Mää haluun että K kiehnää mua vasten tolleen.....Mä en näe edes mitään kunnon pusua. K kiehnää hetken tuossa Jukan leukaa/kaulaa vasten, mutta siinä se. Ei nyt uppoa tänne sen lavashow'n jälkeen, mitä K ja B on saaneet aikaan.
Tuskin pelais jotain italialaista korttipeliä Ibizalla. Kyllä ne Italiassa edelleen on.
[/QUOT
Se laiva voi olla täynnä italialaisia asiakkaita muuten, jos siis on laivalla.Tuskin pelais jotain italialaista korttipeliä Ibizalla. Kyllä ne Italiassa edelleen on.
Mourunta kuuluu tänne asti.Hajoan tolle KÄKKA-nimitykselle. Mutta tuo kuvaushan kuulostaa aika kuumalta... B mene nyt rauhoittamaan tuota kollia, käy ihan villinä ilman sua.
Muistatteko paljonko icipillä oli?HHH:lla 113 000 kuuntelukertaa youtubessa vuorokaudessa
Mulla jo 99% ja nyt ton KäärijäJukka jutun myötä 100% . Järkyt turn onit Joo mäkin poistun moi moiiii!!Pakko sanoa että mun hmoprnon kattominen on kymmenkertaistunut sitten viime helmikuun. Joo moro poistun.
150t melko tasa, helppo muistaa.Muistatteko paljonko icipillä oli?
icip:llä oli 150k vuorokaudessa. Mutta se oli myös kunnon musiikkivideo, joilla on yleensä enemmän katselukertoja muutenkin sen visuaalisuuden vuoksiMuistatteko paljonko icipillä oli?
No on kyllä! Tuntuis, että K saa paljon uusia kuuntelijoita ton biisin myötä.150t melko tasa, helppo muistaa.
Eli aika hyvin HHH:lta youtubessa kun ei ole mitään musavideota, eikä Tommyn fanikuntaa lisänä katsomassa, eikä Kärtsä ole ollut Suomen mediassa vielä mainostamassa biisiä kuten viimeksi.
Fanit on hoitaneet mainostamisen ihan itse, hyvin leviää sana ruohonjuuritasolla.150t melko tasa, helppo muistaa.
Eli aika hyvin HHH:lta youtubessa kun ei ole mitään musavideota, eikä Tommyn fanikuntaa lisänä katsomassa, eikä Kärtsä ole ollut Suomen mediassa vielä mainostamassa biisiä kuten viimeksi.
Muistan ja mietin juuri niitä ilmeitä ja eleitä ja ihmettelen missä hän onMuistattehan, miten onnelliselta B vaikutti täällä kuukausi sitten. Minusta on ihan selvää, että jos vaan hänen on mahdollista mennä K:n luo nyt pariksi päiväksi, hän menee. Iso keikka ja synttärit. Veikkaan, että Thaimaan väliin jättäminen on ollut B:lle selvää jo kesällä. Kyllä, saatte kutsua deluluksi.
I believe that B., after seeing K. kissing Jukka, should go on stage and kiss K. passionately and for at least a minute, if I were B. I would do it... I would do it even if I wasn't B. Made in Italy
I like how your brain works, sis/bro! He definitely shouldI believe that B., after seeing K. kissing Jukka, should go on stage and kiss K. passionately and for at least a minute, if I were B. I would do it... I would do it even if I wasn't B. Made in Italy
Kyllä. Ja mä luulen että Kärtsää myös tullaan haastattelemaan kotiin tultuaan Euroopankiertueesta ja samalla uudesta biisistä. Nyt promon hoitaa keikkaklipit, sen omat somejutut ja fanien hehktus.Fanit on hoitaneet mainostamisen ihan itse, hyvin leviää sana ruohonjuuritasolla.
Ja kun minusta on Bojaniin liittyen ennenkin tehnyt noin. Jonkun lähdön jälkeen tmsMitä siellä nyt kostetaan? Ensin mourutaan B perään ja serenoidaan, B postaa seuraavana päivänä että oompa Sisiliassa ja seuraavana päivänä pussataan Jukkaa. Mitä prkl peliä ne pelaa.
Joo tää on se 24h tuntia jäljessä oleva ekan päivän luku jossa on tyyliin vain Australian ja Aasian kuuntelut ehtineet mukaan. Huomenna saadaan se täys ekan vuorokauden luku.Spotifyihin on hhh:n eka luku tuullut: 18k xD mutta tämä taitaa olla niitä ei-luotettavia lukuja... Virallinen tulee vasta huomenna, kun tuo on julkaistu eri aikavyöhykkeillä eri aikoihin
Jep ja huomenna tulee stooreihin B speedokuva, kun nousee merestäMitä siellä nyt kostetaan? Ensin mourutaan B perään ja serenoidaan, B postaa seuraavana päivänä että oompa Sisiliassa ja seuraavana päivänä pussataan Jukkaa. Mitä prkl peliä ne pelaa.