Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä se nähtiin, ettei se ole mitään "ekstraa", että keikka on K18. Se liittyy vain anniskeluun ja sen sellaiseen, eikä niinkään puheisiin, näillä ulkomaan keikoilla varsinkin.

vierailija
Mulla on omat teoriani siitä miksi B ei tullut, mutta en viitsi sanoa ääneen kun siitä alkaa vaan ikävät jankkaukset taas. Mutta uskon että olisi alunperin halunnut tulla… ja sitten something happened.

Kyllähän se K kaipaa ja mouruaa, mutta siihen se sitten aina jääkin. Ehkä B on kyllästynyt olemaan varalla.

Anteeksi kun sanon näin. Ja vielähän meillä on huominen aikaa, mutta tuskin se yhdeksi päiväksi tulee…

vierailija
Jotenkin vaikka olikin hyvä keikka, menisin näistä kaikista silti Antwerpeniin. Siellä oli minusta K ihanan rakkaudellisella tuulella ja kaikkein onnellisimman oloinen, minä oon hänet nähnyt tällä kiertueella 😊

vierailija
Onkohan chachachatytto tulossa Apolloon? Tekisi mieli muistaa jollain kivalla pikkulahjalla. Samoin Sirpaa. Ovat sen verran monta kertaa livettäneet ja piristäneen ainakin mun iltaa huimasti.

vierailija
Puheet B:stä oli varmaan trollausta vauvalla. Jodelissaki nyt joku kyseli miksei B tullut lavalle vaikka muka oli paikalla. Lähdettä tietysti ei ole. Syön hattuni jos B on paikalla.

Yhteistyössä