Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai sitten pitää saada tänne puolelle uudestaan menoa ja meininkiä.
Tätä kaipailisin. Ei tuota vauvan ketjua kestä tällä hetkellä lukea. Tunnistaa tosin että siellä pyörii nyt samat pari/korkeintaan muutama trolli koko ajan niin toivotaan että kyllästyvät jossain vaiheessa. Huomaa kyllä että syyslomat menossa ja että Ylis muuttunut maksulliseksi, sen tasoista juttua tuolla on.
 
vierailija
Hyppään minäkin tänne kun ei tuota laivan menoa kestä. Sääli, että siellä on hetkellisesti aina hyvä meno, ja sitten trollit taas valtaa paikat. Toivottavasti ketju tuosta rauhoittuu kun syyslomat loppuu, koska mitään muuta syytä en keksi tuolle invaasiolle.
 
vierailija
Hyppään minäkin tänne kun ei tuota laivan menoa kestä. Sääli, että siellä on hetkellisesti aina hyvä meno, ja sitten trollit taas valtaa paikat. Toivottavasti ketju tuosta rauhoittuu kun syyslomat loppuu, koska mitään muuta syytä en keksi tuolle invaasiolle.
Niinpä, kyllä kirjoitukset on sitä tasoa ja sen tyylisiä tosiaan että uudet trollit kyseessä ilmiselvästi. Eiköhän ne kyllästy jossain vaiheessa.
Kärtsällä tänään jo keikka, saa nähdä kuullaanko mielenkiintoisia välispiikkejä ulkomaan kiertueeseen liittyen.
 
vierailija
Niinpä, kyllä kirjoitukset on sitä tasoa ja sen tyylisiä tosiaan että uudet trollit kyseessä ilmiselvästi. Eiköhän ne kyllästy jossain vaiheessa.
Kärtsällä tänään jo keikka, saa nähdä kuullaanko mielenkiintoisia välispiikkejä ulkomaan kiertueeseen liittyen.
Toivottavasti! Eiköhän K jotain ulkomaan kiertueesta kommentoi, vaikka se olisikin sitten yksittäinen kommentti siitä, kuinka kiva on taas keikkailla Suomessa. Liveä lienee turha odottaa, mutta josko joku niitä välispiikkejä edes tallentaisi, niin ehkä huomenna niitä pääsisi katselemaan.

Lisäksi itse odotan kyllä taas JO:n keikkoja, on ollut ikävä heitä. Ja Halloween-keikkakin tulossa, se voi olla mielenkiintoinen!
 
vierailija
J: Bojan, who are you riding with?
B: Just a friend. I like riding.
J: Yes, I know. But I like to know, who is there with you.
B: Jealous? Are you?
J: Me, maybe. Maybe not. Just asking.
B: You silly idiot. It is just riding.
J: Yes, just riding. I know, what riding is. But, please, do it only with me.
B: Next time I will take you with me.
J: Promised. You and me. Riding. Together. Oh, yes.
 
vierailija
Toivottavasti! Eiköhän K jotain ulkomaan kiertueesta kommentoi, vaikka se olisikin sitten yksittäinen kommentti siitä, kuinka kiva on taas keikkailla Suomessa. Liveä lienee turha odottaa, mutta josko joku niitä välispiikkejä edes tallentaisi, niin ehkä huomenna niitä pääsisi katselemaan.

Lisäksi itse odotan kyllä taas JO:n keikkoja, on ollut ikävä heitä. Ja Halloween-keikkakin tulossa, se voi olla mielenkiintoinen!
Kyllä luulen että saadaan videoita tämän päivän keikalta. Sama täällä, Jokereita ollut ikävä myös. Edelleen myös NT-keikkoja muistelen ja vieläkin harmittelen etten Tavan keikan lisäksi ostanut Turkuun lippua kun se reissu olisi ollut järjestettävissä kuitenkin. Tulisivatpa mahdollisimman pian taas Suomeen vaikka itsellä on myös yhdistetty Slovenian keikka/turistireissu haaveissa.
 
vierailija
Kyllä luulen että saadaan videoita tämän päivän keikalta. Sama täällä, Jokereita ollut ikävä myös. Edelleen myös NT-keikkoja muistelen ja vieläkin harmittelen etten Tavan keikan lisäksi ostanut Turkuun lippua kun se reissu olisi ollut järjestettävissä kuitenkin. Tulisivatpa mahdollisimman pian taas Suomeen vaikka itsellä on myös yhdistetty Slovenian keikka/turistireissu haaveissa.
NT oli kyllä ihastuttava kokemus, kaiholla muistelen sitä hullua viikkoa. Silloin oli kyllä tunnelma palstallakin kohdallaan ja vaikuttamassa asiaan, ja tietysti kaikki kiva K/JO sometus mitä saatiin. Toivon todella, että NT toistuisi ensi vuonna!

Ja kuinkahan monta meitä on, jotka suunnittelee Slovenian reissua? Koska mullakin on tämä haaveissa, kävisi yleisen turisteilun lisäksi kansallispuistossa patikoimassa ja huipennuksena JO:n keikalla. En vaan tiedä, miten tämän saisi järjestymään, mutta ehkä elämä järjestää. 😁
 
vierailija
Minä todellakin haluaisin Sloveniaan, mutta terveys on rämä, rahatilanne huono ja täältä huonot yhteydet (ja kallista lentää melkein kaikkialle), enkä aja autoa. Joksutkin vielä kokonaan näkemättä, ellen nyt onnistu jotenkin sinne Belgradiin saamaan lippua, mutta aika loppuu kesken. Siddhartakin kiinnostaisi paljon. Ääh.

- Joymuffin
 
vierailija
NT oli kyllä ihastuttava kokemus, kaiholla muistelen sitä hullua viikkoa. Silloin oli kyllä tunnelma palstallakin kohdallaan ja vaikuttamassa asiaan, ja tietysti kaikki kiva K/JO sometus mitä saatiin. Toivon todella, että NT toistuisi ensi vuonna!

Ja kuinkahan monta meitä on, jotka suunnittelee Slovenian reissua? Koska mullakin on tämä haaveissa, kävisi yleisen turisteilun lisäksi kansallispuistossa patikoimassa ja huipennuksena JO:n keikalla. En vaan tiedä, miten tämän saisi järjestymään, mutta ehkä elämä järjestää.
Ainoa este on hirveä lentopelko. Muuten olisi aika selvä homma.
 
vierailija
Ainoa este on hirveä lentopelko. Muuten olisi aika selvä homma.
Mulla kans hirvee lentopelko, muuten oisin ihan varmasti suunnittelemassa reissua Sloveniaan. Toivottavasti pojat vierailee säännöllisesti Suomessa tai sit pitää keksii et miten hemmetissä pääsee lentopelosta eroon :D Ei oo kyl aiemmin kiinnostanu päästä lentopelosta eroon vaik onkin nähny ties mitä hienoja maisemia, mut nyt Joksut on todella pahasti sekottanu pään, et näköjään niitten takii pitää jo harkita lentämistäkin jos ne ei täällä vieraile tarpeeks usein :D
 
vierailija
Toivottavasti Joymuffin saat lipun!

Ja tsemppiä meille joilla lentopelko, itse pystyn kyllä lentämään mutta en ole viiteen vuoteen ollut lentokoneessa joten kyllä tämäkin lisää kynnystä lähteä vaikka ei minulla ole ylitsepääsemätön este tämä pelko. Ja toivotaan toki että Jokerit saadaan Suomeen mahdollisimman pian. Itse en niin paljon festareista välitä joten toivon mieluummin klubikeikkoja mutta kaikki käy kunhan saadaan heidät tänne :D
 
vierailija
Ei tuolla vauvalla pysty nyt olemaan hetkeekään. Niin lapsellista meininkiä. Saispa joskus perustettua sinne semmosen ketjun mihin ei löytäis trollit sun muut hölmöläiset. Nyt siellä on kaikkee muuta ku hyvää fiilistä, rupee vaan vituttamaan. Onneks kohta tosiaan alkaa ne Joksujen keikat, kauhee ikävä ollu <3 Kärtsää kerkee kyl kans tulemaan ikävä tolla sen viikon keikkatauolla, mut tosi hyvä et pääsee lepäämään ton Euroopan kiertueen jälkeen.
 
vierailija
Ei tuolla vauvalla pysty nyt olemaan hetkeekään. Niin lapsellista meininkiä. Saispa joskus perustettua sinne semmosen ketjun mihin ei löytäis trollit sun muut hölmöläiset. Nyt siellä on kaikkee muuta ku hyvää fiilistä, rupee vaan vituttamaan. Onneks kohta tosiaan alkaa ne Joksujen keikat, kauhee ikävä ollu <3 Kärtsää kerkee kyl kans tulemaan ikävä tolla sen viikon keikkatauolla, mut tosi hyvä et pääsee lepäämään ton Euroopan kiertueen jälkeen.
Veit sanat suustani. En ymmärrä kyllä tuollaisten ihmisten motiiveja. Täytyy olla joko tosi ilkeä ihminen kun tuollaista tekee.
 
vierailija
Onneksi Joksujen kiertue alkaa ihan just (27.10.), koska Kärtsän kiertueesta jäi päälle hinku nähdä keikkoja tai ainakin osia niistä.

Mulla jäi se areenakeikan seuranta väliin muiden juttujen takia, joten nyt alkaa olla puutostila Joksuista ja etenkin Bojanista. Noi söhryiset heppakuvat ei oikeen korvaa B:tä lavalla (mieluiten yllään kostopitsi, jota Suomen Posti toivottavasti ei ole onnistunut hukkaamaan).
 
vierailija
Aika keskenkasvuisen oloinen trolli. Mun mielestä siis ehkä yksi tyyppi, tai pari-kolme sovitusti maalittamassa vauvan ketjua nyt. Kaipa ne joskus väsähtää.

Sitä odotellessa minäkin hyppään sitten tänne. Siis olen kyllä alusta saakka ollutkin täällä ja viihtynyt jotenkin paremmin kuin muualla, paitsi nyt eurotourin aikaan en oikein ehtinyt pysyä kärryillä kun oli tosiaan sitä muutakin ohjelmaa, mutta onneksi ei ollut montaa sivua kiinni kirittävää. Energiamammalle haluaisin laittaa erityiskiitokset, olipa taas mielenkiintoista luettavaa ja edelleen aion perehtyä aiheeseen tarkemmin (kuten jo joskus olen anonyymisti kommentoinut jo sulle).

T. Sisilia
 
vierailija
Maalittamista nimenomaan tuo on ja tosiaan korkeintaan ihan vaan muutama tyyppi. Pari päivää koko päivän ajan jatkunut tuon tyylinen trollaus joka kestää aamusta iltaan niin kyllä se jossain vaiheessa loppuu, varsinkin jos rauhassa odotellaan ja jätetään ne riehumaan keskenään.
 
vierailija
Ai niin, jos paatti kaatuu ja uusi halutaan, niin ilmoitan nyt olemassaolostani tännekin (vaikka siis olen täällä huomattavan pitkään piileskellyt ja kirjoitellutkin). Eli valmiudessa ollaan 😅
T. laivanrakentaja
 

Yhteistyössä