Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Yleensä lähetettyihin viesteihin on tapana vastata edes jotain. Jos on aikuinen. Sä et sitten näemmä ollutkaan. Pikemminkin lapsellinen.
Ihan vain huomiona täältä sivusta, että viesteihin ei aina kerkiä vastata vaikka sen onkin lukenut.

Näitä tyyppejä on oikeasti olemassa jotka olettavat että jos ei vastaa 15 minuutin kuluessa niin hommat on ns. taputeltu.

Itselläni vastaaminen voi viedä vaikka viikon. Vastaan vasta sitten kun se minulle sopii.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Ihan vain huomiona täältä sivusta, että viesteihin ei aina kerkiä vastata vaikka sen onkin lukenut.

Näitä tyyppejä on oikeasti olemassa jotka olettavat että jos ei vastaa 15 minuutin kuluessa niin hommat on ns. taputeltu.

Itselläni vastaaminen voi viedä vaikka viikon. Vastaan vasta sitten kun se minulle sopii.
Miten helvetissä voi viedä viikon viestiin vastaaminen. Sitten voi laittaa vaikka, et kiire, palaan myöhemmin. Ihan eri

vierailija

Tokihan tuon nyt ymmärtää. Että on tilanteita, ettei voi heti. Mutta että viikko? Ylikin? Kun tietää, että viesti on huomattu, nähty, luettu. Ja tietää, että kännykkä pysyy hyvin kädessä. On vain oikeasti kohteliasta ja sitä aikuisuuttakin edes jotain vastata. Ei esim. 'ok' :n kirjoittamisessa kauaa mene. Ei ihmiset ole mitään pelinappuloita. Jos penätään huomaavaisuutta toisilta, niin miten mahtoi olla oman itsensä laita?
Sivusta.

vierailija
Miten helvetissä voi viedä viikon viestiin vastaaminen. Sitten voi laittaa vaikka, et kiire, palaan myöhemmin. Ihan eri
Jos vie viikon, asia ei ole kovin tärkeä. En odota vastauksia vartissa, enkä ees parissa tunnissa, mutta jos oon laittanut jotain mulle itselle tunnepitoista ja tärkeää, olis kiva, jos toinen kuittaisi, että luin ja vastailen kun ehdin tehdä sen rauhassa tai vaikka vaan, että vastaan kun saan ajatukset sanoiksi. Mutta sitten pitäs oikeesti tehdä se muutaman päivän sisällä. Usein poistan viestin, jos sitä ei vuorokauden sisällä ole edes avattu ja tiedän kaivatun kuitenkin puhelintaan käyttäneen. Oletan, että silloin viesti ei ole odotettu.

Yhteistyössä