Voi äh. Mietin jo heinäkuussa, että marraskuun Belgradin Joksujen keikka (tai siis niitä on kaksi) voisi olla ainoa mihin voisin teoriassa päästä. Harmi vain, että Belgradin ja kotikaupunkini väliset yhteydet ovat olleet tosi paskat, enkä aja autoa itse. Muutaman kerran meinasin ostaa lipun, mutta en sitten ostanut, kun totesin että en pääse sinne mihinkään. Belgradissa asuva ystäväni on tullut sieltä tänne julkisilla, mutta siihen meni vaihtoineen koko päivä kukonlaulusta alkaen, ei minulla ole siihen voimia. Hän ehdotti käyttämään jotain kimppakyytiappia, mutta siihen on aika korkea kynnys vieraissa missa. Ja oli ihme että Kärtsän keikallekaan jaksoin elokuun alussa, vaikka se oli silloisessa kotikaupungissani.
No, nyt vointi on ollut vähän parempi ja näemmä on avattu päivittäinen, suora, järkevään aikaan molempiin suuntiin kulkeva bussiyhteys kotikaupungistani Belgradiin. Ja Joksujen Belgradin-keikat on tietysti nyt myyty loppuun.
En tiedä onko täällä ketään sellaisessa Discordissa tai muussa paikassa, missä joku voisi edes teoriassa kaupata lippuja Belgradin keikoille, mutta jos tulee vastaan lippuja niin pliis ilmoitelkaa tai laittakaa tyypille minun sähköpostiosoitteeni,
joymuffin@proton.me (tuon saa laittaa ihan mihin vaan, minulla ei ole esim. Instaa). Kiitos.
- Joymuffin