puhelin mukaan koiralenkille. Ennen tätä kevättä en ikinä pitänyt puhelinta koiralenkillä mutta mutta… kummasti kasvanut käteen tässä..Koira pitäisi käyttää ulkona.. Kärtsä sillä aikaa varmaan laittaa sitä liveä.
Kiva ja hyvänmielinen fiilis tuntuu olevan koko porukalla tossa.Joku kyseli emopalstalla onko siinä Miken Crew kuvassa myös bussikuski niin mun mielestä on just siinä oikeassa reunassa, kiva on päässyt mukaan (Aura on sitten siellä vasemmalla, kuvan otti se Joost Kleinin näköinen random-pappa )
Juu on. Tulee aina kun vuorokausi vaihtuu.Höh, mihinköhän mun viesti hävisi.. yritin kysellä että onhan se varmaa, että hhh tulee keskiyöllä?
Kärtsän kuvatekstikin oli, että "new song out tonight".Höh, mihinköhän mun viesti hävisi.. yritin kysellä että onhan se varmaa, että hhh tulee keskiyöllä?
Harvemmin, nyt ei oo taidettu aikaa kertoa, joten ei välttämättä edes vielä huomenna.Tuleekohan se musiikkivideo myös?
Paljon omille silmille parempi. Ja toki sopiva aiheeseen!mitä mieltä ootte kaksplussan väristä tulee heti k mieleen vihreestä
Aaa, bussikuski! Ihmettelinkin kun lähtiesså crew-kuvassa oli vain 10, nyt oli 11. Kiva tosiaan että kuski nähdään osana crew:ta, rankan työn tekee. Varsinkin kun joutuu nyt myskyssä ajamaan.Joku kyseli emopalstalla onko siinä Miken Crew kuvassa myös bussikuski niin mun mielestä on just siinä oikeassa reunassa, kiva on päässyt mukaan (Aura on sitten siellä vasemmalla, kuvan otti se Joost Kleinin näköinen random-pappa )
Mut mut, Kärtsy on nyt briteissä ja kello siellä on vasta 15 yli yhdeksän. Jos mahdolliset livet onkin myöhään …?Hyvä! Niin en turhaan valvo. Se live olis kyllä nyt kiva vielä.
Kyllä Kärtsä tietää, monelta meille se biisi on tulossa tai jos ei ois tajunnut, joku muu olisi.Mut mut, Kärtsy on nyt briteissä ja kello siellä on vasta 15 yli yhdeksän. Jos mahdolliset livet onkin myöhään …?
Joo, musavideo voisi tulla vaikkapa kun K on takaisin Suomessa, ja lähtee promoamaan biisiä eri radiokanaville taas.Harvemmin, nyt ei oo taidettu aikaa kertoa, joten ei välttämättä edes vielä huomenna.
Totta. Ehkä live hätkähtää aamuyöstäMut mut, Kärtsy on nyt briteissä ja kello siellä on vasta 15 yli yhdeksän. Jos mahdolliset livet onkin myöhään …?
Biisin odottelulivet jos sellaisia on on aina ennen biisin julkaisua, ja oletan, että K haluaisi mennä suomalaisten aikataulussa tässä.Mut mut, Kärtsy on nyt briteissä ja kello siellä on vasta 15 yli yhdeksän. Jos mahdolliset livet onkin myöhään …?
Tuskin hän vain suomalaisille liveä pitäisiKyllä Kärtsä tietää, monelta meille se biisi on tulossa tai jos ei ois tajunnut, joku muu olisi.
Julkkariliven idea on olla vähän ennen sen julkaisua, ja uskoisin, että kotimaan eduksi. Mahdollista, ettei tule mitään liveä.Mut mut, Kärtsy on nyt briteissä ja kello siellä on vasta 15 yli yhdeksän. Jos mahdolliset livet onkin myöhään …?