Ne mahdollistaa sen että lämmitetään vettä kun sähkö on halpaa ja sitä on kun tarvitaan. Ilman jonkinlaista erillistä lämminvesivaraajaa ei käytännössä voitaisi käyttää pellettihellaa kuten nyt ja jouduttaisi lämmittämään vettä aina tarpeen mukaan.
Suosittelen muillekin, riippumatta lämmitystavasta.
Suosittelen muillekin, riippumatta lämmitystavasta.