vierailija
Miksi et uskalla olla selvinpäin?Kännissä on aina mukava olla.
Miksi et uskalla olla selvinpäin?Kännissä on aina mukava olla.
En mä jaksa.Miksi et uskalla olla selvinpäin?
Ei ole kadehtittavaa kun ei kukaan vietä.Kadehdin sitä, joka saa kanssasi päivän viettää.
Tissuttelu on kivaa, mutta se turvottaa. eriEn mä jaksa.
Ihan vain huomiona täältä sivusta, että viesteihin ei aina kerkiä vastata vaikka sen onkin lukenut.Yleensä lähetettyihin viesteihin on tapana vastata edes jotain. Jos on aikuinen. Sä et sitten näemmä ollutkaan. Pikemminkin lapsellinen.
En vitussa.Maksa velat
Miten helvetissä voi viedä viikon viestiin vastaaminen. Sitten voi laittaa vaikka, et kiire, palaan myöhemmin. Ihan eriIhan vain huomiona täältä sivusta, että viesteihin ei aina kerkiä vastata vaikka sen onkin lukenut.
Näitä tyyppejä on oikeasti olemassa jotka olettavat että jos ei vastaa 15 minuutin kuluessa niin hommat on ns. taputeltu.
Itselläni vastaaminen voi viedä vaikka viikon. Vastaan vasta sitten kun se minulle sopii.
Olet oikeassa - voi se viedä pidempäänkin.Miten helvetissä voi viedä viikon viestiin vastaaminen. Sitten voi laittaa vaikka, et kiire, palaan myöhemmin. Ihan eri
Toissapäiväisestä. Eläinkuva. Et ole hän.Mistä kuvista? Tarkoitatko viikkoja sitten lähetetyistä?
Tokihan tuon nyt ymmärtää. Että on tilanteita, ettei voi heti. Mutta että viikko? Ylikin? Kun tietää, että viesti on huomattu, nähty, luettu. Ja tietää, että kännykkä pysyy hyvin kädessä. On vain oikeasti kohteliasta ja sitä aikuisuuttakin edes jotain vastata. Ei esim. 'ok' :n kirjoittamisessa kauaa mene. Ei ihmiset ole mitään pelinappuloita. Jos penätään huomaavaisuutta toisilta, niin miten mahtoi olla oman itsensä laita?Ihan vain huomiona täältä sivusta, että viesteihin ei aina kerkiä vastata vaikka sen onkin lukenut.
Näitä tyyppejä on oikeasti olemassa jotka olettavat että jos ei vastaa 15 minuutin kuluessa niin hommat on ns. taputeltu.
Itselläni vastaaminen voi viedä vaikka viikon. Vastaan vasta sitten kun se minulle sopii.
Tämä.Miten helvetissä voi viedä viikon viestiin vastaaminen. Sitten voi laittaa vaikka, et kiire, palaan myöhemmin. Ihan eri
Tissuttelu on naisten hommaa.Tissuttelu on kivaa, mutta se turvottaa. eri
Jos vie viikon, asia ei ole kovin tärkeä. En odota vastauksia vartissa, enkä ees parissa tunnissa, mutta jos oon laittanut jotain mulle itselle tunnepitoista ja tärkeää, olis kiva, jos toinen kuittaisi, että luin ja vastailen kun ehdin tehdä sen rauhassa tai vaikka vaan, että vastaan kun saan ajatukset sanoiksi. Mutta sitten pitäs oikeesti tehdä se muutaman päivän sisällä. Usein poistan viestin, jos sitä ei vuorokauden sisällä ole edes avattu ja tiedän kaivatun kuitenkin puhelintaan käyttäneen. Oletan, että silloin viesti ei ole odotettu.Miten helvetissä voi viedä viikon viestiin vastaaminen. Sitten voi laittaa vaikka, et kiire, palaan myöhemmin. Ihan eri
Joo, on siinä ehkä vähän kastroiva vivahde. Mitäs te äijät sitten teette? Kippaatte huolella?Tissuttelu on naisten hommaa.
Haluaisin nähdä. Odotan innolla tapaamistaIhan järkyttävän kova ikävä. Toivoisin, että tietäisin haluatko sä mua nähdä. Oon jotenkin tosi sekaisin nyt tän kanssa.
Oletko suunnittelemassa?Haluaisin nähdä. Odotan innolla tapaamista