Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo ihan turhaa sitä nyt Khon on kiukkua purkaa siitä, jos joku toinen ei tule paikalle. En sano, että Bhen pitäisi myöskään. K vaan tosi helposti saa tän mulkun roolin aina itselleen.
Mä ainakin syytänkin palstalaisia. En ois itse odottanutkaan, että Bojan tulee. Ja siis kun Bojan kuitenkin kiinnostaa, niin ei voi sanoa, että älä sitten lue ketjua. Se on mun mielipiteeni, että mihinkään perustumaton höhhöhhöön luonti on tyhmää ja väärin, ja että fiksumpaa olisi intoilla vain jos siinä on pohjalla jotain todisteita.
Siitä ei ollut mitään todisteita, että B osallistuisi K:n eurotourille.
On tosi vaikea olla ihastumatta ajatukseen, kun joku höttöpää sellaista levittelee päivästä toiseen ketjussa.

vierailija
Mä ainakin syytänkin palstalaisia. En ois itse odottanutkaan, että Bojan tulee. Ja siis kun Bojan kuitenkin kiinnostaa, niin ei voi sanoa, että älä sitten lue ketjua. Se on mun mielipiteeni, että mihinkään perustumaton höhhöhhöön luonti on tyhmää ja väärin, ja että fiksumpaa olisi intoilla vain jos siinä on pohjalla jotain todisteita.
On tosi vaikea olla ihastumatta ajatukseen, kun joku höttöpää sellaista levittelee päivästä toiseen ketjussa.
Älä syytä omasta pettymyksestäsi myöskään muita, ota sen sijaan paussia.
- onnellinen delulu shippaaja

vierailija
Bojan poloinen tiesi että vauvalla (ja ehkä fandomissakin yleisesti) oli mayhem päällä ja arveltiin että Lontooseen on tulossa. Yritti viestittää että Sisiliassa oon, Sloveniassa oon, junassa ja ratsastamassa oon mutta ei uskottu ei.

Näin se vaan on tai sitten kun aamulla herään niin on yhteiskuva pärähtänyt jommankumman instaan. En laita rahoja likoon tämän mahdollisuuden puolesta kuitenkaan.

vierailija
Eiköhän se B oo vaan tarvinnut aikaa itselleen ja pois musiikkikuvioista tän kolmen viikon loman ajan kun kerran jäi bändin yhteinen lomakin välistä. Ei tässä nyt mitään sen kummempaa draamaa varmastikkaan oo vaikka ei näkynykkään Kärsyn keikoilla 🙄 eikä hän edes itse oo niille puhunut menevänsäkkään, senkin voisi muistaa

vierailija
Mä kyllä tykkään K&B mutta v…tuttaa, kun osan täällä on pakonomaisesti väänneltävä asioita ilman mitään asiaa tukevia todisteita, siis minkäänlaisia. Ihme tyyppejä, kun mieluummin pettyvät kuin yllättyvät iloisesti. Tai sitten ihme tunnevammaisia kun mikään toiveiden toteutumattomuus ei hetkauta eikä haittaa.
Niin, jotkut osaa ottaa asiat huumorilla ja kepeästi. Kokeilisit joskus, niin elämä saattais sullakin olla vähän helpompaa.

vierailija
Mä en ole pettynyt, koska seurasin tätä kiertuetta ilman sen kummempia odotuksia millekään. Palasin paattiin Nordic Tourin jälkeen ja olen sen jälkeen seilaillut mukana. Voi olla että lähden taas kuivalle maalle hetkeksi ja palaan sitten jos jotain shippailtavaa on. :D Mulle pitää IRL tapahtua jotain että mielenkiinto pysyy yllä shippaamiseen, pelkät ficit ei riitä.

Seuraava iso odotettava asia mun listalla on UMK. Melkoista menoa on ollut viime kuukaudet, tää on ehkä itselleni jokin päätepiste koska odotin K:n ekaa Euroopan kiertuetta kuin kuuta nousevaa. On aivan mahtavaa, että K veti noin ison keikan Lontoossa. Vau!

Yritän arjessani muistaa antaa edes sen muutaman äänen per päivä. Toivon että K saa edes yhden "kultamitalin" uurastuksestaan eli MTV Ema Best Nordic Act palkinnon. Sen hän ansaitsee. Hän on tuonut niin paljon iloa monen ihmisen elämään viimekuukausien aikana.

vierailija
Jaaha Aiton seuraava narsistinen mayhem taas aluillaan, kun ikävät palstalaisten on huijanneet hänet uskomaan asioita. Varma merkki siitä, että on aika liueta paikalta. Öitä kaikille!

vierailija
Olen palstalainen ja en uskonut että tulee enkä spekuloinut siellä asialla. En myöskään syytä muita mistään ja ne spekuloinnit olivat vaan hauskoja. Toisaalta uskoin myös että on Thaimaassa mutta eipä ollutkaan.

Jotain outoa siinä Thaimaan matkalta jäämisen salailussa kuitenkin oli. Olisko kuitenkin ollut niin että aikoivat pitää B poisjäännin salassa mutta sitten jäikin jotenkin kiinni ja B päätti paljastaa ettei siellä ollutkaan. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää mikä tämän järjestelyn aiheutti.

vierailija
Eiköhän se B oo vaan tarvinnut aikaa itselleen ja pois musiikkikuvioista tän kolmen viikon loman ajan kun kerran jäi bändin yhteinen lomakin välistä. Ei tässä nyt mitään sen kummempaa draamaa varmastikkaan oo vaikka ei näkynykkään Kärsyn keikoilla eikä hän edes itse oo niille puhunut menevänsäkkään, senkin voisi muistaa
Hyviä pointteja. Ja tosiaan aina aikaisempien tapaamisten kohdalla (Tavastia 1.0 ja NT) on meillä kuitenkin ollut jokin vihje, että tulevat tapaamaan (päivämäärä Instakommentissa ja haastattelut). Nyt oli vain suuria toiveita ja odotuksia, vaikka kumpikaan ei ollut tällaiseen jälleennäkemiseen edes vihjannut. Ehkä tämän voisi muistaa ensi kerralla kun ruvetaan niitä spekulaatioita rakentelemaan. Ei tarvitse pudota ihan niin korkealta. 😅

vierailija
Onkohan Jerpalla vähän mennyt tunteisiin kiertueen loppuminen? Meikit käsivarressa just tossa kohtaa, mitä itse käytän kun pyyhin silmiäni itkemisen jälkeen.
Herkkä mies <3 Mua huvitti kun se muistaakseni selitti jossain viisuhaastattelussa että se itki sitä että kun ei näe tyyliin sen viisukavereita tyyliin Loreenia. Ei kukaan kyllä usko tuota, Bojania se itki kun ei näe <3 (Ja ehkä häviötä). Mutta rest is history ja Bojan piristi K:ta ja kaulapusut jne <3 ;)

vierailija
Hyviä pointteja. Ja tosiaan aina aikaisempien tapaamisten kohdalla (Tavastia 1.0 ja NT) on meillä kuitenkin ollut jokin vihje, että tulevat tapaamaan (päivämäärä Instakommentissa ja haastattelut). Nyt oli vain suuria toiveita ja odotuksia, vaikka kumpikaan ei ollut tällaiseen jälleennäkemiseen edes vihjannut. Ehkä tämän voisi muistaa ensi kerralla kun ruvetaan niitä spekulaatioita rakentelemaan. Ei tarvitse pudota ihan niin korkealta.
Uskon, että suurin osa muistaa ja tiedostaa kyllä.

Yhteistyössä