Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tympii kympillä.🥱 Piti sen nyt päästä tolla stoorillaan pilaan sit hieno keikkailta. Saatan olla vanhempieni kanssa välimeren risteilyllä kun Jokereilla on seuraava Suomen keikka... 😤

vierailija
Perhana, sen piti yllättää kilttiasuinen bokseriton Kärde kuumalla rakkaudentäyteisellä synttäriblowjobilla eikä vanua mummin kanssa societeeristeilyillä!!!
Siis nyt sen tajusin. Kärppä ja Boitsuhan on niinku Titanicin Jack ja Rose! Boitsu vanuu nuilla societeeristeilyillä paremmissa piireissä ja tylsistyy kuoliaaksi, kunnes alemmilta kansilta ilmestyy vähän elämään vauhtia antava Kärppyli. Ja siinä menee sitte elämä sekasin ja societeepiirit unohtuu. Toivotaan vaan onnellisempaa loppua 💚

Okei kiitos ja hyvää yötä, alkaa tääläki jo mielikuvitus käymään ylikierroksilla.

• Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Jos niille on tullut joku tyhmä riita jostain niinkuin rakastavaisille tuppaa joskus tulemaan? Ja kumpikin liian ylpeä ottaakseen ensimmäisen askeleen kohti sovintoa?

muuten on vaikea ymmärtää miksi Bn piti olla piilossa sen ekan viikon.
No en nyt usko mihinkään riitaan ollenkaan, juurihan K lauloi serenadia ja höpötti Bojanista puolet keikoista. Siihen uskon, että minulla ja muutamalla muullakin on varmaan univelkaa, kun huomaan itsellänikin menevän tunteisiin Bojanin bingoristeily 😂 (Voi muuten niitä mummoja siellä, ovat varmaan onnesta sykkyrällä kun nuori komistus ilmestyy iltamiin.)

• Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Katselin samaa siinä Kärtsä/Härtsä -pätkässä päivällä että takaraivolla oli hirveästi vaaleaa. Olisko kuitenkin juurikasvua.
Näyttää taas juurikasvulta. Mutta jos Kärtsälle joskus tulee kaljuuntuminen eteen se voi vaan leikata semmoisen hiustyylin kuin LittleBigin solistilla kerran oli, jossa edessä potta-otsatukka ja loput päästä vedetty kaljuksi. Ois aika magee Kärtsällä. :D

vierailija
Ja tuo biisi on Mon amour, alunperin Annalisan (kullä, luitte oikein 🤣) laulama.

Grazie Made in Italy 😉 (joka siis toimitti muuta kautta biisin nimen kun en voinut itse kuunnella)

T. Sisilia

vierailija
Mä oon 95-prosenttisen varma, että viime viikko lomailtiin mummulassa ym (se Jokereiden auto tulossa oikeasta suunnasta) ja nyt risteillään, koska äidin 50 v, isän 60 v tai joku vastaava erityinen syy. Se ohittaa helposti kavereiden kanssa reissaamisen Thaimaahan tai Britteihin. En todellakaan usko B:n yrittävän jotain huijauksia sekoittaakseen ihmisiä. Luulen että alun perin oli aikonut olla täydellisessä some-hiljaisuudessa, mutta kuten täälläkin aiemmin todettiin, muille alkoi tulla niin paljon kyselyitä, että laittoi nuo päivitykset.

Ainoa mikä tossa hämää, on toi K:n mourunta, joka kieltämättä on ollut tollasta vain silloin, kun tapaaminen B:n kanssa on ollut lähellä.

Toivon kovasti olevani väärässä.

vierailija
Voisko se olla niin Boss, että pissittäisi muun porukan kanssa Kärdeä linssiin noilla videoilla ja sitten koputtaisi huomenna bussin oveen? 😂

Sais kyllä.papukaijamerkin ja 10 pistettä

Yhteistyössä