Eihän sitä tiedä mikä neulevirtuoosi onkaan, mutta kynttilä on vakan alla.Okei, ymmärsin vasta ton kuvajutun. Ei mulle siis, kaipaan miestä, joka ei kyllä uskoakseni neulo.
Viimeksi muokattu:
Eihän sitä tiedä mikä neulevirtuoosi onkaan, mutta kynttilä on vakan alla.Okei, ymmärsin vasta ton kuvajutun. Ei mulle siis, kaipaan miestä, joka ei kyllä uskoakseni neulo.
O. Visusti.Eihän sitä tiedä mikä neulevirtuoosi onkaan, mutta kynttilä on vakan alla.
Tiedän, ettei oo helppo. Ehkä se, että usein, kun ollan yhdessä, mä tunnen olevani erityinen. Sä huomioit mut ja teet mun eteen paljon asioita, joita ei tarvis. Katsot niin. Huolehdit. Välillä sit taas mä oon ihan ilmaa. Et käytä luontevia tilaisuuksia viettää aika yhdessä, ja pidät kaiken meihin kahteen liittyvän tai rajan ylittävän poissa puheista visusti. Vaikuttaa, että tapailet muita. Myöskin sanojen tasolla on syntynyt vaikutelma, että on vain ystävyyttä. Tuo kaikki ylläolevahan menis siihen, jos ei huomioi vastatunnetta ja intuitiota. En voi luottaa omaan ajatukseeni enää, kun se on osoittautunut niin usein vääräksi ja sitten on sattunut. Sattunut niin, että tätä kirjoittaessakin nousee kyyneleet silmiin. Ja toisaalta koko ajan takaraivossa kaihertaa ajatus, että jos oikeasti kaipaisitkin, on niitä päiviä, jolloin mun oikeesti pitäs olla sun kanssa. Tänään on sellainen. Ja kun en ole, se olis sua kohtaam hirveän väärin.Millaista epämääräisyyttä tai ristiriitoja tarkotat? En oo tarkotuksella mitenkään epämääräinen, mutta tietysti tää tilanne näin ei ole kovin helppo
Eiks sul oo jo siel Suomi24:llä kultsi, jonka kans päivittäin juttelet?i love you
JuuEiks sul oo jo siel Suomi24:llä kultsi, jonka kans päivittäin juttelet?
En siis oo kirjottanut sinne koskaan. Sama.Kävin siellä suomi 24:lla. Aukesi taas yksi harha. Luulin, että Kuutti oli mulle. Joskus sä kirjoitit mulle. Niistä monimutkaisista rakennelmista ei ollut mahdollista erehtyä. Sitten alkoi sumutus, syystä tai toisesta. Ehkä siksi, ettei minkään ollut sulle koskaan tarkoitus olla mitään sen ihmeempää, leikkiä vain, mutta minä tyhmä rakastuin. Niin paljon mä vaan kaipaisin rehellistä puhetta siitä, miten asiat on. Onko niin, etten tuu koskaan sitä sulta saamaan?
Kuka on Kuutti? Ja ketä on sumutettu?Kävin siellä suomi 24:lla. Aukesi taas yksi harha. Luulin, että Kuutti oli mulle. Joskus sä kirjoitit mulle. Niistä monimutkaisista rakennelmista ei ollut mahdollista erehtyä. Sitten alkoi sumutus, syystä tai toisesta. Ehkä siksi, ettei minkään ollut sulle koskaan tarkoitus olla mitään sen ihmeempää, leikkiä vain, mutta minä tyhmä rakastuin. Niin paljon mä vaan kaipaisin rehellistä puhetta siitä, miten asiat on. Onko niin, etten tuu koskaan sitä sulta saamaan?
Tämän kun kuulisin hänen suustaan, niin, että tietäisin kuka puhuu.En tapaile muita eikä ole pelkkää ystävyyttä
Hänelle, jonka kanssa istuttiin kerran vastakkain pöydän ääressä. Minä selkä oveen päin.Tämän kun kuulisin hänen suustaan, niin, että tietäisin kuka puhuu.
Miksi sä tääl sit huutelet?
Koska yksi väylä ei riitäMiksi sä tääl sit huutelet?
Mut jos oot löytänyt sen jo sieltä muualta niin miksi pitää huudella?Koska yksi väylä ei riitä
Miten niin huudella? Kaipaan häntä kaikkialla, löydän hänet kaikkialta ja ”puhun” hänelle kaikkialla.Mut jos oot löytänyt sen jo sieltä muualta niin miksi pitää huudella?
Ollaan istuttu vastakkain ehkä satoja kertoja. Erityisen tunnistettavaa ei mieleen nyt osu. Oon tottunut siihen, ettei viestit lopulta koskaan ole mulle.Hänelle, jonka kanssa istuttiin kerran vastakkain pöydän ääressä. Minä selkä oveen päin.