vierailija
Jee onneksi Lontoolaiset sai paidatonta riehujaa! Mun lemppareita!Ccctyttö pätkä paidatonta riehujaa.
Jee onneksi Lontoolaiset sai paidatonta riehujaa! Mun lemppareita!Ccctyttö pätkä paidatonta riehujaa.
Ai jankkasi? Uskovaiset ne lampaina heti hiljenee, koska pitää olla Jumalan lammas.Sama kävi mielessä, kun jankkasi siitä Bn ign sijainnista aivan samalla tavalla, toki voin olla väärässä.
Tän takia näidenkin pitäis olla siinä uutisketjussa.kui niin
What?Ai jankkasi? Uskovaiset ne lampaina heti hiljenee, koska pitää olla Jumalan lammas.
totta puhut itekin ihan pihalla o_oTän takia näidenkin pitäis olla siinä uutisketjussa.
Joo ei ylimääräistä sinne.Tän takia näidenkin pitäis olla siinä uutisketjussa.
Minä luulin jo että sekosiko se ja meni hakkaamaan Kärsyä. Täälläpäin sanotaan hakkaamista pätkimiseksiCcctyttö pätkä paidatonta riehujaa.
No ei sinne tällaiset jutut kuulu.Tän takia näidenkin pitäis olla siinä uutisketjussa.
Siellähän se oli nollarivissä kattelemassa paidatonta riehujaa.July sano et Kärtsä on hänen new crush
Ai hänen toimestaan??? No enpä ole juurikaan törmännyt.Lähinnä häiritsee tapa puskista nostaa yksityishenkilökeskustelu melko usein esille.
Stana sillä on kohta jo liikaa näitä.Ei kerkiä kaikkien kanssaJuly sano et Kärtsä on hänen new crush
Eihän tää ole ylimääräinen. Liittyy fandomiin.Joo ei ylimääräistä sinne.
Taitaa slovenialaiset tykätä k:sta eka B ja nyt julyJuly sano et Kärtsä on hänen new crush
Kyllä mahtuu!No ei sinne tällaiset jutut kuulu.
Kyllä kuuluu!No ei sinne tällaiset jutut kuulu.
Ja kaikki muutkin JO:n kundit plus Reko!Taitaa slovenialaiset tykätä k:sta eka B ja nyt july