VOIDAAN VOI PYHÄ PERKELE se on kuumaVoidaanko jauhaa vaikka Kn helvetin seksikkäästä uudesta kuvasta?
Nyt tulee tälle kommentille Vuoden oksennus -palkinto oikein pokaalissa. Söpöstellen esität, että ehkä muidu pyykkäsi Kärsserin man crushin hikiset pyykit ja kalsarit?No se voi olla sulle noin.. tuskin K niitä on edes pessyt itse. Riippuu miten kotityöt on jaettu
Sama ajatus mulla, en itse keksinyt syytä, miksi Bojan tuonne olisi mennyt, mutta odotus tarttui. Ja pettymys seurasi. Loppujen lopuksi olen tyytyväinen, että B ei mennyt. Saa levätä kunnolla.Mun elämä ois ainakin paljon parempaa jos ois seurattu tämäkin kiertue ihan vain sellaisena kuin se oli, ilman mitään tyhmiä, katteettomia oletuksia Bojanista. Itsestä tuntui alusta asti, ettei Bojanilla ole mitään syytä osallistua Käärijän uraan Euroopassa, ei edes katsojana, koska oli nähnyt Käärijän jo. Nyt on vain veemäinen ja paska fiilis, kun odotti enemmän, eikä saanutkaan sitä mitään.
Mahdollisesti. Mutta tarkoitinkin miten muut tuon tulkitsee. Minusta tuntui että tuo oli joku ihme defenssi koko juttu Kärdeltä. Ei oo tärkeä ei. Se haisee.Noilla on ihan oma rakkauden kieli
Juurikin näin. Me oman miehen kans kyllä v*ttuillaan rakkaudella toisillemme. Ehkä kaikki ei sitä ymmärrä.V*ttuilu on love language.
Mä kyllä tykkään K&B mutta v…tuttaa, kun osan täällä on pakonomaisesti väänneltävä asioita ilman mitään asiaa tukevia todisteita, siis minkäänlaisia. Ihme tyyppejä, kun mieluummin pettyvät kuin yllättyvät iloisesti. Tai sitten ihme tunnevammaisia kun mikään toiveiden toteutumattomuus ei hetkauta eikä haittaa.Pakko olla samaa mieltä tosta lopusta. Syytän tästä vain itseäni. Ja tietysti teitä, mutta kukaan ei pakottanut mukaan tähän mayhemiin.
Niin on. Sellaista itsensä suojaamista. Tai siltä se ulospäin näyttääKärden on pakko mennä aina sanomaan jotain sen jälkeen, kun puhuu Bstä "liian nätisti" ja se jos mikä, on paljastavaa.
Just näin. Paljon henkilökohtaisempaa roustia tuo oli. Nyt muutamat taitaa purkaa K:hon pettymystä et B ei tullut. Kannattaa muistaa et B on itse näin päättänyt, varmasti K olisi hänet mukaan ystävänä halunnut. Ja B:llä varmaan omat syyt, jotka oli tällä kertaa tärkeämmät kuin K:n kanssa ajan viettäminen.Niin on.. ja esim. aksentin pilkkaaminen ei monista ole mukavaa. K tietenkin on itsetietoinen ja ei loukkaannu hevillä, mutta monet eivät kestäisi sellaista
Ei ja ei kaikkeen.Pääsin töistä tsekkaamaan mayhemia. Voih, B ei tullut keikalle. Oliko ketään K:n viisukavereita paikalla?. Mutta ihanaa, että K sai vetää keikan noin isolle yleisölle noin upeassa keikkapaikassa. Olisinpa saanut olla paikan päällä.
Liityn tähän kerhoon. Nyt on henkinen krapula kaikesta tästä, ja loppua kohti alkoi vain kyllästyttää koko homma ja ärsyttää nekin asiat, joista olin aiemmin tykännyt (kuten K:n välispiikit). Vuoristorataa kaikkien odotusten ja pettymysten takia, ja ihan itse aiheutettu ongelma tämä. Oikeastaan hyvä että kiertue loppui tähän, nyt on pakko pitää taukoa palstailusta ja kaikesta tähän (K, JO, K/B) liittyvästä. Ehkä sitten kun on vähän väliä osaa taas arvostaa tätä menoa.Pakko olla samaa mieltä tosta lopusta. Syytän tästä vain itseäni. Ja tietysti teitä, mutta kukaan ei pakottanut mukaan tähän mayhemiin.
Joo ihan turhaa sitä nyt Khon on kiukkua purkaa siitä, jos joku toinen ei tule paikalle. En sano, että Bhen pitäisi myöskään. K vaan tosi helposti saa tän mulkun roolin aina itselleen.Just näin. Paljon henkilökohtaisempaa roustia tuo oli. Nyt muutamat taitaa purkaa K:hon pettymystä et B ei tullut. Kannattaa muistaa et B on itse näin päättänyt, varmasti K olisi hänet mukaan ystävänä halunnut. Ja B:llä varmaan omat syyt, jotka oli tällä kertaa tärkeämmät kuin K:n kanssa ajan viettäminen.
Mulla on vahvat vibat, että B:lla on uusi. Kiinnostus, ihastus.Just näin. Paljon henkilökohtaisempaa roustia tuo oli. Nyt muutamat taitaa purkaa K:hon pettymystä et B ei tullut. Kannattaa muistaa et B on itse näin päättänyt, varmasti K olisi hänet mukaan ystävänä halunnut. Ja B:llä varmaan omat syyt, jotka oli tällä kertaa tärkeämmät kuin K:n kanssa ajan viettäminen.
Tän teorian ostan täysin.Niin on. Sellaista itsensä suojaamista. Tai siltä se ulospäin näyttää
No en tietenkään laita, B sanokoon itseLaita vain, katsotaan miten hyvin menee xD K tekee mitä haluaa.. saattaisi tulla seuraavassa puheessa imitaatiota valittavasta bojanistista, jonka mielestä K loukkaa B:tä liikaa lavalla yhyyy... ja sitten se haisulivitsi päälle
Mulla on vibat, että se vaan on tarvinnut lepoa, ja et hällä ja Klla kaikki paremmin kun hyvin.Mulla on vahvat vibat, että B:lla on uusi. Kiinnostus, ihastus.
B ei todennäköisesti sano, koska ei haittaa.No en tietenkään laita, B sanokoon itse
En myöskään usko. Oletan jopa sovituksi. Ehkä se toistuu liikaa mutta Käärijä taitaa olla sellainen. Oli B mielessä ja teki mieli puhua hänestä.Tuskin haittaa Bojania, kai hän suunsa osaa aukaista, jos haittaisi, ei ole mikään ressukka tässä
Toivottavasti onkin. Olisi kiva nähdä, mutta tuskin näkyy.Mulla on vahvat vibat, että B:lla on uusi. Kiinnostus, ihastus.