Noi 600 litran lämminvesivaraajat ei kyllä ole tarpeettoman isot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilttimies

Tunnettu jäsen
16.06.2023
2 227
352
83
Ne mahdollistaa sen että lämmitetään vettä kun sähkö on halpaa ja sitä on kun tarvitaan. Ilman jonkinlaista erillistä lämminvesivaraajaa ei käytännössä voitaisi käyttää pellettihellaa kuten nyt ja jouduttaisi lämmittämään vettä aina tarpeen mukaan.
Suosittelen muillekin, riippumatta lämmitystavasta.
 
Puulämmitteinen kattila ja 3000 litran varaaja. Vesikierto patteri järjestelmä. Niin ei tarvitse joka päivä lämmittää kattilaa.
Juuri noin. Tai jos joutuu käyttämään sähköä niin voi lämmittää myös silloin kun sähkö on halpaa. Tuon lisäksi vielä joku vesikiertoinen pelletihella kuten meillä on, tai sitten takkaleivinuuni joka tuo lisälämpöä päivisin.
 

Yhteistyössä