Puolueen väriMitäh ihmettä ? Kaksplus on vihree ?
Puolueen väriMitäh ihmettä ? Kaksplus on vihree ?
Mitäh ihmettä ? Kaksplus on vihree ?
Minusta tämä on edellistä katsottavampi. Ehkä saamme nuorten vihreiden naisten invaasion palstalle.Puolueen väri
Mitäs meille naisille?Minusta tämä on edellistä katsottavampi. Ehkä saamme nuorten vihreiden naisten invaasion palstalle.
Sattumoisin se asia ei ole, eikä ollut sinun päätettävissä.mulla vähän sylettää se, että olin ennen punanen ja ny vihree
haluisin olla musta niinkö ennen
Nyt täytyy päivittää omaa ulkoasua. Vaaleanpunainen ja vihreä paita jo löytyvät, mutta pitääkö olla ruskeisiin nahkakenkiin sopiva hame?Mitäs meille naisille?
Kuka nainen haluaa jotain såijahåmåja/håmåja ja hippejä?!
Nyt täytyy päivittää omaa ulkoasua. Vaaleanpunainen ja vihreä paita jo löytyvät, mutta pitääkö olla ruskeisiin nahkakenkiin sopiva hame?
Nuo on kivoja.Nyt täytyy päivittää omaa ulkoasua. Vaaleanpunainen ja vihreä paita jo löytyvät, mutta pitääkö olla ruskeisiin nahkakenkiin sopiva hame?
Onko ruskeat nahkakengät miehellä sullekin heikko kohta?
Eiku toi kiltti.Onko ruskeat nahkakengät miehellä sullekin heikko kohta?
Mekko tuo on ja käsilaukku tamponeitansa varten...Eiku toi kiltti.
Ja ihan herkku muutenkin tuo...
Katoin jo, että laittoiko m1es oman kuvansa mutta tuon kuvan miehen hiusraja on mallia paennut verrattuna m1ehen hienoon hiusrajaan, eikä ole edes niin tumma kun pitäis.Eiku toi kiltti.
Ja ihan herkku muutenkin tuo...
Ihan hyvä hiusraja tolla vielä on. M1ehen hiusraja on taas jymähtänyt esikouluikäisen tasolleKatoin jo, että laittoiko m1es oman kuvansa mutta tuon kuvan miehen hiusraja on mallia paennut verrattuna m1ehen hienoon hiusrajaan, eikä ole edes niin tumma kun pitäis.
Siis mä en kestä!
Mulle tulee ihan älytön tarve raottaa hametta tuosta halkiosta!
Joku porukka kävelee vastaan ja mä huudan huppista ja läväytän helman ylös.
Käytännöllisiä noi hameet, kuseminen snägärin nurkalla tai missä vain on nyt helppoa, helmet voi vetää suojaks molemmille puolin.
Shine bright like my forhead.Ihan hyvä hiusraja tolla vielä on. M1ehen hiusraja on taas jymähtänyt esikouluikäisen tasolle
T. pitkäotta
Ovatko pihlajanmarjat korkealla puussa happamia?Ihan hyvä hiusraja tolla vielä on. M1ehen hiusraja on taas jymähtänyt esikouluikäisen tasolle
T. pitkäotta
Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Toisella isoisälläni oli kiiltävä kalju, toisella taas tuuheat hiukset kuolemaan asti.pakko myöntää että naamanpesumatka on jatkunut vuosien saatossa
Siksi naiset ei kaljuunnu?eikö ne sano että viisaus ja tukka ei pysy samassa päässä
Tukan katoamisen huomaa itse, tuota toista taas ei.... Ei siis ihme, että Echo ja Alepa-Anna ovat tyytymättömiä aivoituksiini....eikö ne sano että viisaus ja tukka ei pysy samassa päässä
Täytyy kysyä ketultaOvatko pihlajanmarjat korkealla puussa happamia?
Kulkusten kannalta tuo olisi terveellinen valinta. Syntyvyys nousuunKatoin jo, että laittoiko m1es oman kuvansa mutta tuon kuvan miehen hiusraja on mallia paennut verrattuna m1ehen hienoon hiusrajaan, eikä ole edes niin tumma kun pitäis.
Siis mä en kestä!
Mulle tulee ihan älytön tarve raottaa hametta tuosta halkiosta!
Joku porukka kävelee vastaan ja mä huudan huppista ja läväytän helman ylös.
Käytännöllisiä noi hameet, kuseminen snägärin nurkalla tai missä vain on nyt helppoa, helmet voi vetää suojaks molemmille puolin.
Kun et tyhjentele niitä alvariisaa niin luonto hoitaa tuuletuksen vaikka olis välillä shortsitkin.Kulkusten kannalta tuo olisi terveellinen valinta. Syntyvyys nousuun