No mua kyllä oikeesti vähän kyllästyttää, vaik K hänet sinne pyytää.Jaha. Emilie taas lavalla, ICIP tulossa. Nyt vähän kyllästyttää tämän naisen lavalle tunkeutuminen. (Vitsillä.)
K pyysi suoraan Emilien eturivistä, ei edes kysynyt muita.Onneksi välillä oli jo jotkut muutkin. Eikö täällä nyt sitten löytynyt muita halukkaita?
Eikö se nyt tiedä että me seurataan liveä prhana?Bojan Ibizalla? IG
Joo vetäkööt K vaik miten päin persettä sen enkkuosuuden, hauskaahan se vaan olis.Mä kuulisin icip:n mieluummin ilman tätä fania.
Kyllä se nyt kiusaa!!! käynyt koko välimeren läpi tuona parina viikkona kun muut thaimaassa. Mutta sentään lähenee UK:ta maantieteellisesti…Bojan Ibizalla? IG
No ei tätä mielipidettä kukaan tainnut edes sinne chattiin laittaa.Antakaa sen fanin nyt olla.
No niin olen minäkin kun nauroin sen stoorin nähdessäni, että älä nyt viitsi. Toki voin olla väärässä.Bojan Ibizalla Tai sitten ei.
Olen aasi
Oisko joku risteily, mikä pysähtyy eri paikoissa?Bojaaan whyyy
Ai, en tiedä olenko poikkeus mut mä tykkään hänen energiasta. Ja kuitenki ymmärsin et pyrkii musiikkialalle. Saa hyvää kokemustaMä kuulisin icip:n mieluummin ilman tätä fania.