Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos en nyt ihan väärässä ole, slovenian tytöt tarjosivat K:lle lippua, johon hän sanoi että olemme nyt Irlannissa, mutta kun/jos hän tulee Sloveniaan, niin sitten ottaa Slovenian lipun. Tai jotain sinne päin.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Se Emilie on kyllä hyvä esiintyjä mut musta oli ihan mukavaa, et taas vaihteeksi joku muu pääsi esittämään ICIPiä. Jotenkin tykkään siitä, että tavalliset fanit pääsee siinä lavalle. K huolehtii kyllä showsta muidenkin puolesta
Ihan samat fiilikset. Ei mitään Emilietä vastaan todellakaan, mutta tosta tulee mun mielestä kiva lisä icip:iin, jos aina joku yleisöstä pääsee vetämään Tommyn osuuden (silloin kun Tommy ei ole paikalla), eikä aina sama.

vierailija
No mihinkäs vaatteisiin tässä sitten viitataan?
Ovi oli auki ja minä näin tän hahmon myös. En tajunnut sen tarkemmin edes katsoa. Ärsyttää.
Mun mielestä oli se ja ennen hahmoa tunnistin vaatteet. Ei vaan meinaa viittiä edes sanoa tätä täällä.

vierailija
Mä tilasin sen niiden kassin vähän aikaa sitten. Se tuli perille todella nopeasti. Näytti hassulta, kun tilauksen käsittelijä oli joku Kris Gustin. Pitää varmaan tilata paita vielä.
Joo, mää muistankin tapauksen! Ja onpa mukava kun tuli nopeasti. Sain odottaa mun Kärtsäripaitaa kesällä viikkotolkulla, mutta tuolla Hel Goodsilla vissiin onkin tapana postitella vain määrättyinä päivinä. (Tarkistussanana joulu, toisikohan Joulupukki merchiä kuusen alle? 🤔😄)

vierailija
En usko että B siellä olisi ollut. Ja se live oli kuvattu niin kauaa että mahdoton tunnistaa niin tarkasti jostain bäkkärin ovenraosta ketään. Olin itse alun perin ajatellut, että B tulisi Lontooseen, mutta nyt en ole siitäkään niin varma. Riippuu varmaan miten hänen jaksamisensa ja lomansa menee. Mutta K:n show oli täyttä tulta, täydellinen, mahtava. Mitään ei puuttunut!

vierailija
Naureskelen kyllä täällä itsekseni. Siis joku on tyyliin nähnyt jostain oven välistä että B on siellä tyyliin livessä :D Hyvät on kyllä lähteet ja todennäköisyydet että B on K:n Dublinin keikalla xD

Yhteistyössä