vierailija
NostoMun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.
NostoMun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.
Onko se kikkelikruunu? XDEi hitto tota kik kelikruunua Tais olla lahja siltä jenkkifanilta.
Niin mäkin! En elättele toiveita, mutta tuntuisi että Roundhouse on sen verran suuri, ja konsertti "virallinen", että voisi T tullaMä toivon että Tommy on Lontoossa icipissä
Juuri näin. Toi liven kommentti oli selvästi laitettu siksi, että haluttiin saada kuhinaa fandomiin. Ei mitään muuta. K hoitaa tän tourin suvereenisti yksinkin (tai siis oman crew’n kanssa). Ja tän sanon, vaikka oon mitä vannoutunein Bojan girl.En usko että B siellä olisi ollut. Ja se live oli kuvattu niin kauaa että mahdoton tunnistaa niin tarkasti jostain bäkkärin ovenraosta ketään. Olin itse alun perin ajatellut, että B tulisi Lontooseen, mutta nyt en ole siitäkään niin varma. Riippuu varmaan miten hänen jaksamisensa ja lomansa menee. Mutta K:n show oli täyttä tulta, täydellinen, mahtava. Mitään ei puuttunut!
No jep. Ei mikään ihme sinänsä.Jestas.. K:lla on varmaan PTSD liittyen lippuihin lavalla xD Se ei koske niihin enää pitkällä kepilläkään
Toivoisin että Lontoon keikalla olisi vielä muutakin yllätystä kuin tanssijat ja slovenialainen lämppäri!Niin mäkin! En elättele toiveita, mutta tuntuisi että Roundhouse on sen verran suuri, ja konsertti "virallinen", että voisi T tulla
Mun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.Ovi oli auki ja minä näin tän hahmon myös. En tajunnut sen tarkemmin edes katsoa. Ärsyttää.
Ainakin liven chatti huutaa aina emilietä kun ICIP alkaa. Joku sielläkin tosin taisi sanoa että viimeinkin jonkun toisen vuoro. Minusta hyvä että useammat pääsevät myös tällä kiertueella laulamaan jos tästä kerran tehdään tälläinen systeemi että joku halukas otetaan aina mukaan.Missä tämmösiä on?
Kateus on kyllä rumaa. Mustakin on hauskaa, et eri fanit pääsee vetämään, mut jos Kärde sattuu tykkäämään tästä Emsistä niin turha siitä on itkeä.
Samaa mieltä ja samoin, mulla nyt vaan on tästä pieni fiksaatio. I want to believe!Juuri näin. Toi liven kommentti oli selvästi laitettu siksi, että haluttiin saada kuhinaa fandomiin. Ei mitään muuta. K hoitaa tän tourin suvereenisti yksinkin (tai siis oman crew’n kanssa). Ja tän sanon, vaikka oon mitä vannoutunein Bojan girl.
Ei ollut. Mikään ei siihen viittaa ainakaan.jos oikeesti B oli siellä niin tänä yönä ei nukkutta
Äh miksi pitää olla tällaista pahantahtoisuutta ja riitelyä.... Hyvin hän on vetänyt, harmi että saa ryönää niskaansa.Varmaan tullut jo jotain paskaa niskaan, koska E laittoi Twitter tilinsä yksityiseksi.
Eikö sitten pyörikään? Välillä tuntuu, että ovat aika lailla kietoutuneet toisiinsa. Kyllä ne K mouruamiset muuten oli vähän erikoisia, on siitä jostain päin voinut tulla sanomista, vaikka ei asia nyt niin vakava olekaan.Ei kerro yhtään mitään. Sinun virheesi on olettaa, että B:n ja K:n elämä pyörii toistensa ympärillä. Teet näitä johtopäätöksiä vääristä lähtökohdista.
Puhui Slovenia-tatskoista, ei lipustaJos en nyt ihan väärässä ole, slovenian tytöt tarjosivat K:lle lippua, johon hän sanoi että olemme nyt Irlannissa, mutta kun/jos hän tulee Sloveniaan, niin sitten ottaa Slovenian lipun. Tai jotain sinne päin.
Uutinen: eivät ole! H ovat ystäviä ja kommunikoivat yksityisesti. Ei ole kyseessä siis mistään "mouruamisesta". ikinä mitään sellaista en ole nähnyt ja paljon seuraan K:n keikkojaEikö sitten pyörikään? Välillä tuntuu, että ovat aika lailla kietoutuneet toisiinsa. Kyllä ne K mouruamiset muuten oli vähän erikoisia, on siitä jostain päin voinut tulla sanomista, vaikka ei asia nyt niin vakava olekaan.
Muillakin on siis Bojan mielessä. Ei tarvii K n kysyä do you know BojanTatuoinninpiirtämisklipissä muuten huudetaan yleisöstä kovaan ääneen Bojania. Siis et Kärtsän pitäis piirtää Bojan siihen.
Olisi kyllä mahtavaa jos K ottaisi tatskan SloveniassaPuhui Slovenia-tatskoista, ei lipusta