Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen nähnyt tämän syklin tässä kesän mittaa. Kun jotkut oikeasti yrittävät tehdä todellisuuteen liittyviä päätelmiä, ja lopulta pettyvät, kun teoria kumotaan tai muut realiteetit käyvät ilmi. Näin on syntynyt trolleja, jotka vihaavat shipin osapuolia jne. Shippauksessa ei pitäisi olla kyse todellisuudesta, joten jotkut näistä viesteistä vain menevät turhan pitkälle. On täällä paljon hyviäkin tyyppejä, mukavia fiilistelijöitä ja linkkejä
Enemmän tuntuu osan kokevan jotain vähän sairaaksi kääntyvää tarvetta huudella "totuuksia" jolle on yhtä vähän faktapohjaa kuin näille muillekin "musta tuntuu" kirjoituksille ettei oletetusti vaan muut pety. Usein jopa vähemmän

Ei se ole teidän ongelma ja vastuulla.

vierailija
Enemmän tuntuu osan kokevan jotain vähän sairaaksi kääntyvää tarvetta huudella "totuuksia" jolle on yhtä vähän faktapohjaa kuin näille muillekin "musta tuntuu" kirjoituksille ettei oletetusti vaan muut pety. Usein jopa vähemmän

Ei se ole teidän ongelma ja vastuulla.
Me niistä Aidoista ja muista kärsitään. Mutta ei yksityiselämää pitäisi mielestäni mitenkään spekuloida. Mutta tässä meillä on selkeästi eri mielipiteet.

vierailija
Me niistä Aidoista ja muista kärsitään. Mutta ei yksityiselämää pitäisi mielestäni mitenkään spekuloida. Mutta tässä meillä on selkeästi eri mielipiteet.
Jos julkisuuteen itse (artisti) annetaan materiaalia niin kyllä niistä minusta saa spekuloida. Nämä muiden pettymyksestä huolta kantavat sitten tunkee nettiin aiheita joita artisti ei edes halua tuoda julkisuuteen. Täällä on kerrottu kaikki asumiset ja matkustelut yöpymisineen ja kuvia ja videoita todisteita näistä faktoista ettei muut vaan pety. Jotenkin sairasta.

vierailija
Mikä without you? xD Oli kyllä aika lame tämä koko B:n lomakuvio... Ehkä se nyt halusi vähän olla erossa bändistä, kun ovat niin paljon olleet yhdessä keväällä ja kesällä. Mutta pian jatkuu heidän kiertue niin parempi olla akut ladattuna
Arvostan, että B on tehnyt mikä parhaalta itselle tuntuu, eikä esimerkiksi paineesta lähtenyt Thaikkuihin. Aika perheen kanssa ja itsekseen vaikuttaa olleen se, mitä on kaivannut.

vierailija
Jos julkisuuteen itse (artisti) annetaan materiaalia niin kyllä niistä minusta saa spekuloida. Nämä muiden pettymyksestä huolta kantavat sitten tunkee nettiin aiheita joita artisti ei edes halua tuoda julkisuuteen. Täällä on kerrottu kaikki asumiset ja matkustelut yöpymisineen ja kuvia ja videoita todisteita näistä faktoista ettei muut vaan pety. Jotenkin sairasta.
Artisti ei ole antanut materiaalia julkisuuteen.

vierailija
Minä en ole niihin osallistunut. Mutta ehkä se vain tuntuu hassulta tosissaan spekuloida asioita, joiden kaikki tietää olevan puppua. Mutta antaa sitten spekuloida, mikäs siinä. Kunhan ei synny seuraava Aito pettymyksestä

vierailija
Artisti ei ole antanut materiaalia julkisuuteen.
Ei ole Bojanista ja tunteistaan puhunut? Kyllä on.

Täällä olisi vai spekuloitu näistä asioista joita ARTISTI itse on antanut tietoon, mutta nämä muka muiden pettymyksestä huolehtivat ovat avanneet todisteina sitten asioita joita artisti EI ole tuonut julkiseen tietoon. Nämä tai tämä ihminen on tuonut vaikka mitä yksityisiä asioita tänne näihin keskusteluihin.

vierailija
Meille on kerrottu missä tietty henkilö asuu ja missä on yöpynyt milloinkin reissussa mukana ollessa ja kuvia eri paikoissa ja videoita. Kerrottu tarkkaan millainen hänen käsilaukkunsa/kenkänsä ja vaatteensa ja hiuksensa on ja missä videossa näkyy milloinkin ja vaikka mitä. Tarkempia juttuja en viitsi tähän edes kirjoittaa.

Shippaajat eivät ole näitä tietoja tänne tuonneet.

vierailija
Minä en ole niihin osallistunut. Mutta ehkä se vain tuntuu hassulta tosissaan spekuloida asioita, joiden kaikki tietää olevan puppua. Mutta antaa sitten spekuloida, mikäs siinä. Kunhan ei synny seuraava Aito pettymyksestä
En minä ainakaan olisi tiennyt tuosta mitään ellei sitä olisi näissä keskusteluissa tungettu kurkusta alas suorastaan. Oksettanut kun artisti ei itse halua edes niistä asioista puhua ja silti joku muka kantaa huolta jostain pettymyksestä. Kilinkellit muuta tuossa on takana

vierailija
Minä olen huomannut, että ns. realistit kylläkin tuovat keskusteluun yksityishenkilöitä, jotka eivät sinne kuulu, jos K ei itse halua tuoda esiin, shippareita tämä asia ei yleisesti kiinnosta

vierailija
En minä ainakaan olisi tiennyt tuosta mitään ellei sitä olisi näissä keskusteluissa tungettu kurkusta alas suorastaan. Oksettanut kun artisti ei itse halua edes niistä asioista puhua ja silti joku muka kantaa huolta jostain pettymyksestä. Kilinkellit muuta tuossa on takana
En minäkään tiennyt, mutta palstalla se kerrottiin. Siihen aikaan vaikutti vakkarikirjoittajilta... Vaikka siellä sanotaan "ei me sellaista", niin eihän tällaista palstaa voi mitenkään hallita. Jokainen videoklippi ja kuva käydään mikroskoopilla läpi ja paheksutaan jos "kynnet vilahtaa" tai kuuluu ties mitä ääniä taustalla. Itse en haravoi noita kuvia yms. tuolla tavalla, mutta jotkut sitäkin harrastaa

vierailija
En minäkään tiennyt, mutta palstalla se kerrottiin. Siihen aikaan vaikutti vakkarikirjoittajilta... Vaikka siellä sanotaan "ei me sellaista", niin eihän tällaista palstaa voi mitenkään hallita. Jokainen videoklippi ja kuva käydään mikroskoopilla läpi ja paheksutaan jos "kynnet vilahtaa" tai kuuluu ties mitä ääniä taustalla. Itse en haravoi noita kuvia yms. tuolla tavalla, mutta jotkut sitäkin harrastaa
Ei kyllä se tieto on selkeästi tuotu ulkopuolelta ja tiputellaan kokoajan lisätietoa. Ei ole shipparit nyt kyseessä. Joku tuo näihin ryhmiin sitä tietoa

vierailija
Minä olen huomannut, että ns. realistit kylläkin tuovat keskusteluun yksityishenkilöitä, jotka eivät sinne kuulu, jos K ei itse halua tuoda esiin, shippareita tämä asia ei yleisesti kiinnosta
Kyllä se tulee esiin kummaltakin puolelta. Jos on jokin "vilahdus" niin shippaajat reagoivat tyyliin "kaikki pilalla" ja realistit tai trollit iloitsevat. Ei pitäisi kenenkään noita tuoda esiin

Yhteistyössä