vierailija
Olen varmaan jossain kuplassa taas mutta kyllä minusta nuo Are You huudarukset ja Jukan pussaukset oli taas sitä mouruavaa K:ää. Pysy vaan paremmin kasassa nyt
Ibiza on aika tavallinen risteilyjen pysähdyspaikka. Siellä ei olla yötä, vaan yleensä sataman lähellä muutama tunti. Risteilyt ovat kalliita ja enempi varttuneiden varakkaiden hupia. Mä uskon että toi on todella Ibizalta sataman läheisyydestä. Pelaavat odottaessaan korttia ja hyppäävät siitä laivaan.Mäkin kallistun läpän puolelle. Ibiza kun on niin hyvä vertauskuva
mummot voi hyvinkin innostua tanssimaan huhhahhei tahtiinEi ainakaan lauleta Huhhahhei...
Se on jännä miten sitä jaksaa paneutua mitä kummallisempiin asioihin, kun on motivaatiota.En enää voi kuin nauraa koko jutulle. Ihan hulvatonta. Täällä me tutkitaan jotain risteikyaikatauluja ja ties mitä auringon laskuja.
Siis mitämitämitä?
Mon Amour ja Anna-liisa
Oli livessä. Kai siitä kohta on pätkiä netissäJukan ja Kärpsyn hellän hetken saa sit linkittää jos joku semmosen löytää
Kiitos tästä, samat mietteet.Jatkan: Miks B kertoisi reaaliajassa missä on, kun osaa arvata, että Sherlockit ryhtyy heti tutkimaan risteily- ja lentoreittejä ja -aikatauluja (kaikella rakkaudella, tutkisin itsekin muuten mut tiedän et joku muu hoitaa sen kuitenkin). Se mua edelleen vaivaa, miks laittaa mitään stooria, miks paljastaa mitään. Eilen tai joskus kirjoitin johonkin, että järkevin selitys on kyllästyminen uteluihin olinpaikasta ja hyvinvoinnista, se on varmaan jatkunut lähes koko Joker Outin loman ajan ja kiihtynyt sen Kärtsän mouruamisen jälkeen. TAI sitten se haluaa hämätä. Joka tapauksessa en vaan usko, että on just nyt missään Ibizalla eikä varmaan enää Sisiliassakaan.
Noniin nyt löyty oikea selitys mutta miten tässä nyt malttaa mennä nukkuun kun näin jännään kohtaan jäiMun delulu-tarina on sellainen, että B ja K riita tuli vasta sen serenadin jälkeen. B huijaa että ei ole tulossa ja K kuumakallena suuttui että watafak ja sanoi ehkä oikeasti jotain loukkaavaa tyyliin että ei sitten tarvi tulla ja kyllä mulla ottajia riittää. Niinku nyt vaikka se Slovenian Tommy-tyttö.
No, tästä sitten B puolestaan ottaa nokkiinsa ja loukkaantuu ja kiukuttelee että uhrasi Thaimaan lomansa Kn takia ja tulee hulluksi ja laittelee omituisia postauksia pitkin Välimerta, eikä enää oikein itsekään tiedä missä on.
Tilanne ei ratkea ennen kuin Jesse, Härtsä tai Martin hälytetään apuun selvitysmiehiksi. Lisäksi Krisille pitää soittaa puhelu ja sen on vannottava kautta kiven ja kannon, että ei Bn vanhemmat ole mitään taviksia, tai mörökölli hänet syököön.
Mitä sitten tapahtui, siitä kuulette ensi kerralla… Nati nati!!
Here we go tapainen taisi olla.Olin kuulevinaan että ne chänttäsi ainakin jotain Terry is a goat mut kuulin varmasti ihan väärin. Siinä liven kommenteissa luki jotain futischänteistä.
Here we, here we fucking goMitä muuta ne huusi keikalla kun sitä "No Scotland, no party"? Joku muu huuto sieltä tuli kans koko yleisöltä mut en ymmärtänyt mitään.
Jep.. täällä tehdään syviä salaliittoteorioita, ja B vain chillaa siellä ja päivittää reaaliajassaMä en usko, että B haluaa tarkoituksella hämätä ketään tai on saanut kauheasti kyselyitä olinpaikastaan. Eihän sille voi enää Instassa laittaa viestiäkään, eikä se sitä hirveästi enää käytä, niin tuskin on nähnyt fanien sekoamista tästä sen kuurupiilosta. Eiköhän se päivittele Instaa ihan silloin kun siltä tuntuu, mutta onnettomasti vain niin, että fanit sekoaa siitä entistä pahemmin.
Here we, here we fucking go
Se olin mä.Alkaa jo bongata paljon "tuttuja" liveistä, molemmissa oli mm lorenzo ja sampi ja muutama muu fani jonka nimet pyörii paljon somessa ja K:n julkaisujen kommenttikentissä. Oli siellä joku seilaajakin, mahtoiko olla meiltä