vierailija
Tottakai, täytyy auttaa poikaa hädässä.Go Kukkis! Jos matkalla bongaat jostain eksyneen oloisen slovenialaisen laulajan, viitsitkö ottaa sen mukaan ja ohjata Kärtsän keikkabussiin? Kiitos etukäteen!
Tottakai, täytyy auttaa poikaa hädässä.Go Kukkis! Jos matkalla bongaat jostain eksyneen oloisen slovenialaisen laulajan, viitsitkö ottaa sen mukaan ja ohjata Kärtsän keikkabussiin? Kiitos etukäteen!
Varmaan lähteneet jo sieltä, kun kertoivat jo paikankin.Nyt kun on stalkattu Bojanin olinpaikkaa niin voin paljastaa että liveä odotellessa paikansin sen Joksujen rantatalon Koh Samuilta
Go mummo, go! Carpe diem!Joku mummo siellä jo varmasti Boitsun pöksyissä
Nehän lensi eilen takas Bangkokiin.Varmaan lähteneet jo sieltä, kun kertoivat jo paikankin.
Tai pappa. Eipä oletella.Go mummo, go! Carpe diem!
Universumi koettelee. Ja vielä teemalla risteily kummallakin.Tämä on kyllä niin hassua. Koko juttu. B ja K ja me En kestä
mihis tämä liittyy?Go Kukkis go!
Sori oon liian väsynyt mutta repesinNo otetaan nyt kuplan ulkopuolelta se todellisuuskin huomioon. Yksityiselämä, perhe. Someton kausi kiertue-elämän vastapainoksi. Ei B ole Kärpän tapainen some-eläin joka kuvaa kaikki hotlan sängyllä pötkötykset
Mäkin kallistun läpän puolelle. Ibiza kun on niin hyvä vertauskuvaIbizalla käyneenä voin sanoa, että onhan siellä niitä rauhallisempi mestoja saarella ja sit on myös niitä nuorison biletyspaikkoja kuten San Antonio. Mutta ei siellä hirveästi ihan vanhempaa senioriväkeä ole näkynyt. Periaattessa voisi olla sieltä mut itse kallistun siihen että toi oli vaan ironisesti laitettu.
Linkkiä?Nyt kun on stalkattu Bojanin olinpaikkaa niin voin paljastaa että liveä odotellessa paikansin sen Joksujen rantatalon Koh Samuilta
Tästä synttäri-perhelomajutusta vaan sen verran että sehän olisi ollut tiedossa jo keväällä että semmoiset on nyt. Silloin B oli kuitenkin vielä menossa Thaimaahan.Mä oon 95-prosenttisen varma, että viime viikko lomailtiin mummulassa ym (se Jokereiden auto tulossa oikeasta suunnasta) ja nyt risteillään, koska äidin 50 v, isän 60 v tai joku vastaava erityinen syy. Se ohittaa helposti kavereiden kanssa reissaamisen Thaimaahan tai Britteihin. En todellakaan usko B:n yrittävän jotain huijauksia sekoittaakseen ihmisiä. Luulen että alun perin oli aikonut olla täydellisessä some-hiljaisuudessa, mutta kuten täälläkin aiemmin todettiin, muille alkoi tulla niin paljon kyselyitä, että laittoi nuo päivitykset.
Ainoa mikä tossa hämää, on toi K:n mourunta, joka kieltämättä on ollut tollasta vain silloin, kun tapaaminen B:n kanssa on ollut lähellä.
Toivon kovasti olevani väärässä.
Ilmoitti lähtevänsä Skotlantiin pukemaan Kärtsälle sen kiltin ja lupasi ottaa liveä.mihis tämä liittyy?
Ei hitto että naurattaa tuo voimientoivotus. Meille.Voi kuulkaa kyllä se Boitsu menee Kärtsää katsomaan ja tapaamaan. Älkää nyt näin vähästä lannistuko! Tää on niin outoa toimintaa häneltä et pakkohan tässä on jokin suunnitelma olla taustalla. Ehkä se on ylläri synttärisankarille, ehkä ei, mut sinne se menee. Muistakaa 7.6 coming ja Tavastia 1.0. Voimia.
Very googNyt kun on stalkattu Bojanin olinpaikkaa niin voin paljastaa että liveä odotellessa paikansin sen Joksujen rantatalon Koh Samuilta
Joo, samaa mieltä. Thaimaan loma oli jo sovittu, ja jostain syystä suunnitelmat B:n osalta muuttuivat viime hetkellä. Syy ei siis voi olla mikään ennalta tiedossa oleva, kuten äidin viisikymppiset.Tästä synttäri-perhelomajutusta vaan sen verran että sehän olisi ollut tiedossa jo keväällä että semmoiset on nyt. Silloin B oli kuitenkin vielä menossa Thaimaahan.
Aikuisten oikeasti minua ei kiinnosta pätkääkään missä B on mutta kun te leikitte sherlokkia niin minunkin täytyy. Kummalliseksi on elämä mennyt.
Ei ainakaan lauleta Huhhahhei...Joku mummo siellä jo varmasti Boitsun pöksyissä