vierailija
Tottamaar.Tämä on niin totta!!
Tottamaar.Tämä on niin totta!!
Oikeasti minä uskoisin enemmän ongelmiin muiden jokereiden ja B:n välille. No, ei kellään oikeasti mitään ongelmaa, tämä nyt vaan menee näin.Kunhan K ja B välillä ei ole ongelmia.
Joo kivittäkää vaan. Tuntuu vaan niin oudolta.
Mä löysin yhden sivun, jossa matka kestää 14 tuntia. Tosin se kulkureitti oli Ibiza-Sisilia, en tiedä onko sillä väliä.Italiasta Ibizalle en löydä ainuttakaan laivamatkaa, millä pääsisi näin äkkiä.
Rauhoitu Lasse ja hengitä syvään. Hyvä poika, juuri noin.
Niinpä <3Tämä lause se saa herkistymään joka kerta. <3
Sitä minäkin ihmettelen.No ei ole ainakaan minun käsitys Ibizasta että siellä on tuollaiinen meno.
Sori, mutta mäkin voisin sanoa et näin Bn just mun pihalla.Mutta se näköhavainto autosta... oli sukuloimassa kaikessa hiljaisuudessa
Siis nyt sen tajusin. Kärppä ja Boitsuhan on niinku Titanicin Jack ja Rose! Boitsu vanuu nuilla societeeristeilyillä paremmissa piireissä ja tylsistyy kuoliaaksi, kunnes alemmilta kansilta ilmestyy vähän elämään vauhtia antava Kärppyli. Ja siinä menee sitte elämä sekasin ja societeepiirit unohtuu. Toivotaan vaan onnellisempaa loppuaPerhana, sen piti yllättää kilttiasuinen bokseriton Kärde kuumalla rakkaudentäyteisellä synttäriblowjobilla eikä vanua mummin kanssa societeeristeilyillä!!!
No en nyt usko mihinkään riitaan ollenkaan, juurihan K lauloi serenadia ja höpötti Bojanista puolet keikoista. Siihen uskon, että minulla ja muutamalla muullakin on varmaan univelkaa, kun huomaan itsellänikin menevän tunteisiin Bojanin bingoristeily (Voi muuten niitä mummoja siellä, ovat varmaan onnesta sykkyrällä kun nuori komistus ilmestyy iltamiin.)Jos niille on tullut joku tyhmä riita jostain niinkuin rakastavaisille tuppaa joskus tulemaan? Ja kumpikin liian ylpeä ottaakseen ensimmäisen askeleen kohti sovintoa?
muuten on vaikea ymmärtää miksi Bn piti olla piilossa sen ekan viikon.
Joo. Lätkit mummojen kanssa korttiaTympii kympillä.🥱 Piti sen nyt päästä tolla stoorillaan pilaan sit hieno keikkailta. Saatan olla vanhempieni kanssa välimeren risteilyllä kun Jokereilla on seuraava Suomen keikka...
??? Eli toi stoori ei välttämättä olekaan oikeasti Ibizalta, vain ironisessa mielessä Ibiza siihen tägätty? Nyt kun saisi vielä jonkun varmentamaan, missä hitossa tuo on kuvattu..."Questo non é Ibiza on italialainen meemi, jota Bojan on kuulemma siteerannut aiemmin." Lähde: Twitter via Jodel ofc
Loistavaa! Kai muuten asut briteissä?Sori, mutta mäkin voisin sanoa et näin Bn just mun pihalla.
Näyttää taas juurikasvulta. Mutta jos Kärtsälle joskus tulee kaljuuntuminen eteen se voi vaan leikata semmoisen hiustyylin kuin LittleBigin solistilla kerran oli, jossa edessä potta-otsatukka ja loput päästä vedetty kaljuksi. Ois aika magee Kärtsällä.Katselin samaa siinä Kärtsä/Härtsä -pätkässä päivällä että takaraivolla oli hirveästi vaaleaa. Olisko kuitenkin juurikasvua.
Nyt en asetu. On se nyt prkl ku nuo taunot ei mitään ite osaa tehdä. Sitä pitäis olla minun tekemässä. Nyt Olavi ylös me lähetään Ibizalle ja viedään tuo spanieli vaikka köysissä sinne Britteihin. Nyt loppu esileikit ja minun hermot.Rauhoitu Lasse ja hengitä syvään. Hyvä poika, juuri noin.