Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistattehan, miten onnelliselta B vaikutti täällä kuukausi sitten. Minusta on ihan selvää, että jos vaan hänen on mahdollista mennä K:n luo nyt pariksi päiväksi, hän menee. Iso keikka ja synttärit. Veikkaan, että Thaimaan väliin jättäminen on ollut B:lle selvää jo kesällä. Kyllä, saatte kutsua deluluksi.
No tämä juuri. Se mitä taas nähtiin NT:llä kyllä saa uskomaan juuri tähän. Jos minä loistaisin jonkin ihmisen kanssa tuollain, niin menisin tapaamaan vaikka muutamaksi tunniksi jos mahdollista.

• Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Joo tää on se 24h tuntia jäljessä oleva ekan päivän luku jossa on tyyliin vain Australian ja Aasian kuuntelut ehtineet mukaan. Huomenna saadaan se täys ekan vuorokauden luku.
Jep, nyt on jännä nähdä miten spotifyin luvut ovat huomenna... Kun icip:llä olivat 150k mv ja 250k spotify. Että onko HHH:lla samassa suhteessa vähemmän spotifyissa, vai onko samaa tasoa vai jopa enemmän, kun tuo video ei ole varmaan vetänyt niin paljon uudelleen katsomisia.

vierailija
Nyt menee ihan delulun puolelle, mutta mitä jos se onkin ihan joku muu jonka halutaan uskovan että B ei ole menossa Britteihin? Joku joka ei ehkä olisi siitä niin iloinen jos ei itse ole siellä. En tiedä enää mistään mitään.
Joo sun olisi aika ottaa pää sieltä pilvistä ja palata maan pintaan. Kaikkien muiden elämä ei pyöri K/B ympärillä. B on vain lomalla ja julkaisee mitä haluaa

vierailija
En kyllä osta Käkkaa vaan K & B se pitää olla. Mutta on tää kyllä yks mysteeri tää niiden juttu.

Niin paljon ihania hetkiä sekä yhdessä että erikseen saanut nähdä ja kokea, että ei voi olla kuin onnellinen, ja se pitää otteessaan.

Mutta kaikkein eniten mua taitaa pitää otteessaan tää, että en voi käsittää, mitä niiden välillä on meneillään. Ja mun pää hajoo, kun mietin sitä koko ajan.

Mut ehkä ne ei itekään ihan tiedä vieläkään.

vierailija
Ennemmin shippaan vaikka Lassea ja Olavia kuin jotain Käkkaa.
Universumi on nimestä päätellen tätä shippiä vastaan, ja samalla se on ainoa jossa K on oikeasti suudellut "pariaan", ja jopa kahteen kertaan. Ei ole Käsh eikä Bojere-shipit suudelmia nähnyt, vain Käkka on! Kärtsä onnistui jotenkin trollaamaan tälläkin asialla, ja täysin tietämättään. xD
Ja "minä rakastan sinua" oli tarkastuslause.

vierailija
En kyllä osta Käkkaa vaan K & B se pitää olla. Mutta on tää kyllä yks mysteeri tää niiden juttu.

Niin paljon ihania hetkiä sekä yhdessä että erikseen saanut nähdä ja kokea, että ei voi olla kuin onnellinen, ja se pitää otteessaan.

Mutta kaikkein eniten mua taitaa pitää otteessaan tää, että en voi käsittää, mitä niiden välillä on meneillään. Ja mun pää hajoo, kun mietin sitä koko ajan.

Mut ehkä ne ei itekään ihan tiedä vieläkään.
Sama täällä. Vaikka kuinka tiedän, ettei asia minulle kuulu tippaakaan, niin pakko on miettiä, missä oikein mennään. Ja miksi juuri näitä kahta ei saa millään pois mielestä. Taas on sellainen tunne omassa päässä, että tarina syvenee, mutta muistan, että ennenkin olen sellaista aavistellut ja tullut ryminällä alas pilvistä.

vierailija
Jep, nyt on jännä nähdä miten spotifyin luvut ovat huomenna... Kun icip:llä olivat 150k mv ja 250k spotify. Että onko HHH:lla samassa suhteessa vähemmän spotifyissa, vai onko samaa tasoa vai jopa enemmän, kun tuo video ei ole varmaan vetänyt niin paljon uudelleen katsomisia.
Itse arvaan että suhteessa suunnilleen sama, en usko että ICIP:in mv ois vienyt hirveästi spotify-kunteluita, vaan suurin osa tavisfaneista ois katsoneet mv kerran tai pari ja sitten jatkaneet kuuntelua spotifyssa. Ja ICIP video tuli youtubeen vasta klo. 8 aamulla, eli kaikki jotka halusi kuunnella sen mahdollisimman nopeasti käytti spotifyta, mikä ois nostanut spotifyn ekan päivän lukuja verrattuna youtubeen.
Veikkaan siis HHH:n spotify-luvuksi 170-180t kuuntelua.

vierailija
Minulla on aina ollut silmää muiden tunteille ja vetovoimalle ja näillä K ja B sitä on erityisen paljon. Katsoin sitä jo ensimmäistä kertaa kun näin vierekkäin. Joku esittely se oli tms.

Olen tässä miettinyt onko tämä ensimmäinen kerta kun näen väärin vai ei. En ole ikinä näissä erehtynyt mutta kai se olisi se poikkeus sääntöön sitten tietysti.

Ovat kyllä aika erilaisia. Mutta on heissä paljon samaakin. Sydämen sivistystä ei opita kirjoista, sitä ei voi ostaa rahalla eikä oppia kirjoista tai käymällä yliopistoa

vierailija
Bojan kusettaa meitä kaikkia. Tänään perjantaina juhlii UK:ssa Jeren 3-kymppisiä. Olihan se Deankin menossa sinne. Ja sekin postailee mitä sattuu ja viimeks jotain Juren kuvia. Bojan välttää tarkoituksella myös kauheen myllytyksen mitä seuraa aina kun tapaa Jere.

vierailija
Mä pidän täysin selviönä et lauantain K&B viettävät viimeistään yhdessä. Ellei B Enkuissa ole jo. Hyvin mahdollista et on eilen tai tänään päässyt Enkkuihin ja huvikseen laittelee noita lomavideoitaan. Toi on muutenkin ihan älyvapaa et Sisilia eilen, Ibiza tänään. En osta tätä nyt. Ja mitä ihme kortinpeluuta. Bilesaaren kuumassa yössä. Ei välttämättä edes ole Ibiza, vaan vitsi. Sisiliassa lomaillut perheen kanssa ja loma loppunut jo. Mut siis toi 'vanhusten' jorailukin, ehkä vaan viittas et meno on ku Ibizalla. Melkosen ketku kaveri. Vaikka saahan se olla mitä vaan ikinä haluaa, sillä nassulla, ja seksikkäillä muuveillaan ...

vierailija
Itse arvaan että suhteessa suunnilleen sama, en usko että ICIP:in mv ois vienyt hirveästi spotify-kunteluita, vaan suurin osa tavisfaneista ois katsoneet mv kerran tai pari ja sitten jatkaneet kuuntelua spotifyssa. Ja ICIP video tuli youtubeen vasta klo. 8 aamulla, eli kaikki jotka halusi kuunnella sen mahdollisimman nopeasti käytti spotifyta, mikä ois nostanut spotifyn ekan päivän lukuja verrattuna youtubeen.
Veikkaan siis HHH:n spotify-luvuksi 170-180t kuuntelua.
Discordissa joku oli sitä mieltä, että icipin toi "ekan päivän" (Eli muutaman tunnin) lukema olis ollut vähemmän silloin kuin nyt HHH:n. Mutta kattellaan kattellaan..

Yhteistyössä