Varmaan vasta aloittaneet loman, eka viikko mennyt jossain muualla, mummolassa tms.En ihan käsitä miksi B on nyt aktivoitunut näin paljon somettaman kun aluksi ei laittanut mitään ja dissasi somea muutenkin haastattelussa. Luulisi et haluisi lomallaan olla poissa sieltä. Nyt päivittää joka päivä. No tietty saa tehdä mitä haluaa..
Mistä vedit nuo paikat? Onko jossain tällainen risteilyaikataulu?Kyllä se perheen kanssa on risteilyllä. Ehkä ei löytynyt muuta ajankohtaa ja vaikka äidin 50-vuotisten viettoa tms. Tänään Ibiza, la Valencia, su Marseille, ma Genova ja ti Rooma, josta lento Ljubljanaan. Tämä on mun valitettava, valistunut veikkaus.
Juu tämäkin. Yhtäkkiä alkoi kuvia ladella kun serenadit kuultiin. Ihan selvää kiusaamista koko touhu en enää kykene!!!En ihan käsitä miksi B on nyt aktivoitunut näin paljon somettaman kun aluksi ei laittanut mitään ja dissasi somea muutenkin haastattelussa. Luulisi et haluisi lomallaan olla poissa sieltä. Nyt päivittää joka päivä. No tietty saa tehdä mitä haluaa..
Jep.Call me delulu, mut mä uskon et tää Bn risteily on ollut viime viikolla.
Tätä uskon kunnes toisin todistetaan!Call me delulu, mut mä uskon et tää Bn risteily on ollut viime viikolla.
tyypilliset risteilysatamat noilla laivayhtiöilläMistä vedit nuo paikat? Onko jossain tällainen risteilyaikataulu?
VOi olla. Milloinkahan alkaa laskuttaa omasta osuudestaan?Kärtsä varmaan aistinut itsensä kaltaisen henkilön.
Oli jotain läheistä, en tarkkaan nähnyt.Oliko Jukkapusu vai näinkö väärin <3
Jep, tuli sama vastaan ja sille jotkut naureskeli. Vähän hienotunteisuutta toivoisi näiden juttujen kanssa, samoin kuin jatkuva pituudesta naljailu.Voi kuvan Kärden takaraivosta joku postannu Twitteriin. Ihan plänttejä puuttuu hiuksia. Onkohan optinen efekti jossa vaaleaa juurikasvua, vai rasittaako värjäys tukkaa vai onko kaljuunnus käynnistynyt. Joku kommentoinu että remove that please. Olen kyllä samaa mieltä
Ei tarvitse jakaa spekua, mut voi antaa muiden tehdä sitä rauhassa. Mulla oli ihan sama ajatus, kun kahdella ylemmällä.Just joo.