Manifestoidaan, toivottavasti jatkaa tapaa myös Suomessa!Fomo. Mä haluan joskus vetää icipin Kärtsän kanssa.
- Kukkis
Mä haluan nähdä tämän.Fomo. Mä haluan joskus vetää icipin Kärtsän kanssa.
- Kukkis
Jos B kokisi mourunnan tms. epämukavana, J ei todellakaan jatkaisi sitä. Lisäksi Nordic tour viittaa vähän muuhun mielipiteeseenVähän se nyt siltä vaikuttaa, että B halusi että lopetetaan se mourunta ja K ei enää tee sitä. Tai sitten syy on joku muu.
Todellakin teet sen!Fomo. Mä haluan joskus vetää icipin Kärtsän kanssa.
- Kukkis
VOITKO PLIIS TEHDÄ KYLTIN että haluatFomo. Mä haluan joskus vetää icipin Kärtsän kanssa.
- Kukkis
Olisit siinä paras!! Mä varmaan pyörtyisin tai muuttuisin kiveksi! Mutta ihana että faneissa on rohkeitaFomo. Mä haluan joskus vetää icipin Kärtsän kanssa.
- Kukkis
Tervetuloa jonoon, joka on hyvin pitkä.Fomo. Mä haluan joskus vetää icipin Kärtsän kanssa.
- Kukkis
No sehän loppui Antwerpenin.Jos B kokisi mourunnan tms. epämukavana, J ei todellakaan jatkaisi sitä. Lisäksi Nordic tour viittaa vähän muuhun mielipiteeseen
Enpä usko, ehkä me ei nyt voida tietääVähän se nyt siltä vaikuttaa, että B halusi että lopetetaan se mourunta ja K ei enää tee sitä. Tai sitten syy on joku muu.
no senordic mourunta puolin ja toisin oli kyllä laivassakin on kollit merkanneet nurkkiaJos B kokisi mourunnan tms. epämukavana, J ei todellakaan jatkaisi sitä. Lisäksi Nordic tour viittaa vähän muuhun mielipiteeseen
kysyi haluaako joku yleisössä laittaa sormensa hänen peppuun ja se k*rpäkruunu olivat kyllä jotainK18 ollut kaukana tästä keikasta. Ei oo edes kiroillut niin paljon kuin esim Belgiassa. Ei sillä että sitä fuckfuck puhetta kaipaisin, mut aika kesyä ollut.
Tänään heitti kolikkoa jonkun kanssa, ja kun K hävisi pääsi vetämään icipin.Miten Kärtsä valitsee noi laulajat yleisöstä?
Emilie on ollut vakkari, mutta esim. tällä ja Berliinin keikalla oli kyltti yleisössä, ja he voittivat lauluosan kivi-paperi-saksillaMiten Kärtsä valitsee noi laulajat yleisöstä?
Ne vähän vaihtelee ehkä tuolla kaikki vain haluavat kuulla K:lta vaikka meni osa pitkiksi. Hän myös otti lahjoja vastaan yms.En jaksa uskoa, että suomalaiset jaksaisivat kuunnella noin peevelin pitkiä välispiikkejä. Kun samat jutut toistuu kaikilla keikoilla.