vierailija
Samaa mieltä.Jep, ei voi ymmärtää.
Samaa mieltä.Jep, ei voi ymmärtää.
Nii i.Se on K n nyt varmaan nostettava oma ahterinsa ja haettava tatuointi Sloveniasta.
ÖÖÖÖEIIIIV*TTU OLEonko nyt pikku K unohtanut B onko taas välirikko
Ei. Kutsu B;tä beautiful boy ja taas pyykkijuttujaonko nyt pikku K unohtanut B onko taas välirikko
Voispa täällä peukuttaa.ÖÖÖÖEIIIIV*TTU OLE
Kiitos. Voisinpa peukuttaa.ÖÖÖÖEIIIIV*TTU OLE
Kummatkin siellä on, mutta kun osa ei voi myöntää, että gf on siellä ja näkyy even stoorissa, sitä pitää todistella.Ok, nyt tajusin ilmeisesti. Eli siellä oli video. Joku mainitsi kuvasta, ja pieni pää meni siinä sekaisin. Mutta miksi tuollaisesta täällä nyt vauhkottiin niin, että konserttikommentit oli jäädä toiseksi? MItä väliä kumpi siellä oli tai vaikka olisi kummatkin.
niin, Jesse WJoku tuolta lavalta puuttuu.
Koska?.Antwerpenissä? Sen jälkeen ollut aika hiljaista. Ehkä hyvä niin. Ystävyyden voi pitää vähän suojemmassakinEi. Kutsu B;tä beautiful boy ja taas pyykkijuttuja
Mä en huomannut.. T kyllä puuttui, mutta fanit paikkas hyvin. Jesse oli kiva extra! Mulla on FOMOJoku tuolta lavalta puuttuu.
Ai tänään vai?Ei. Kutsu B;tä beautiful boy ja taas pyykkijuttuja
Et ole vieläkään oppinut puhumaan Tstä ilman, että se liittyy Bhen.Mä en huomannut.. T kyllä puuttui, mutta fanit paikkas hyvin. Jesse oli kiva extra! Mulla on FOMO
ei taida K:sta olla kiinni ettei lavapusua B&K välillä ole nähty (poskipusu siis vain) toi paikka ois räjähtäny jos B olis ollu tuollaJoku tuolta lavalta puuttuu.
Mitä? Kuka mainitsi B:n? lue visti johon vastasin...?Et ole vieläkään oppinut puhumaan Tstä ilman, että se liittyy Bhen.
Joo, tänään.Ai tänään vai?
Se ois liian henkilökohtaista, siksi sitä ei ole nähty.ei taida K:sta olla kiinni ettei lavapusua B&K välillä ole nähty (poskipusu siis vain) toi paikka ois räjähtäny jos B olis ollu tuolla
Ei ole siellä, ei tarvitse valehdellaKummatkin siellä on, mutta kun osa ei voi myöntää, että gf on siellä ja näkyy even stoorissa, sitä pitää todistella.