Sama kävi mielessä, kun jankkasi siitä Bn ign sijainnista aivan samalla tavalla, toki voin olla väärässä.Alan olla vakuuttunut, et Aito/joku muu trolli on LadySLO. Sori vaan tän ääneen sanomisesta.
eiOliko joku kolmas hannahin ja teamkaarijan lisäksi?
et ole ainoa, mulla ihan sama juttu. Ne biisit on kuultu monta kertaa mutta spiikit on aina uniikit. Mutta hei, ollaaan iloisia että saadaan edes jotain, Lorenzo opetti meidät liian hyväänOonko ainoa jota kiinnostaa nuo välispiikit kohta enemmän kuin biisit? ärsyttää kun aina pätkäsee kesken jutun
No en ole. Tuskinpa hän ois ollut hiljaa että näki JO Tavastialla kuten mä näin.Tää kävi mielessä jo jonkin aikaa sitten
Joo mäkin haluaisin nähdä ne välispiikit. Biisit on sinänsä samoja vanhoja tuttuja, eikä liven välityksellä laatu ole kummoinen, mut biisien väleissä sattuu ja tapahtuu aina.Oonko ainoa jota kiinnostaa nuo välispiikit kohta enemmän kuin biisit? ärsyttää kun aina pätkäsee kesken jutun
Tän takia kirjoitin, että tai joku muu. Älä huoli,uskon sun sanasi kyllä.No en ole. Tuskinpa hän ois ollut hiljaa että näki JO Tavastialla kuten mä näin.
Aito
No, mä uskon kyllä että hän on ihan umpi-slovenialainen.Tän takia kirjoitin, että tai joku muu. Älä huoli,uskon sun sanasi kyllä.
Itse kuuntelen aina puolella korvalla ne välispiikit ja puoliksi palstailen niiden aikana. Sitten kun musiikki alkaa niin siirryn instaan.et ole ainoa, mulla ihan sama juttu. Ne biisit on kuultu monta kertaa mutta spiikit on aina uniikit. Mutta hei, ollaaan iloisia että saadaan edes jotain, Lorenzo opetti meidät liian hyvään
Parin sanan tiivistys härskeistä välispiikeistä? Ne kiinnostaa erityisesti, oli ne aiheesta mistä tahansa! Biisit samat, mutta lennokkaat välijutut vaihtelee!No nyt on härskejä spiikkejä
Lähinnä häiritsee tapa puskista nostaa yksityishenkilökeskustelu melko usein esille.No, mä uskon kyllä että hän on ihan umpi-slovenialainen.
Minkälaisia!! Muutaman sanan tiivistys? Erityisesti nää lennokkaat välispiikit kiinnostaa myös täällä, biisit samat mutta juttu lentää eri suuntiin!No nyt on härskejä spiikkejä
kui niinNo se on Lady B, johan me on se selvitetty.
Kn sanavarasto jaksaa aina yllättää, edelleen! Tästä ois hauska nähdä klippi, jos tulee!Kuvasi fanin kännykällä videota ja kysyi että runkkaatko tälle kotona. Kännykän teline kuulemma oli myös kuin dildo.