vierailija
Vielä kun tietäsin, että oot mun ihana kaivattu.Haluaisin nähdä. Odotan innolla tapaamista
Vielä kun tietäsin, että oot mun ihana kaivattu.Haluaisin nähdä. Odotan innolla tapaamista
NiinpäVielä kun tietäsin, että oot mun ihana kaivattu.
Hienot/wYUe5m
Pari viikkoa sitten tehty
EdelleenNiinpä
Onko pöllöjen ystävä?
/MTr1bJ
Kiitos Tein kahdella eri langalla niin sain vahvemmat lapaset. Aion tehdä myös yksivärisinä palmikoilla sekä lapasia/kintaita joihin mahtuu ohuet sormikkaat, tulee lämpimät talveen.Hienot
Ei mullakaan. Jotain ne ihastelee.Ei kyllä mitään hajua mistä puhutte.
Kiitos m-keisari Viisasta puhetta sinulta Itse pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan vaikka mitä, jos on taitoa.Kaunista jälkeä! Arvostan käsityötaidot kyllä korkealle. Isoäitini oli käynyt Lybeckerin käsityökoulun ja oli todella taitava kaikessa tuollaisessa.
Nuo koodit viittaa kuvapalveluun a i j a a . c o m / k o o d iEi kyllä mitään hajua mistä puhutte.
Pöllön naamoja voisi laittaa pipon ympäri. Saisi yhteensopivan setin lapasten kanssa.Näyttäis pipossakin hienolta joku tollanen eläin
Tai sitten sellanen yks isompi kuva sivullaPöllön naamoja voisi laittaa pipon ympäri. Saisi yhteensopivan setin lapasten kanssa.
Voisi tehdä niinkin, jos pöllön pää ei tulisi liian ylös.Tai sitten sellanen yks isompi kuva sivulla
Vaatii jotkut tunnukset?Nuo kirjainsarjat on vissiin jotain linkkejä. Miksne ei näy mulle?
Näppäräsorminen pitää olla. Nakkisormille ei aukea.Pitääkö olla jotain käsityöpölyä silmissä, että linkit toimii? Se selittäisi, ei oo käsityöt kiinnostanut ikinä tippaakaan.
Sori, en jaksanu lukea.Minähän just annoin yllä ohjeet. Niiden avulla aukeaa. Vai olisiko pitänyt vielä sekin sanoa, että osoite alkaa kirjaimilla w w w ja piste?
Niinpä
Onko pöllöjen ystävä?
/MTr1bJ
Okei, ymmärsin vasta ton kuvajutun. Ei mulle siis, kaipaan miestä, joka ei kyllä uskoakseni neulo.Edelleen