Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta on outoa että biisiä ensin markkinoidaan noilla Bojan viittauksilla ja sitten tehdään lopussa täyskäännös. Onko K:lle toinen ihminen vaan hauska markkinointikikka vai mistä ihmeestä tuossa on kyse?

vierailija
Itseen tämä kappale ei oikein osunut. Mutta tiesinkin sen heti kun kuulin kokonaan. Kaikki ei osu ja se on ihan ok. Monesta kappaleesta kuitenkin tykkään. Näistä uusista vähemmän.

vierailija
Tuossa menee jollain tavalla nyt yli. Olettaisin. En oikein ymmärrä mitä koko sotkulls on haettu vai oliko tuo nyt jokin tosi omituinen korjausliike syystä x.

Ja ei. En tarkoita K:n olevan paha ihminen. Tai B:n olevan surkea ihminen. Ihmiset nyt tekevät monenlaista monista syistä olematra pahoja tai surkea.

Pidän edelleen kummastakin tyypistä. Ei siitä ole kyse.
Jos K haluaa nyt ns bojanhöpinöillään jotain meille tunnustaa ja tunnustella, niin voi kun hän pitäisi päänsä, eikä antaisi muiden vaikuttaa. Jos nyt siis oletetaan, että palautetta olisi tullut kotijoukoilta. Jos palaute on tullut Bojanilta, K n pitääkin rauhoittua julkisuudessa. Jos K Bojanista tosissaan välittää enemmän kuin veljellisesti, en ihan ymmärrä sitäkään, että häneen pystyttäisiin ulkopuolelta vaikuttamaan niin, että hän perääntyy. Kärtsähän on oman tiensä kulkija. Eikö hänellä vielä ole tarpeeksi rohkeutta ja hänet saadaan uskomaan, kuinka mahdottoman vaikealle tielle hän olisi lähdössä.

• Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
Minusta on outoa että biisiä ensin markkinoidaan noilla Bojan viittauksilla ja sitten tehdään lopussa täyskäännös. Onko K:lle toinen ihminen vaan hauska markkinointikikka vai mistä ihmeestä tuossa on kyse?
En minä oikein osaa ajatella hänestä niin. Minusta vaikuttaa tosi lämpimältä ihmiseltä oikeasti ja ajatus siitä, että tarkoituksella käytäisi toista mainoskikkana ei kuulosta uskottavalta.

Taustalla on nyt varmaan jotain mitä ei koskaan tulla kertomaan

vierailija
En tiedä miten tätä on "mainostettu B:n avulla"... minulle ei tullut B mitenkään mieleen mistään mainosmateriaalista. Shippaajat vain vetävät B:n kaikkeen mitä K tekee. Laivat konseptina ei ole mikään K/B -juttu. Tuo kansikuva on monien inspojen summa.. titanic, icip-mv:n autokohtaus, tippa K:n hulluutta jne.

vierailija
Muhun ei tämä uuden biisin huh hah hei kohdat hirveesti uponneet ja autotune hiukan ärsytti, mutta kai biisi ihan kuunneltava oli. Oli siinä potentiaaliakin toki.
Mulle huudoista tuli mieleen ’huh hah hei ja rommia pullo’ joten se toi omasta mielestä kappaleeseen ihan hauskaa viittausta merirosvotematiikkaan. Kärtsällä on välillä kappaleisiin sijoitettu erilaisia pop-kulttuuriviittauksia ja mietin että tuokin saattaa olla viittaus esim. pirates of the caribbean -elokuviin jossa lause myös muistaakseni esiintyy.
Musta on hauska että kappaleista tuntuu löytyvän tällaisia pieniä easter eggejä Kärtsälle tärkeistä asiosta. Siksi en ihmettelisi jos myös Bojan Titanic olisi toiminut inspiraationa kappaleelle.

vierailija
Jos K haluaa nyt ns bojanhöpinöillään jotain meille tunnustaa ja tunnustella, niin voi kun hän pitäisi päänsä, eikä antaisi muiden vaikuttaa. Jos nyt siis oletetaan, että palautetta olisi tullut kotijoukoilta. Jos palaute on tullut Bojanilta, K n pitääkin rauhoittua julkisuudessa. Jos K Bojanista tosissaan välittää enemmän kuin veljellisesti, en ihan ymmärrä sitäkään, että häneen pystyttäisiin ulkopuolelta vaikuttamaan niin, että hän perääntyy. Kärtsähän on oman tiensä kulkija. Eikö hänellä vielä ole tarpeeksi rohkeutta ja hänet saadaan uskomaan, kuinka mahdottoman vaikealle tielle hän olisi lähdössä.
Sitä voi miettiä niinkin, että Bojan jarruttaa ja K ottaa nyt vastuun koko hommasta itselleen vaikuttaen mulkvistilta suojellakseen tätä.

Mutta ihan jossittelua tämä.

vierailija
Samoja mietteitä.

vierailija
Kunhan niin ei ole siksi ettei ole ihan sinut eri puoliensa kanssa. Moni tosi tosi herkkä mies tuntuu rakentavan sellaisen kovan puolen joka näkyy muille.

Ja ei. En sano tässä olevan niin. En tunne henkilöä. Kunhan vaan sanon

Samaa miettiny. Oikee kumppani varmaan "tasapainottais" tämmösta duaalista ihmistä. Ottamatta nyt tarkemmin kantaa J:n yksityiselämään.

vierailija
Paitsi jos koko shippikuvio /markkinointikikka on Bojanille ok ja hyödyttää myös häntä - se tarjoaa suojan ja sateenvarjon hänen todelliselle yksityiselämälleen.

Stalkkereita riittää ja on hyvä, jos uteliaiden mieli on "esiasetettu" tulkitsemaan kaiken KB - vinkkelistä.

vierailija
Voithan siellä keikalla olla fyysisesti kuuntelemassa kuin mitä vaan hyvää musaa mutta artisti ei silti puhuttele sua persoonallisella tasolla..
Minulla ei ole montaa artistia, joista henkilöinä oikeasti välitän ja joiden elämä minua oikeasti liikuttaa. Heitä ovat tällä hetkellä juuri B ja K ja muutama muu. Muita artisteja voisin periaatteessa shipata ihan mielin määrin todellisuudesta välittämättä, jos shippaus harrastuksena kiinnostaisi. Hyvien monien keikoilla kyllä käyn ja sillä tavalla olen kiinnostunut, mutta muiden persoonat eivät kosketa siten kuin nyt näiden kahden.

vierailija
Samaa miettiny. Oikee kumppani varmaan "tasapainottais" tämmösta duaalista ihmistä. Ottamatta nyt tarkemmin kantaa J:n yksityiselämään.
Niinpä. Minulle tuosta nyt ihan hyvää fiilistä jäänyt. Ja en tarkoita, että olisi jotain pahaa tehnyt tms tai että joku olisi suursti vialla mutta että ehkä paremminkin voisi olla.

Mutta edelleenkään en tunne. En väitä olevani oikeassa

vierailija
Minulla ei ole montaa artistia, joista henkilöinä oikeasti välitän ja joiden elämä minua oikeasti liikuttaa. Heitä ovat tällä hetkellä juuri B ja K ja muutama muu. Muita artisteja voisin periaatteessa shipata ihan mielin määrin todellisuudesta välittämättä, jos shippaus harrastuksena kiinnostaisi. Hyvien monien keikoilla kyllä käyn ja sillä tavalla olen kiinnostunut, mutta muiden persoonat eivät kosketa siten kuin nyt näiden kahden.
Ehkä minullakin on se tässä, että opin jotenkin välittämään kummastakin. Vaikka se varmasti onkin sillä tavalla harhaa etten oikeasti tunne kumpaakaan. Ymmärrän sen. 🤭

vierailija
Niinpä ja ei se välttämättä ole edes siitä henkilöstä johtuvaa edes suoraan
On tuo myös kaikkinensa melko intensiivinen tilanne, kun vietetään tiiviisti aikaa yhdessä pienessä tilassa monta päivää ja myös työ- ja vapaa-aika kietoutuu toisiinsa. Siihen lisäksi vielä kiertueen mahdolliset tuomat stressitekijät. Voi tulla ihmisistä uusia puolia esiin ja toisen naama alkaa ärsyttää helpommin kuin perus arjessa. Mikä voi saada sitten erilaisia reaktioita aikaan itse kussakin. Mutta toivottavasti kaikilla on kuitenkin loppupeleissä hauskaa niinkuin varmasti onkin! 💚

Yhteistyössä