, luin lauseen ensin muodossa "I will fight for Bojan with you" mikä vastaisi sitä Bojanin käden puolesta taistelua 😅
 
vierailija
Joymuffin olethan huomannut LadySlon viestin Nordic tour ketjussa Jo lipuista?
Kiitos paljon! En ollut huomannutkaan, luulin että se ketju on jo kuollut pystyyn. Nyt on varmaan jo liian myöhäistä, mutta jos niitä myynti-ilmoituksia on vielä siellä bojansstories-instassa, voisiko joku laittaa vaikka sähköpostiosoitteeni sinne (saa laittaa siis julkisestikin jos se on helpointa), joymuffin@proton.me, minulla ei ole instaa.

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos paljon! En ollut huomannutkaan, luulin että se ketju on jo kuollut pystyyn. Nyt on varmaan jo liian myöhäistä, mutta jos niitä myynti-ilmoituksia on vielä siellä bojansstories-instassa, voisiko joku laittaa vaikka sähköpostiosoitteeni sinne (saa laittaa siis julkisestikin jos se on helpointa), joymuffin@proton.me, minulla ei ole instaa.

- Joymuffin
Oli laittanut sen viestin vasta eilen, mennyt ehkä väärään ketjuun? Eli ei välttämättä myöhäistä
 
vierailija
Energiamammalta kysyisin vielä tuohon A&P -juttuun liittyen, että voiko siis kuka tahansa kohdata tämän ilmiön, vaikka ei olisi harjoittanut meditaatiota tai muuten tutustunut näihin asioihin? Sanoit, että tämä voi tapahtua myös spontaanisti, tarkoitatko sillä juuri että se voi tapahtua ilman, että on aktiivisesti hakeutunut näiden asioiden pariin? Vai tapahtuuko tämä vain tietyntyyppisille ihmisille?
 
vierailija
Energiamammalta kysyisin vielä tuohon A&P -juttuun liittyen, että voiko siis kuka tahansa kohdata tämän ilmiön, vaikka ei olisi harjoittanut meditaatiota tai muuten tutustunut näihin asioihin? Sanoit, että tämä voi tapahtua myös spontaanisti, tarkoitatko sillä juuri että se voi tapahtua ilman, että on aktiivisesti hakeutunut näiden asioiden pariin? Vai tapahtuuko tämä vain tietyntyyppisille ihmisille?
Se voi tapahtua kenelle tahansa milloin vain, esim. elämän voimakas kriisitilanne ja synnyttäminen voivat laukaista sen, mutta oikeastaan mikä tahansa voimakas kokemus. Voi toki olla, että käytännössä sitä tapahtuu spontaanisti vain "tietyntyyppisille ihmisille". Meditaatio, hengitysharjoitteet, jooga, psykedeelien käyttö yms asiat lisäävät voimakkaasti todennäköisyyttä. Joissain tapauksissa jopa ihan muutaman päivän jonkun meditaatioappiksen käyttäminen on johtanut tähän, esim. yhdellä tutulla, mutta yleensä puhutaan kuukausista tai vuosista. Jossain näin arvion, että 5 % ihmisistä saisi elämänsä aikana A&P:n, mutta se on varmaan jonkun ihan hatusta heittämä luku. Vaikuttaa kuitenkin minulle uskottavalta.

Uskoisin, että Bojan on sellainen ihminen, että ko. kokemus olisi väistämättä tapahtunut hänelle jossain vaiheessa joka tapauksessa.

-energiamamma
 
vierailija
Tähän liittyen tuli mieleen, että voiko olla, että K ymmärtänyt lauseen väärin? Yleensä kai K ymmärtää enkkua aika/tosi hyvin, mutta voiko tässä olla käynyt, että ymmärtänytkin etyä fighting for Bojan with you tms. Lavallaolo, prepositio tms B sekoittanut;)


Tätä pohdin eilen, kun samanlaiset eleet Klla kuin B is mine -tilanteessa. Naurahdus ja pään pyörittelyä molemmissa kyltin tekstin luettuaan. Ja sit B is mine ja vartalolla vaeltava käsi ja toisessa tits kommentti.

Sitä kautta se titties-heitto kävis musta paljon enemmän järkeen!

Tästä oli klipit peräkkäin kombona jodelissa.
 
vierailija
Tähän liittyen tuli mieleen, että voiko olla, että K ymmärtänyt lauseen väärin? Yleensä kai K ymmärtää enkkua aika/tosi hyvin, mutta voiko tässä olla käynyt, että ymmärtänytkin etyä fighting for Bojan with you tms. Lavallaolo, prepositio tms B sekoittanut


Tätä pohdin eilen, kun samanlaiset eleet Klla kuin B is mine -tilanteessa. Naurahdus ja pään pyörittelyä molemmissa kyltin tekstin luettuaan. Ja sit B is mine ja vartalolla vaeltava käsi ja toisessa tits kommentti.

Sitä kautta se titties-heitto kävis musta paljon enemmän järkeen!

Tästä oli klipit peräkkäin kombona jodelissa.
Ei ole ymmärtänyt väärin, kyltissä koitetaan naittaa B:tä K:lle eli haluavat ns. taistellla B:n K:lle, tämä oli shippareiden kyltti
 
vierailija
"Tappelen Bojanista kanssasi", eli haaste Kärtsälle Bojanin kädestä Tai voihan sen tulkita myös "taistelen Bojania vastaan puolestasi", eli Kärtsän kunnian tähden mennä haastamaan riitaa B:n kanssa. Itse pidän enemmän ekasta tulkinnasta (ja luulen että sitä kyltillä tarkoitettiin, tuota lausahdusta on muuallakin näkynyt tuossa merkityksessä).

Sanoisin, että taistelen Bojanista PUOLESTASI.
 
vierailija
Trollit on viime päivinä vallanneet tuon vauvan ketjun, harmi että sinne meni se ketjun alkupään suurimmilta osin hyvä meno. Ja täälläkin nykyään melko hiljaista.
Samaa harmittelen. Aluksi tosiaan ketjussa oli enimmäkseen hyvä tunnelma, nyt mennyt pelkäksi tappelemiseksi ja väännöksi, jäin kaipaamaan.. Äh, täytyy kai keksiä vaan jotain muuta tekemistä.
 

Yhteistyössä