Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siitä Kärtsän uudesta biisistä vielä. En mä tiedä mitä ajatella siitä, onko se vaan joku hauskanpitoralli vai onko siinä jotain syvempää takana, mutta pari kohtaa siinä pistää miettimään. Se sisälläni sydän laulaa sävelmää, aika herkkääkin tollaseen räppiin ja sit toi laivameininki ja se viittaus siihen että se (Ricky) saa tyyliin joka iikan haluumaan naimisiin niinku silloin. Kun joku kosintakin tais jossain kohtaa tapahtua. Ja siinä ei puhuta naisista, jos ei kyllä miehistkään, vaan se on ns. neutraali.
 
vierailija
Voi äh. Mietin jo heinäkuussa, että marraskuun Belgradin Joksujen keikka (tai siis niitä on kaksi) voisi olla ainoa mihin voisin teoriassa päästä. Harmi vain, että Belgradin ja kotikaupunkini väliset yhteydet ovat olleet tosi paskat, enkä aja autoa itse. Muutaman kerran meinasin ostaa lipun, mutta en sitten ostanut, kun totesin että en pääse sinne mihinkään. Belgradissa asuva ystäväni on tullut sieltä tänne julkisilla, mutta siihen meni vaihtoineen koko päivä kukonlaulusta alkaen, ei minulla ole siihen voimia. Hän ehdotti käyttämään jotain kimppakyytiappia, mutta siihen on aika korkea kynnys vieraissa missa. Ja oli ihme että Kärtsän keikallekaan jaksoin elokuun alussa, vaikka se oli silloisessa kotikaupungissani.

No, nyt vointi on ollut vähän parempi ja näemmä on avattu päivittäinen, suora, järkevään aikaan molempiin suuntiin kulkeva bussiyhteys kotikaupungistani Belgradiin. Ja Joksujen Belgradin-keikat on tietysti nyt myyty loppuun. :p

En tiedä onko täällä ketään sellaisessa Discordissa tai muussa paikassa, missä joku voisi edes teoriassa kaupata lippuja Belgradin keikoille, mutta jos tulee vastaan lippuja niin pliis ilmoitelkaa tai laittakaa tyypille minun sähköpostiosoitteeni, joymuffin@proton.me (tuon saa laittaa ihan mihin vaan, minulla ei ole esim. Instaa). Kiitos. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Siitä Kärtsän uudesta biisistä vielä. En mä tiedä mitä ajatella siitä, onko se vaan joku hauskanpitoralli vai onko siinä jotain syvempää takana, mutta pari kohtaa siinä pistää miettimään. Se sisälläni sydän laulaa sävelmää, aika herkkääkin tollaseen räppiin ja sit toi laivameininki ja se viittaus siihen että se (Ricky) saa tyyliin joka iikan haluumaan naimisiin niinku silloin. Kun joku kosintakin tais jossain kohtaa tapahtua. Ja siinä ei puhuta naisista, jos ei kyllä miehistkään, vaan se on ns. neutraali.
Olen mieltynyt tuohon sisälläni sydän laulaa sävelmää. Siinä on mun korvaan jotain hyvällä tavalla vanhanaikaista. Tai en tiedä, onko vanhanaikainen ollenkaan oikea sana tähän. Haluaisin tietää, kenen kynästä tuo kohta on.
 
vierailija
Olen mieltynyt tuohon sisälläni sydän laulaa sävelmää. Siinä on mun korvaan jotain hyvällä tavalla vanhanaikaista. Tai en tiedä, onko vanhanaikainen ollenkaan oikea sana tähän. Haluaisin tietää, kenen kynästä tuo kohta on.
Kyllä! Se muuttaa koko biisin tunnelmaa kivalla tavalla.

Joku valitti Vauvalla, että biisin eri osat eivät sovi yhteen, kun osa on hempeän romanttista ja toiset taas lähinnä baariseurakiimaa. Minua taas kirjoittajana on aina kiehtonut esim. rekistereiden vaihtelu teksteissä ja monissa omissa runoissani käytetään tuota tyylikeinona. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Olen mieltynyt tuohon sisälläni sydän laulaa sävelmää. Siinä on mun korvaan jotain hyvällä tavalla vanhanaikaista. Tai en tiedä, onko vanhanaikainen ollenkaan oikea sana tähän. Haluaisin tietää, kenen kynästä tuo kohta on.

Tykkään myös tämän uuden kappaleen kertsistä, ja tykkään muidenkin Kärtsän laulujen kertosäkeistä. MicMacissa on aivan ihana lauluosuus, samoin Alaks olee -kappaleessa ja Urheilujätkässä. Sen lauluääni on ihanan pehmeä, ja ne on myös kauniita kohtia.
 
vierailija
B: Jere, you are stearing at me. I am awake.
J: Sorry, didn't mean to wake you up. You are so cute when you sleep. I can't stop watching.
B: Did I snore?
J: No, you didn't. You snort quietly and suck your thumb. It's lovely.
B: Are you sure? I have never sucked my thumb. Not even as a child.
J: You can do it anytime. It's cute.
B: I will show you, what is cute. Are others still sleeping?
J: I haven't heard anyone wake up. They are sleeping.
B: That's naice. There maybe sounds in this cute. Are you?
J: Yes, yes. Are you?
 
vierailija
B: Jere, you are stearing at me. I am awake.
J: Sorry, didn't mean to wake you up. You are so cute when you sleep. I can't stop watching.
B: Did I snore?
J: No, you didn't. You snort quietly and suck your thumb. It's lovely.
B: Are you sure? I have never sucked my thumb. Not even as a child.
J: You can do it anytime. It's cute.
B: I will show you, what is cute. Are others still sleeping?
J: I haven't heard anyone wake up. They are sleeping.
B: That's naice. There maybe sounds in this cute. Are you?
J: Yes, yes. Are you?
❤Kuvittelin tämän sinne keikkabussin punkkaan😅
 
vierailija
Sooo.. B's story mention Basshunter's All I ever wanted... hmmm )
Sooo.. B's story mention Basshunter's All I ever wanted... hmmm :))
All I ever wanted
Was to see you smiling
All I ever wanted
Was to make you mine
I know that I love you
Oh baby why don't you see
That all I ever wanted
Was you and me

Drop the bass
I'm so alone
Here on my own
And I'm waiting for you to come
I want to be a part of you
Think of all the things we could do

And every day
You're in my head
I want you to have you in my bed
You are the one
You're in my eyes
All I ever wanted in my life
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
J: This is so awful. I am so angry. So angry. I'd like to hit someone really hard.
B: Honey, calm down. I read silly Twitter, and believe me, these come and these go. Everything will be fine, believe me.
J: Yes, I know that, but just now I can't take it easy.
B: A couple of days and I will be there. Then you can throw me against the wall, if that makes you feel better.
J: I really will, you can be sure about that. And I'll also do a lot of other nasty things to you
B; Jere, I am almost scared. But you can be sure that I can be nasty too.
J: I know, I know. I can hardly wait. Love u.
B: Love u too.
 
vierailija
Siitä Kärtsän uudesta biisistä vielä. En mä tiedä mitä ajatella siitä, onko se vaan joku hauskanpitoralli vai onko siinä jotain syvempää takana, mutta pari kohtaa siinä pistää miettimään. Se sisälläni sydän laulaa sävelmää, aika herkkääkin tollaseen räppiin ja sit toi laivameininki ja se viittaus siihen että se (Ricky) saa tyyliin joka iikan haluumaan naimisiin niinku silloin. Kun joku kosintakin tais jossain kohtaa tapahtua. Ja siinä ei puhuta naisista, jos ei kyllä miehistkään, vaan se on ns. neutraali.

Ja ellen väärin muista, se denssikosinta oli nimenomaan siellä laivalla. Se oli aivan ihana, siinä B oli totaalisen hämmentynyt, kuin pikkutyttö käsi suun edessä. Ihana.
 
vierailija
vierailija
Kylla, laivalla kosittiin

juu niin se meni, ja sen takia noi kärtsän uuden biisin sanat mietityttää... No okeiokeiokei, voi olla kaikki taas ihan turhaan shippilasien takaa katseltu, mutta toisaalta ei toi nyt ehkä ihan kauhean kaukaa haettuakaan ole.
 
vierailija
juu niin se meni, ja sen takia noi kärtsän uuden biisin sanat mietityttää... No okeiokeiokei, voi olla kaikki taas ihan turhaan shippilasien takaa katseltu, mutta toisaalta ei toi nyt ehkä ihan kauhean kaukaa haettuakaan ole.
Mielenkiintoista nähdä biisin musavideo tai promoa, tuleeko viittauksia, joista voidaan taas seota ja päätellä vaikka ja mitä :D.. tämä kaikella rakkaudella meitä kaikkia kohtaan,
 
vierailija
juu niin se meni, ja sen takia noi kärtsän uuden biisin sanat mietityttää... No okeiokeiokei, voi olla kaikki taas ihan turhaan shippilasien takaa katseltu, mutta toisaalta ei toi nyt ehkä ihan kauhean kaukaa haettuakaan ole.
En tiedä, koska tämä laulu on todellisuudessa tehty. Joku totesi Vauvalla, että kertsi olisi uutta tuotantoa, mutta räppiosuudet jo aiemmin kirjoitettuja. Mutta tämähän on kyllä ihan suoraan näiden kahden tarinaa tähän kirjoitettuna - eikö se ollut juuri tuo "laivayö", jonka jälkeen K alkoi sekoilla ja hokea Carpe diemiä ja punastella "maybe", kun kyseltiin kulissien takaisista viisuromansseista.
 
vierailija
Olen vahvasti sitä mieltä, että biisi käsittelee Bojania riippumatta siitä, onko se tehty ennen Euroviisuja vai niiden jälkeen. :) Varsinkin kun slovenialaiset energiat ovat liikahdelleet Suomeen päin jo alkuvuodesta.

(Ja minulla olisi vaikka mitä muutakin sanottavaa biisin ulkopuolelta, mutta katsotaan myöhemmin.)

-energiamamma
 
vierailija
Olipa mielenkiintoisen mystinen ja kuitenkin positiivisia ajatuksia antava kommentti, energiamamma :) Olen tässä juuri tänään miettinytkin, mikä on on sinun näkemyksesi kaikkeen tämän hetkiseen... Palaathan kertomaan tarkemmin kun ehdit ja saat ajatuksia kootuksi.
 

Yhteistyössä